• Ik heb dit ook geopperd toen het nieuwe design er net was, maar ik vermoed dat het overal tussendoor geslopen is dus vandaar mijn nieuwe poging.

    Bij het vorige design vond ik het erg fijn om in een lijstje te kunnen zien wie van mijn vrienden er op dat moment online waren en ik merk dat ik dit toch behoorlijk mis.

    Nu kun je alleen in zijn geheel zien maar is het mogelijk om hier een kopje bij te maken voor je vrienden of een extra balkje of iets? Ik vind het best irritant om steeds erdoor te moeten scrollen, zeker als ik met een nieuw iemand bevriend ben en niet precies de naam weet is het handig om dit in 1 lijst te zien of op je dashboard waar het voorheen ook te zien was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik stem voor. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Please no :')
    Ik wist niet eens dat die optie er eerder was haha. Uberhaupt constant de 'nu online' vind ik al vervelend moet ik eerlijk toegeven, maar dan verdwijn je nog in een langere lijst. In minilijstjes bewust voor vrienden zou ik me licht gestalkt voelen :'D Zou dan een optie 'deze inlogronde niet in 'nu online' weergeven' een mogelijkheid zijn zodat je ook kan kiezen om niet zo zichtbaar online te zijn?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2019 - 10:09 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ja ik ben voor!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    We hebben dit even overlegd en dit zal er hoogstwaarschijnlijk niet meer komen. De functie is al een hele tijd verdwenen, mede omdat het te veel snelheid van Q vroeg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.