• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    @NiekNiek: Ik ga ook nog proberen doorgaan, dus kom op we kunnen het!

    @Elise: ah nee, niet zo sip! Dat is een hartstikke mooie wordcount. En dont forget; write shitty first drafts and edit later. Niets is onfixbaar. :p


    A to the Z

    Ueeehhh het lukt niet


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Omg, hebben jullie dat ook dat jullie elke dag een bepaald woord hebben dat je vaak lijkt te gebruiken in je schrijfsel?
    Vandaag is dat bij mij woorden met 'zorg', voornamelijk het werkwoord bezorgen haha


    A to the Z

    Ik heb vandaag (eigenlijk alleen afgelopen uur, maar goed) 552 woorden geschreven en dat zijn er veel te weinig. Maar ik zit echt op een vervelend hoofdstuk en ik ben moe dus ik ga morgen wel weer verder. Dag.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik heb vandaag (eigenlijk alleen afgelopen uur, maar goed) 552 woorden geschreven en dat zijn er veel te weinig. Maar ik zit echt op een vervelend hoofdstuk en ik ben moe dus ik ga morgen wel weer verder. Dag.

    Hé, 552 op een uur is toch een hartstikke goede wordcount? Plus je hebt geschreven vandaag, dus dat is ook goed!
    Je moet niet zo hard zijn voor jezelf.
    Soms is een pauze nemen inderdaad gewoon beter als je op een moeilijk hoofdstuk zit. Heck, take a few days off if you have to. Maar probeer wel elke dag eraan verder te schrijven. Dat heb ik ook gedaan. Al reeg ik er maar 100 woorden aan, it was something. En ook al herschreef ik die 100 woorden de dag erna, it was still something. soms leg je echt een hele slechte basis, maar dan heb je tenminste een foundation om op te bouwen.
    Zie het als een huis waarvan je de muren zet. Lege muren. Gewoon bakstenen funderingen. Je kan niet gaan behangen en decoreren met kaders en weet ik veel wat nog allemaal, als je je muren niet hebt staan.
    Het lukt wel. Geef het cement even de tijd om te drogen en ga er dan lekker mee door wanneer je kan.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)
    Hé, 552 op een uur is toch een hartstikke goede wordcount? Plus je hebt geschreven vandaag, dus dat is ook goed!
    Je moet niet zo hard zijn voor jezelf.
    Soms is een pauze nemen inderdaad gewoon beter als je op een moeilijk hoofdstuk zit. Heck, take a few days off if you have to. Maar probeer wel elke dag eraan verder te schrijven. Dat heb ik ook gedaan. Al reeg ik er maar 100 woorden aan, it was something. En ook al herschreef ik die 100 woorden de dag erna, it was still something. soms leg je echt een hele slechte basis, maar dan heb je tenminste een foundation om op te bouwen.
    Zie het als een huis waarvan je de muren zet. Lege muren. Gewoon bakstenen funderingen. Je kan niet gaan behangen en decoreren met kaders en weet ik veel wat nog allemaal, als je je muren niet hebt staan.
    Het lukt wel. Geef het cement even de tijd om te drogen en ga er dan lekker mee door wanneer je kan.


    Nahw, thanks (H) (H)

    Hoe staat het er voor bij jou? ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    552 woorden zijn inderdaad gewoon goed! Alle kleine beetjes helpen gewoon!

    Ik ben op 1489 blijven steken :') Owell, misschien komt er straks nog iets bij.
    Thanks voor het meedoen guys ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aangezien ik altijd een tijdje na midnight doorga met schrijven tot ongeveer nu, cheat ik even en tel ik er deze wordcount toch ook bij hehe
    Ik stop voor vandaag met schrijven en heb zo'n 3792 woorden geschreven. Dat is het meeste dat ik al op een dag geschreven heb tijdens heel Qamp! :)
    En ik heb de 50k gehaald!!!(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(dance)
    Wat wil zeggen dat ik nu ook weer volledig op schema zit. I had such a good day.
    Ik hoop dat ik maandag een even goede bui heb!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Aangezien ik altijd een tijdje na midnight doorga met schrijven tot ongeveer nu, cheat ik even en tel ik er deze wordcount toch ook bij hehe
    Ik stop voor vandaag met schrijven en heb zo'n 3792 woorden geschreven. Dat is het meeste dat ik al op een dag geschreven heb tijdens heel Qamp! :)
    En ik heb de 50k gehaald!!!(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(dance)
    Wat wil zeggen dat ik nu ook weer volledig op schema zit. I had such a good day.
    Ik hoop dat ik maandag een even goede bui heb!


    Woow, goed gedaan!
    Is er trouwens al een datum voor de 10K schrijfdag? Ik zie het zo voor me dat ik hem gemist heb en deze dan allang voorbij is :P


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Woow, goed gedaan!
    Is er trouwens al een datum voor de 10K schrijfdag? Ik zie het zo voor me dat ik hem gemist heb en deze dan allang voorbij is :P

    Ik zou voorstellen maandag 27/8?


    A to the Z

    Ik vind het prima!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Woow, goed gedaan!
    Is er trouwens al een datum voor de 10K schrijfdag? Ik zie het zo voor me dat ik hem gemist heb en deze dan allang voorbij is :P


    De whet? :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    De whet? :'D


    Iemand, (ik geloof pixielisje) had het idee om allemaal te proberen op een dag 10K te schrijven. En daar hadden we nog geen datum voor, dus dat staat nu op aanstaande maandag. Doe je mee? :D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ^Correct!

    Doe je gister zo je best om terug op schema te raken, verwaarloos je vandaag alles compleet :')
    Nah fam, i'm gonna do my best to write my wordgoal for today now.
    Iemand die ook nog aan de slag is/gaat? :D


    A to the Z

    Nu net even 431 woorden geschreven, ben ik best trots op maar wat een medelijden heb ik weer met mijn personages :')

    Edit: dus ik heb nu in totaal 6.031 woorden geschreven, dus nog 4.000 te gaan(hoera)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 9:41 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face