• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik kan tot volgende week donderdag eigenlijk elke dag wel ^^ Daarna zit ik weer met school.

    En jaa, gewoon allemaal mee doen! Al is het maar voor de gezelligheid


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb trouwens m'n goal van 10k gehaald, dus ik ga mezelf extreem uitdagen en hem opschroeven tot 25k in een week.

    Wil er iemand nog meedoen met een word war tot 0:00 vanavond?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh wow, you go girl!
    Voor mij lukt morgen niet en ik denk dat ik zondag ook nog dingen ga moeten doen onverwachts. Dus ik zou zeggen maandag? ;D

    Ik ben trouwens up voor een wordwar tot 0uur vanavond. Gewoon dat we zo veel mogelijk proberen schrijven dus vandaag?


    A to the Z

    MaFlodder schreef:
    Ik heb trouwens m'n goal van 10k gehaald, dus ik ga mezelf extreem uitdagen en hem opschroeven tot 25k in een week.

    Wil er iemand nog meedoen met een word war tot 0:00 vanavond?


    Whoehoe, goed gedaan topper! Gefeliciteerd! And I’m in with tha wordwar.

    Ik ben nu het schrijftopic aan het fixen trouwens, lijkt het jullie dan leuk om weer maandelijkse doelen op te stellen of niet?
    Oh en ik was al met nog 2 schrijf-project-topic-dingen bezig maar da’s nog een verassing🙃


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    @aarsvogel: Ja, dat lijkt me leuk! Want dat vond ik wel heel motiverend!
    En omgggg, ik ben benieuwd nu <3


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Oh wow, you go girl!
    Voor mij lukt morgen niet en ik denk dat ik zondag ook nog dingen ga moeten doen onverwachts. Dus ik zou zeggen maandag? ;D

    Ik ben trouwens up voor een wordwar tot 0uur vanavond. Gewoon dat we zo veel mogelijk proberen schrijven dus vandaag?


    Maandag is prima! Dan ga ik zondag zoveel mogelijk research doen (:
    En yes, gewoon typen tot je vingers eraf liggen xd

    aarsvogel schreef:Whoehoe, goed gedaan topper! Gefeliciteerd! And I’m in with tha wordwar.

    Ik ben nu het schrijftopic aan het fixen trouwens, lijkt het jullie dan leuk om weer maandelijkse doelen op te stellen of niet?
    Oh en ik was al met nog 2 schrijf-project-topic-dingen bezig maar da’s nog een verassing🙃


    Yaaas, maandelijkse doelen zijn wel tof. En ik vond de activiteiten tussendoor ook wel leuk als je even vastzit en toch wat inspiratie nodig hebt.
    Ben benieuwd naar je schrijf project topics ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hahahaha, whut, 10k is mijn maanddoel, holy shit.
    Ik durf de uitdaging niet aan, omdat ik sowieso al moeite heb met veel woorden op één dag schrijven, haha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Hahahaha, whut, 10k is mijn maanddoel, holy shit.
    Ik durf de uitdaging niet aan, omdat ik sowieso al moeite heb met veel woorden op één dag schrijven, haha.


    I feel U. Ik doe gewoon mee en dan zien we wel wat er van komt :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ga niet diehard de hele dag schrijven, haha, maar ik zal dan wel proberen wat extra schrijfmomenten in te lassen :').


    Stenenlikker

    Ik schrijf dat mijn personage gaapte en op dat zelfde moment moest ik ook gapen. Wow dit is eng 0-0


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik weet dat augustus nog maar een paar dagen is, maar mijn verhaal gaat ineens zo goed en nog een extra boost kan ik nog wel gebruiken ^^ Ik heb deze maand (eigenlijk de voorbije 2 dagen) 6K geschreven van de 10K die ik deze maand wil behalen!
    Frodo|| Bes || Earthbound || 10K


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik weet dat augustus nog maar een paar dagen is, maar mijn verhaal gaat ineens zo goed en nog een extra boost kan ik nog wel gebruiken ^^ Ik heb deze maand (eigenlijk de voorbije 2 dagen) 6K geschreven van de 10K die ik deze maand wil behalen!
    Frodo|| Bes || Earthbound || 10K


    Yeaaa, altijd welgekomen!
    Die goal halen lukt je zeker. Hoe meer zielen hoe meer vreugd trouwens!


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Yeaaa, altijd welgekomen!
    Die goal halen lukt je zeker. Hoe meer zielen hoe meer vreugd trouwens!


    Joepie, dankjewel!
    Zou dit misschien ook door kunnen gaan in september? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Joepie, dankjewel!
    Zou dit misschien ook door kunnen gaan in september? :3


    Ik zet je er zo direct bij ^^
    Opzich kan ik Qamp wel door laten gaan in december? Als daar animo voor is?
    Misschien ook wel leuk in verband met het Qampvuur topic. Dan kan ik daar ook alles uithalen wat erin zit.
    Ik heb nog even een flinke schrijfboost nodig, dus ik ben wel fan van Qamp in augustus eigenlijk.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donderwolk schreef:
    (...)

    Ik zet je er zo direct bij ^^
    Opzich kan ik Qamp wel door laten gaan in december? Als daar animo voor is?
    Misschien ook wel leuk in verband met het Qampvuur topic. Dan kan ik daar ook alles uithalen wat erin zit.
    Ik heb nog even een flinke schrijfboost nodig, dus ik ben wel fan van Qamp in augustus eigenlijk.


    Daar is zeker animo voor! Misschien is het een idee als we voor alle "school/werk"maanden een algemeen schrijftopic aanhouden, en voor de maanden waarin wat meer geschreven kan worden, Qamp doen? Zeker in december. Kan ik mijn personage's op ski's zetten ofzo :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"