• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zal als ik later vandaag op pc ben, eens mijn writingbord droppen. Ik pin er echt op los met dit soort artikels. Anders kan ik mijzelf ook echt niet gemotiveerd houden hoor.
    Ben trouwens wel opgelucht dat we die angst delen. Makes me feel normal hahahha

    EDIT: https://nl.pinterest.com/shunshine123/writing-tips-n-tricks/ Dit is mijn writingboard voor als je er wat aan zou hebben.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2018 - 11:55 ]


    A to the Z

    @Anna; JA, meer van dit please! Nog een Qamp in september is een geweldig idee (: + ik heb de 10K vandaag behaald door heel erg stiekem op mijn werk te schrijven, dus joepie!
    @ De mensen hierboven: man, I feel jullie. Ik heb ook jarenlang met die struggles rond gelopen en omdat ik er echt iets aan wilde doen, heb ik toch maar mijn manuscript opgestuurd. En pas 10 (TIENNNN) uitgeverijen en een half jaar later kreeg ik het nieuws dat mijn boek wordt uitgegeven, terwijl ik de moed al lang had opgegeven. Dus pls, als jullie overtuigd zijn van een verhaal, stuur die shizzle gewoon op naar verschillende uitgeverijen.
    Ik heb al heel wat van jullie gelezen (ja van jullie allemaal), dus ik weet dat jullie goede schrijvers zijn. DUS kop op, ga ervoor, schrijf dat boek af, maak een manuscript, schrijf een synopsis en HOPPAKEE
    Ik geloof in jullie *O* *O* *O*

    [ bericht aangepast op 28 aug 2018 - 16:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    @Anna; JA, meer van dit please! Nog een Qamp in september is een geweldig idee (: + ik heb de 10K vandaag behaald door heel erg stiekem op mijn werk te schrijven, dus joepie!
    @ De mensen hierboven: man, I feel jullie. Ik heb ook jarenlang met die struggles rond gelopen en omdat ik er echt iets aan wilde doen, heb ik toch maar mijn manuscript opgestuurd. En pas 10 (TIENNNN) uitgeverijen en een half jaar later kreeg ik het nieuws dat mijn boek wordt uitgegeven, terwijl ik de moed al lang had opgegeven. Dus pls, als jullie overtuigd zijn van een verhaal, stuur die shizzle gewoon op naar verschillende uitgeverijen.
    Ik heb al heel wat van jullie gelezen (ja van jullie allemaal), dus ik weet dat jullie goede schrijvers zijn. DUS kop op, ga ervoor, schrijf dat boek af, maak een manuscript, schrijf een synopsis en HOPPAKEE
    Ik geloof in jullie *O* *O* *O*

    Dat is best motiverend ^^
    En go jij met je 10k!

    Ik heb net de 11k gehaald ^^ als in, ik heb deze maand letterlijk 11001 woorden geschreven :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als het goed is las ik ook iets over doorgaan in september met Qamp? Want dan ben ik voor! Ik ga nooit meer 4.000 woorden schrijven voor 1 september


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Necessity schreef:
    (...)
    Dat is best motiverend ^^
    En go jij met je 10k!

    Ik heb net de 11k gehaald ^^ als in, ik heb deze maand letterlijk 11001 woorden geschreven :')


    Ruim 11K dus :'D
    Maar super goed gedaan! Allemaal toppertjes hier boven ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hoe ga ik in een uur tijd nog 4k schrijven? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hoe ga ik in een uur tijd nog 4k schrijven? :'D


    Heel erg snel? (nerd)

    -

    Zinnigere reactie: hoi mensen! Het spijt me dat ik jullie grotendeels in de steek heb gelaten uiteindelijk, maar ik heb net door dit topic gebladerd en ik vind het supercool om te zien dat jullie allemaal zulke gave dingen hebben gepresteerd. Ik ben erg trots op iedereen. *O*

