• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    So na een drukke dag heb ik je verhaal gelezen en op ervingen gevonden Anna! Wil je je feedback per pb of per mail? ^^

    En is er straks van 18:30 tot 19:00 iemand te porren voor een wordwar? Want ik heb echt nog geen letter geschreven vandaag.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ga zo schrijven als ik m'n avondeten op heb. Dus ik wil wel een ww vanaf 19.30?


    Stenenlikker

    Aangezien we het einde van Qamp allicht naderen...
    https://sprintshack.wordpress.com/2014/01/14/how-to-write-10000-words-in-a-day/
    Iemand zin om een 10k-day te proberen? Aangezien het laatste puntje daarbij state dat community belangrijk is om elkaar te motiveren? :)


    A to the Z

    Pff, 10k... Ik ga er even over nadenken. Het lijkt me wel een toffe uitdaging!

    Is er trouwens een kans dat we dit blijven doen? Misschien niet in Qamp vorm, maar ik vind dit zeker wel motiverend!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het ook wel heel motiverend eigenlijk! Gewoon elke maand een doel kunnen zetten naargelang je eigen leven en elkaar toch aan kunnen blijven moedigen, ik vind dat dat moet kunnen.
    Dat zou me hopelijk wel in het schrijven houden tijdens het schooljaar. Ben bang dat iik anders mijn opgebouwde routine volledig kwijt ben :')


    A to the Z

    We kunnen wel gewoon een schrijf-praattopic openen, gewoon om elkaar te motiveren, met af en toe wordwars en challenges? Ik was daar zelf al een beetje mee bezig, om te maken ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    We kunnen wel gewoon een schrijf-praattopic openen, gewoon om elkaar te motiveren, met af en toe wordwars en challenges? Ik was daar zelf al een beetje mee bezig, om te maken ^^


    Lijkt me een goed plan!

    Also rip mij. We hadden net kortsluiting en mijn pc viel uit, waarop m'n nog niet opgeslagen schrijfwerk stond :') Godzijdank dat ik net een hoofdstuk op Q geplaatst had. Nu ben ik maar 500 woorden kwijt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Lijkt me een goed plan!

    Also rip mij. We hadden net kortsluiting en mijn pc viel uit, waarop m'n nog niet opgeslagen schrijfwerk stond :') Godzijdank dat ik net een hoofdstuk op Q geplaatst had. Nu ben ik maar 500 woorden kwijt.


    Gelukkig is de schade beperkt gebleven, maar alsnog wel erg zonde ):


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zie hier een mogelijkheid om het grote wordwar topic weer tot leven te wekken :Y)
    Alleen is de originele topicstartster niet meer op Q, hmm.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ik zie hier een mogelijkheid om het grote wordwar topic weer tot leven te wekken :Y)
    Alleen is de originele topicstartster niet meer op Q, hmm.


    Een nieuwe dan gewoon?


    A to the Z

    Dus, we maken sowieso dat schrijf-praattopic aan? :3 I'm all for it hehe


    A to the Z

    I guess ^^
    Ik wil trouwens wel mee doen met 10k woorden op een dag. Gewoon een soort schrijf marathon ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Daar was ik al een beetje mee bezig, dus ik ben sws voor!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Yey! Welke dag past jou het beste? :D
    Nog iemand die mee doet aan de 10k marathon (elk woord is een overwinning, dus zelfs als het je niet lukt om 10k te halen... you'll be writing!)


    A to the Z

    Ok klinkt goed, i’m in. Voor mij schikt het zondag en maandag alleen nog maar, whoeps.. dus het makat mij niet echt uit, andere dagen probeer ik dan wel zo veel mogelijk te doen. Zaterdag is voor mij het minst praktisch, alleen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.