• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donderwolk schreef:
    (...)

    Ik zet je er zo direct bij ^^
    Opzich kan ik Qamp wel door laten gaan in december? Als daar animo voor is?
    Misschien ook wel leuk in verband met het Qampvuur topic. Dan kan ik daar ook alles uithalen wat erin zit.
    Ik heb nog even een flinke schrijfboost nodig, dus ik ben wel fan van Qamp in augustus eigenlijk.


    In december zijn het meestal examens en dan ben ik nog helemaal loco van de echte NaNo, dus da's niet echt mijn maand. September of oktober tho (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, december/januari is ook niet echt mijn maand. Idd met examens. Plus aangezien dat vlak na nanowrimo is, lijkt me dat niet echt een strak plan?
    Ik zou zelf voorstellen om een Qamp te doen in het voorjaar nog (rond pasen of zo?) aangezien dat dan met de nieuwe voornemens strookt?
    Maar sowieso elke maand wel een schrijftopic openen waarin iedereen een doel kan zetten en elkaar kan motiveren. Dat is dan eigenlijk toch wel een beetje Qamp elke maand dan? :p


    A to the Z

    Een topic met schrijfdoelen en waar we elkaar kunnen motiveren of gewoon even kunnen klagen over het schrijfproces zie ik ook wel zitten ^^ ik haalde altijd ook erg veel motivatie uit het ww-topic toendertijd.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ja idd. Een specifiek wordwar topic lijkt mij wel een heel erg goed idee. Aangezien mensen nu moeten kijken in dit topic of er wordwars gehouden worden, terwijl niet iedereen geïnteresseerd is in Qamp specifiek. Dus misschien dat er dan af en toe wel meer kandidaten zullen meedoen voor een wordwar. :)


    A to the Z

    Misschien kunnen we meer doen met Qamp dan enkel schrijfgoals en word wars? Ik heb een paar vage ideetjes, waar ik nog even over ga nadenken, en tenslotte blijft dit Donderwolk's initiatief, dus ik wacht ook even haar mening af ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Er bestaat al een wordwar topic ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2018 - 17:00 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Er bestaat al een wordwar topic ^^


    Jaaa, daar had ik het eerder ook al over, maar de TS is niet meer actief. Dus het lijkt me beter dat we een nieuw "eigen" topic openen (met haar toestemming).


    Stenenlikker

    Maar als die inactief is kun je dat toch ook niet vragen?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ze staat niet op inactief, dus is het proberen waard. En anders weet ik haar wel te vinden op facebook.


    Stenenlikker

    Frodo schreef:
    (...)

    In december zijn het meestal examens en dan ben ik nog helemaal loco van de echte NaNo, dus da's niet echt mijn maand. September of oktober tho (wbw)


    Ik bedoelde september!! Oeps.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hoe gaat het met jullie schrijven vandaag? (nerd)


    A to the Z

    Ik ben net aangekomen op mijn vakantiebestemming. Morgen zal ik eventuele dingen bijwerken en kijken naar nog meer leuke dingen die ik uit dit initiatief kan halen.
    Ik sta open voor suggesties!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Veel plezier op vakantie Anna!
    ---
    Omg. Ik zat de laatste dagen echt in een slechte schrijffunk omdat ik weer bij een moeilijk hoofdstuk zat. Maar ik heb vandaag een redelijk goeie bui en ik heb het hoofdstuk net af. Blijkt dat het weer een van 5k is. I'm on a roll. En ik ben redelijk tevreden ermee aangezien ik het een veel interessanter hoofdstuk gemaakt heb dan wat er in mijn planning geschreven stond. :')
    Ik heb vandaag al een whopping 2392 woorden geschreven. Dus eh, ja, ik ga gauw door want ik ben bijna terug op mijn schema als ik zo doorga!
    yay me, ik wou het even delen want ik heb een trots momentje hehe


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Veel plezier op vakantie Anna!
    ---
    Omg. Ik zat de laatste dagen echt in een slechte schrijffunk omdat ik weer bij een moeilijk hoofdstuk zat. Maar ik heb vandaag een redelijk goeie bui en ik heb het hoofdstuk net af. Blijkt dat het weer een van 5k is. I'm on a roll. En ik ben redelijk tevreden ermee aangezien ik het een veel interessanter hoofdstuk gemaakt heb dan wat er in mijn planning geschreven stond. :')
    Ik heb vandaag al een whopping 2392 woorden geschreven. Dus eh, ja, ik ga gauw door want ik ben bijna terug op mijn schema als ik zo doorga!
    yay me, ik wou het even delen want ik heb een trots momentje hehe


    Wow, fantastisch gedaan! Daar mag je inderdaad trots op zijn!

    Ik ga vanavond weer schrijven denk ik, vandaag nog amper wat gedaan. Nog maar twee uurtjes tot de wordwar-deadline, en daar wou ik nog graag even wat woorden in pompen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Pixielisje schreef:
    Veel plezier op vakantie Anna!
    ---
    Omg. Ik zat de laatste dagen echt in een slechte schrijffunk omdat ik weer bij een moeilijk hoofdstuk zat. Maar ik heb vandaag een redelijk goeie bui en ik heb het hoofdstuk net af. Blijkt dat het weer een van 5k is. I'm on a roll. En ik ben redelijk tevreden ermee aangezien ik het een veel interessanter hoofdstuk gemaakt heb dan wat er in mijn planning geschreven stond. :')
    Ik heb vandaag al een whopping 2392 woorden geschreven. Dus eh, ja, ik ga gauw door want ik ben bijna terug op mijn schema als ik zo doorga!
    yay me, ik wou het even delen want ik heb een trots momentje hehe


    Wooooah, trots op je! Ik sta voorlopig op 1486 en ben nu gewoon stuk. Heb het idee dat m'n story echt beneden peil is en m'n verhaal gewoon zuigt en al mn personage's een cliché zijn en gooi me van een brug af.
    writers dip ofzo :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"