    Zelf heb ik deze maand niet aan één verhaal gewerkt, of überhaupt routinematig geschreven, zoals eigenlijk wel mijn plan was, maar het was desondanks geen vreselijke maand voor me op schrijfvlak. Ik heb geen goede telling bijgehouden, maar ik heb deze week nog 4k uit mijn mouw weten te schudden in twee dagen, waar ik best blij mee was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge: Ah, maar dat is ook vet goed! We doen trouwens nog een september maand erbij ook :) Dus als je mee wilt doen altijd welkom!
    --
    Ik zit nu op 54k wat wil zeggen dat ik 28k geschreven heb tot nu toe. Ik ga dus wel proberen om er vanavond toch nog 2k door te rammen zodat ik 30k geschreven heb maar ik was de afgelopen dagen er echt volledig uit en nu nog steeds. Vind het wel jammer aangezien mijn doel 60k was, maar aangezien ik op 26k gestart ben ipv 30 heb ik toch ook wel bijna 30 geschreven. Dus ik ben wel tevreden over de wordcount, vind alleen het heel jammer dat ik nu even een done af momentje heb met mijn soty haha. Dus ja :')


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    @Inge: Ah, maar dat is ook vet goed! We doen trouwens nog een september maand erbij ook :) Dus als je mee wilt doen altijd welkom!
    --
    Ik zit nu op 54k wat wil zeggen dat ik 28k geschreven heb tot nu toe. Ik ga dus wel proberen om er vanavond toch nog 2k door te rammen zodat ik 30k geschreven heb maar ik was de afgelopen dagen er echt volledig uit en nu nog steeds. Vind het wel jammer aangezien mijn doel 60k was, maar aangezien ik op 26k gestart ben ipv 30 heb ik toch ook wel bijna 30 geschreven. Dus ik ben wel tevreden over de wordcount, vind alleen het heel jammer dat ik nu even een done af momentje heb met mijn soty haha. Dus ja :')


    Als ik mijn verhaal beu ben, laat ik meestal iets gebeuren dat me zelf verrast haha. Zoals een personage dat ineens een verrader blijkt, of een personage dat ineens verliefd blijkt te zijn op het hoofdpersonage, of het plot kan ECHT NIET DOORGAAN door een nieuwe reden. Misschien is dat een idee?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik mijn verhaal beu ben, laat ik meestal iets gebeuren dat me zelf verrast haha. Zoals een personage dat ineens een verrader blijkt, of een personage dat ineens verliefd blijkt te zijn op het hoofdpersonage, of het plot kan ECHT NIET DOORGAAN door een nieuwe reden. Misschien is dat een idee?


    Wel ik heb al zulke onverwachte plotelementen zitten, maar ik heb zoveel geschreven eraan deze maand. Het was echt het enige project. Dus ik denk dat ik er gewoon te veel op heb gezeten, zeg maar. :’)

    (Ik herinner me nu plots dat ik je gb bericht gelezen had gister maar geen tijd om te reageren en nu ben ik het vergeten haha. Ik negeer je dus niet :’) ik reageer vanavond als ik op pc zit!)


    A to the Z

    Hahahaha, de dag nadat ik mijn doel had gehaald heb ik dus niets meer geschreven.
    Maar ik moet nu ook beginnen aan het laatste deel van mijn verhaal en ik weet nog niet helemaal wat ik ermee aanmoet.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Hahahaha, de dag nadat ik mijn doel had gehaald heb ik dus niets meer geschreven.
    Maar ik moet nu ook beginnen aan het laatste deel van mijn verhaal en ik weet nog niet helemaal wat ik ermee aanmoet.


    Dit herken ik veel te hard hahaha. Nu al dagen niets meer geschreven whoeps.
    En Anna, ik vindt het super fijn dat je dit nog een maand doet & organiseerd. Super tof!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oke nee, ik krijg er vandaag niets meer uit dus: ik zit op 54k/60k, dus in totaal 28k geschreven.
    Ik ben heel trots op mijzelf daarvoor :) En doe zeker weer mee in september.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Oke nee, ik krijg er vandaag niets meer uit dus: ik zit op 54k/60k, dus in totaal 28k geschreven.
    Ik ben heel trots op mijzelf daarvoor :) En doe zeker weer mee in september.


    Dat zijn ook super veel woorden, goed gedaan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oehh 28k! Goed hoor!

    Ik ben uiteindelijk geëindigd met ruim 12k van de 15. Het is meer dan ik had verwacht :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.