• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb ontdekt dat je een sprint (wordwar achtig ding) kan starten, maar niet hoe je vrienden kan uitnodigen ofzo? Heeft een van jullie dat al ontdekt?

    En de 10K dag is inderdaad morgen. ^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik kan deze site hier ook wel droppen, hier staan ook nog wel wat handige tips ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik heb ontdekt dat je een sprint (wordwar achtig ding) kan starten, maar niet hoe je vrienden kan uitnodigen ofzo? Heeft een van jullie dat al ontdekt?

    En de 10K dag is inderdaad morgen. ^


    Ik heb een sprint aangemaakt: Qamp's 10k!
    Kan iemand kijken of je kan joinen? Ik denk dat het zoiets is?

    Edit: nvm. Volgens mij is er alleen een global en een custom?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 20:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Ik heb een sprint aangemaakt: Qamp's 10k!
    Kan iemand kijken of je kan joinen? Ik denk dat het zoiets is?

    Edit: nvm. Volgens mij is er alleen een global en een custom?

    Ik dacht eerst ook dat het iets was met joinen, maar ik vind het ook niet direct. Maar zou wel vreemd zijn als je geen privé groepje aan kan maken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kon er wel eentje maken, maar er zat niemand anders in en ik kon ook geen mensen uitnodigen ofzo


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik kon er wel eentje maken, maar er zat niemand anders in en ik kon ook geen mensen uitnodigen ofzo

    Ik ook niet, maar ik denk idd dat je alleen maar een privésprint en een globale sprint kunt doen ofzo. Wel jammer. Op NaNo kon je volgens mij wel mensen uitnodigen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dan moeten we het maar op de ouderwetse manier via Quizlet doen (-;
    Ik ben wel benieuwd of er 1 global sprint is of meerdere, en of we dan alsnog bij elkaar kunnen komen. Zullen straks eens allemaal tegelijkertijd er in gaan?

    Oh ja en ik zit al op 5K/8K

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 21:15 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Vandaag toch weer 1k geschreven ^^ misschien red ik de 15 toch


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Handige site! Ik denk trouwens wel dat ik weet hoe het werkt die custom sprint. Moet je niet allemaal exact dezelfde naam intypen bij 'custom' om dus dezelfde link te krijgen en het tegen elkaar op te nemen? Dus als we allemaal Qsprint invoeren, dan komen we volgens mij opdezelfde en kunnen we allemaal elke 25 minuten sprinten tegen elkaar?

    Mijn account is trouwens Pixielisje op mywriteclub!


    A to the Z

    ^ Ik voeg je even toe!

    En ik ga even in Qsprint, dan zien we vanzelf of het zo werkt. Hoop het wel want zou super gaaf zijn!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    ^ Ik voeg je even toe!

    En ik ga even in Qsprint, dan zien we vanzelf of het zo werkt. Hoop het wel want zou super gaaf zijn!


    WE CRACKED THE CODEEE
    als je Qsprint intypt, dan komt iedereen op dezelfde!


    A to the Z

    Ik zie jullie niet :(


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ooh, ik ga die site ook eens uitproberen. Al gebruik ik nu nog wordkeeperalpha, dus dit wordt m voor de volgende maand :')
    Ik ben Delahaye, om lekker in stijl van NaNo te blijven.


    Stenenlikker

    Superleuk!

    Ik begin wss morgen met de 10k sprint pas. Morgenochtend lol, want dan kan ik in een keer doorschrijven als ik al op dreef ben. Want ik vind het echt heel moeilijk om telkens weer op gang te komen haha
    (alhoewel dat dit mijn meest productieve uren zijn, maar ik ben op een punt waar ik wel een idee heb van hoe ik verder moet dus dan ga ik daar morgen gelijk mee aan de slag)

    Mijn wordcount is trouwens 51k/60k dus dat wilt zeggen dat ik deze week 8,5k geschreven heb yesss


    A to the Z

    Happy writing day!
    Heel veel succes voor iedereen die de 10K probeert te halen of een ander goal dat jullie vandaag voor jezelf hebben ingesteld ;D
    We kunnen het!

    Gebruiken we Qsprint op myWriteClub? Ik zit er in elk geval vannacht in, voor het geval iemand late night writing urges krijgt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"