• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Okeee, ik ben schaamteloos weer achter op schema :')
    So i'm going to write now.
    Don't forget dat we morgen dus de 10k-writemarathon houden!
    Met de nadruk op proberen. I don't know if i'll be able to do it too but we'll see!


    A to the Z

    Ik ga denk ik voor morgen als doel stellen om de 40K voor mijn FOTY te halen, wat inhoudt dat ik 3700 woorden moet schrijven, al tel ik vandaag dan stiekem ook mee, hehe. Maarja, goed alternatief voor de 10k die ik toch nooit ga halen, hahahaha.


    Stenenlikker

    De 10k dag hoef ik niet eens aan te proberen mee te doen, want ik ben de hele dag niet thuis. Ik ga voor 500 in de korte tijd dat ik tussendoor thuis ben :')

    [ bericht aangepast op 9 mei 2019 - 9:43 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Nessie: Maar zou je meedoen als het op een andere dag stond? Or nah? Want anders kunnen we ook even checken voor een andere dag?

    ---
    Ik heb net even 1k bijgeschreven hehe. Yesss, ik ga straks door. Het is weer zo'n moeilijk hoofdstuk ugh :') Ofwel is het omdat ik gewoon even uit de mood ben van mijn soty en dat ik er opnieuw moet inkomen.


    A to the Z

    Op een andere dag zou ik wel een poging wagen ja, al weet ik ook wel dat ik geen enkele dag de hele dag kan schrijven :') maar richting de 3 a 4 uur schrijven zou dan wel moeten kunnen, wellicht zelfs meer, waar ik nu een half uur tot een uur heb max (en doodop ben dus sowieso niks zinnigs schrijf haha).


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik weet niet of nog mensen dit kunnen gebruiken, maar ik heb vandaag een leuke site gevonden c:
    myWriteClub is een site waar je iedere maand schrijfdoelen in kunt geven, je kunt er ook je grafieken zien zoals op NaNo zelf (: Je kunt ook andere doelen ingeven dan woorden alleen c: (Ik werk graag met grafieken, don't judge me)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Baz schreef:
    Ik weet niet of nog mensen dit kunnen gebruiken, maar ik heb vandaag een leuke site gevonden c:
    myWriteClub is een site waar je iedere maand schrijfdoelen in kunt geven, je kunt er ook je grafieken zien zoals op NaNo zelf (: Je kunt ook andere doelen ingeven dan woorden alleen c: (Ik werk graag met grafieken, don't judge me)


    Oeh, dit site er handig uit! Ik weet niet hoe het werkt met samenwerken en vrienden, maar voeg mij vooral allemaal toe; ik heet Rybb (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik stop voor vanavond met schrijven en ik heb in totaal 8635 woorden. Ik ben er bijna! ^^


    Stenenlikker

    Baz schreef:
    Ik weet niet of nog mensen dit kunnen gebruiken, maar ik heb vandaag een leuke site gevonden c:
    myWriteClub is een site waar je iedere maand schrijfdoelen in kunt geven, je kunt er ook je grafieken zien zoals op NaNo zelf (: Je kunt ook andere doelen ingeven dan woorden alleen c: (Ik werk graag met grafieken, don't judge me)


    Ah, ik was zolang op zoek naar iets als dit!
    Zwadderaar, als mensen willen toevoegen ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Oeh, dit site er handig uit! Ik weet niet hoe het werkt met samenwerken en vrienden, maar voeg mij vooral allemaal toe; ik heet Rybb (:

    Ik volg je nu ook :p (Of ja, ik denk dat het werkt met volgen? Is er een aparte manier om iemand als vriend toe te voegen? XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hephaistion schreef:
    Ik stop voor vanavond met schrijven en ik heb in totaal 8635 woorden. Ik ben er bijna! ^^


    Woow, goed gedaan! You go girl!

    @MaFlodder, ik voeg jij ook toe!
    Ik heb gelijk de 10K voor morgen er in gezet, en mijn doel voor heel Qamp. Maar nu denkt dat ding dat alles wat ik nu heb ingevoerd vandaag is geschreven, whoeps (A)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 20:42 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ^ Ja, same problem :')

    Is het btw cheaten als ik vannacht om 0:00 begin aan de 10k en morgen verder ga? :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    ^ Ja, same problem :')

    Is het btw cheaten als ik vannacht om 0:00 begin aan de 10k en morgen verder ga? :')


    Zullen we zeggen dat ie telt morgen 00:01 tot 23:59? Dan is het precies een hele dag!
    Op die site heb je ook sprints, een soort wordwars. Best handig!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 20:47 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oké, ik heb mijn doel deze maand een beetje overboord gegooid, lol. Ik heb al twee edit-rondes gedaan (eentje om beschrijvingen in te vullen en eentje die extra scènes in voegt/verwijdert/aanpast), en nu moet ik nog extra paragrafen gaan toevoegen en dan moet ik aan de line-editting beginnen (volgens schema). Het is niet alsof ik niet tevreden ben over wat ik deze maand al heb gedaan, maar alles editten in 1 maand is teveel gevraagd denk ik haha XD Dus ik voel ook niet meer de nood om nu nog tot het einde te gaan, lol.
    Maar ik wil wel meedoen aan de 10K dag (morgen?), dan ga ik een outline maken voor een novelle waar ik me mee bezig ga houden, want ik kan echt niet leven op editten alleen, I NEED TO WRITE. Wss ga ik dan ook meteen aan de novelle beginnen, het plot is niet heel gecompliceerd haha XD

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 20:49 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Zullen we zeggen dat ie telt morgen 00:01 tot 23:59? Dan is het precies een hele dag!
    Op die site heb je ook sprints, een soort wordwars. Best handig!

    Ja, ik vind die site ook echt hemels, dit is echt waar ik al zo lang naar heb gezocht :') Toen ik hem vond, zat ik daar echt van: where have you been all my life?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.