• Mij werd zojuist verteld dat mijn oma een vriend heeft en dat maakte mij zo mega blij.

    17 jaar geleden is mijn opa overleden en hebben we altijd gezegd, hij is niet te vervangen maar als je opnieuw verliefd wordt of een man vind waarmee jij je leven verder wilt delen, dan zijn wij hier open in.

    En nu is oma al een poosje samen met de dirigent van haar koor. Ze doen allemaal leuke dingen en binnenkort gaan we uit eten met zijn alle zodat wij hem leren kennen.

    Aan de ene kant vind ik het wel een beetje gek, maar ik ben vooral heel blij voor mijn oma. Die raakte in een zorgwekkende sociaal isolement maar ik ben blij dat ze nu iemand heeft waarmee ze leuke dingen aan het doen is.

    Hoe kijken jullie hier tegen aan? Een nieuwe vriend na het overlijden van vorige partner? Ik hoor hier namelijk zeer wisselende verhalen over hoe mensen er op reageren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind niet dat je leven op moet houden nadat je partner sterft, ook niet bij oudere mensen. Als zij nog liefde vinden, vind ik dat altijd heel erg mooi en idd ook wel cute. Ik zag het laatst ook nog een oudere man die een liefje had en hij was er continu over bezig, super aandoenlijk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.