• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nu 156 woorden geschreven, hopelijk kan ik vanavond nog meer schrijven


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    *making dying whale noises* i wrote nothing na die 1,3k
    im going to start again now
    ik moet dit typen want als ik het deel, moet ik daarna de schaamte onder ogen komen als ik nog steeds niet geschreven heb :')


    A to the Z

    Jongens, ik heb gewoon mijn maanddoel gehaald!!
    Nu nog 800 woorden voor mijn persoonlijke uitdaging vandaag, haha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Jongens, ik heb gewoon mijn maanddoel gehaald!!
    Nu nog 800 woorden voor mijn persoonlijke uitdaging vandaag, haha.


    AAAAAH SUPER HARD GEFELICITEERD! <3


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    *making dying whale noises* i wrote nothing na die 1,3k
    im going to start again now
    ik moet dit typen want als ik het deel, moet ik daarna de schaamte onder ogen komen als ik nog steeds niet geschreven heb :')


    Ik sta ook nog steeds vast op 4k
    MAAR JE KUNT HET! Niet opgeven, het einde is bijna in zicht!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hephaistion schreef:
    Jongens, ik heb gewoon mijn maanddoel gehaald!!
    Nu nog 800 woorden voor mijn persoonlijke uitdaging vandaag, haha.


    GEFELICITEERD TOPPER!

    En mensjes, neme gewoon eventjes pauze! Het komt allemaal goed! En ik heb nog niet eens 2K lol


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.


    i just took a break of 3 hours lmaoooo
    nee ik ben nu weer even in gang geschoten

    IK GELOOF IN ONS


    A to the Z

    Ik ga nu rijden en heb maar 3K, dus ik ga wss 7K moeten schrijven in 4u ofzo? Yeah, geweldig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hephaistion schreef:
    Jongens, ik heb gewoon mijn maanddoel gehaald!!
    Nu nog 800 woorden voor mijn persoonlijke uitdaging vandaag, haha.

    Wat goed!

    Mijn woordtotaal vandaag staat nog op 0 :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Thanks thanks!
    Jullie zijn ook zeer lekker bezig!


    Stenenlikker

    AH, BELLE, SUPER GOED! Gefeliciteerd!!!!

    Iemand in voor een sprint/wordwar van 18:30 tot 19:30?


    look at the stars, look how they shine for you;

    In 40 minuten heb ik 414 woorden geschreven.
    Het gaat voor geen meter. Ik zit echt compleet vast mehh. Ik ben bang dat het niet goed genoeg is en ik heb het niet goed genoeg uitgedacht enzo. Waarom begin ik altijd met schrijven voordat ik een plan heb? Dan kom je ook vast te zitten. Ik ben zo wijs, maar waarom pas als het te laat is?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donderwolk schreef:
    In 40 minuten heb ik 414 woorden geschreven.
    Het gaat voor geen meter. Ik zit echt compleet vast mehh. Ik ben bang dat het niet goed genoeg is en ik heb het niet goed genoeg uitgedacht enzo. Waarom begin ik altijd met schrijven voordat ik een plan heb? Dan kom je ook vast te zitten. Ik ben zo wijs, maar waarom pas als het te laat is?


    Same, tbh. Ik heb wel een plan van hoe alles loopt, maar het schrijven werkt gewoon niet. Alsof alles super stroef gaat en ik heb het idee dat het gewoon helemaal nergens op slaat. Niks van het verhaal. Als ik het terug lees, cringe ik me ook te pletter :')
    Maar we komen er wel! Denk ik.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het gaat bij mij ook stroef vandaag. Ik weet wát ik moet geschreven krijgen, ik weet wáár het heengaat, maar het is me een beetje beu atm hahahaha.
    Ik probeer denk ik nog 5k te halen vandaag en dan denk ik dat ik weer even een break neem tot morgenavond.
    Het ligt gewoon aan het type hoofdstuk. Ik heb er wel inspiratie voor, maar het is mij gewoon iets minder leuk om uit het 'niets' te schrijven als je snapt wat ik bedoel. Like, het is een langzaam conversatie hoofdstuk waar er wel een dramatisch gehalte aan steken in voorkomt, maar daar ben ik veel liever mee bezig als ik het moet 'opwerken' zeg maar. Ik maak hoofdstukken liever juicy dan dat ik ze moet verzinnen. :')
    Ik vind dialogen zo leuk, maar ook zo draining. Want er moet genoeg rond die dialoog gebreid worden om een levendige situatie te krijgen, maar het voelt zo beperkt in optie?
    Er komt hierna wel een heel exciting stuk aan waar ik hopelijk wel doorvlieg, dus dat vind ik wel een leuke afsluiter voor Qamp! (Speaking of, wanneer wordt het volgende schrijftopic aangemaakt? want dat spam ik ook zeker weten vol jongens, jullie zijn nog niet van me af!)

    Ik heb eigenlijk alles uitgepland behalve het einde... Ik heb nog altijd niet echt beslist hoe het gaat eindigen. Rip.


    A to the Z

    Met andere woorden; we zitten bijna allemaal vast en we doen een grote Writathon, op de dag dat we de inspiratie niet hebben :')

    Ik heb net wel met veel moeite de 5k aangetikt. Bij mij begint het weer een klein beetje op gang te komen, hoewel ik niet weet hoeveel woorden die inspiratie op gaat brengen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"