• Yo. Tegenwoordig heeft Netflix steeds meer series, en daarbij zijn ook een boel Aziatische series toegevoegd. Which I like. :Y)

    Op dit moment kijk ik zelf naar Black, A Korean Odyssey en Meteor Garden.
    Buiten Netflix om kijk ik nog naar The Bride of Habaek.
    Echt heerlijk cliché series met cringy momenten en humor. Het is gewoon totaal anders van de westerse series lol.

    Zijn er nog meer mensen die kijken? Of mensen die geïnteresseerd zijn? (wbw) Ik heb een vriendin waarmee ik al wel wat samen kijk, maar het is altijd leuk om er met meer mensen over te kunnen praten.
    Zelf kijk ik vooral naar Koreaanse series, maar ik kijk ook graag naar Japanse en Chinese series. ^^

    Er zijn er natuurlijk ontzettend veel (I mean, hallo, Azië), maar op Netflix staan er in ieder geval een paar, wat het al makkelijke maakt om er naar te kijken - tenzij je geen netflix hebt, maar ze staan over het algemeen ook gewoon op internet.

    Tragically schreef:
    Zelf kijk ik op dit moment naar Avengers Social Club. Ik zit nu bij aflevering 8, maar ik vind hem best wel goed. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
    Dit is mijn dramalijst: Klik

    Rare vraag misschien maar van welke film (of serie) is de tweede gif in het begin topic? Alvast bedankt (:

    Die tweede gif is van Meteor Garden

    TaeTae schreef:
    (...)
    Die tweede gif is van Meteor Garden


    Super dankjewel ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Meteor Garden lijkt me wel wat, is het leuk?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Drama die ik momenteel kijk: Meteor Garden (2018)
    Ik ben bij aflevering 16 gebleven :) Morgen weer verder kijken!



    Serie crush : DaoMing Si



    Drama series graag nog wil afkijken binnnenkort:

    - Are You Human Too?



    - Skip Beat!



    - When I See You Again



    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    derp ik heb nog steeds geen lijstje gemaakt haha :'D beetje druk en lui
    Bijna Meteor Garden uitgekeken. Sad.

    Meteor Garden is AWE-SOME! Ik ga nu de allerlaatste aflevering kijken (D: ) Maar hij is echt zeker de moeite waard! Ik vond aflevering 48 weird as fuck, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

    Hij past zeker in mijn lijstje van favoriete series. :Y)

    (mocht je nieuwsgierig zijn, ik vind deze series ook geweldig, helaas zijn deze veel korter):
    -Avengers Social Club
    -Go Back couple (deze serie liet me verschillende keren huilen, terwijl ik echt niet snel huil), maar laat je dat niet tegenhouden om hem te kijken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Meteor Garden is AWE-SOME! Ik ga nu de allerlaatste aflevering kijken (D: ) Maar hij is echt zeker de moeite waard! Ik vond aflevering 48 weird as fuck, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

    Hij past zeker in mijn lijstje van favoriete series. :Y)

    (mocht je nieuwsgierig zijn, ik vind deze series ook geweldig, helaas zijn deze veel korter):
    -Avengers Social Club
    -Go Back couple (deze serie liet me verschillende keren huilen, terwijl ik echt niet snel huil), maar laat je dat niet tegenhouden om hem te kijken.


    Bedankt voor de aanraders!


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Ik ben sowieso een Asian drama kijker. n.n

    Mijn favorieten zijn onder andere Moon Lovers, Ten Miles Of Peach Blossoms, Faith, Are You Human Too, Fight For My Way en Healer

    Okay, dit zijn echt spoilers voor Meteor Garden, dus niet op klikken als je het niet wilt weten:

    Ik vond het einde nogal gehaast overkomen. Bij aflevering 48 dacht ik dat Shancai die rare dingen zag, omdat ze eerder haar bewust zijn verloor. (Door 2 dagen in de regen te hebben gestaan)... Daardoor vond ik het niet echt helemaal realistisch overkomen, de manier waarop ze getrouwd zijn. Ook vind ik dat we teveel afleveringen verspild hebben aan Carina & d'r oudere lover... like die 4 of 5 afleveringen die ze daar aan "verspild" hebben, konden ze beter gebruiken voor de trouw en voor wat er met DaoMing Si gebeurde toen hij zo verzwakt was. Like, ik hoorde dat in de vorige versies (of in één van de vorige versies), hij al zijn spullen in zijn kamer kapot gesmeten had en zijn handen open gehaald had omdat hij zo wanhopig de kamer uit wilde om naar zijn geliefde te kunnen gaan en dat we dit hier niet zien vind ik wel een beetje jammer. (Verklaarde ook niet zo goed hoe hij op zo'n korte tijd zo verzwakt was door niet te eten, omdat we dit niet gezien hebben en er niet verteld werd hoe lang dit al aan de gang was).

    Op die punten na, vind ik het echt heel mooi gedaan.


    @Uiltjes: Graag gedaan. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Weet iemand misschien waar ik het best "Accidentally in Love" kan kijken? Ik wil het nu al een paar weken kijken, maar iemand zei dat ik het beste tot 19 oktober kon wachten. Maar de subs zijn nog steeds erg slecht. (Ze komen te traag en als ze er dan zijn dan zie je ze voor 2 seconden en dan zijn ze al weer weg, best wel irritant eigenlijk).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Weet iemand misschien waar ik het best "Accidentally in Love" kan kijken? Ik wil het nu al een paar weken kijken, maar iemand zei dat ik het beste tot 19 oktober kon wachten. Maar de subs zijn nog steeds erg slecht. (Ze komen te traag en als ze er dan zijn dan zie je ze voor 2 seconden en dan zijn ze al weer weg, best wel irritant eigenlijk).


    Ik kijk zelf heel veel drama's op Kissasian. Ik heb hem even opgezocht en hij staat daar ook op. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2018 - 15:09 ]

    Callen schreef:
    (...)

    Ik kijk zelf heel veel drama's op Kissasian. Ik heb hem even opgezocht en hij staat daar ook op. (:

    Daar kijk ik ook op, maar de subs zijn nog best slecht bij deze serie. :x




    Edit: Ik heb me door 5 episodes met "mindere" subs kunnen worstelen. Bij aflevering 6 vond ik betere op Kseries

    [ bericht aangepast op 21 okt 2018 - 23:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hey Iedereen!

    Ik ga waarschijnlijk deze week Meteor Garden afkijken.
    Ik vind Meteor Garden echt top! zo ver ben nu bij aflevering 34.
    Heeft iemand nog Aziatische drama aanraders die ik via netflix kan kijken?

    Wat ik al heb gezien via netflix:
    Kakegurui
    Erased
    May we chat
    My Runway
    Re:Mind
    Good Morning Call
    Atelier

    Anderen Aanraders die niet op netflix staan zijn ook welkom.
    Mijn lijst


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Ik heb Meteor Garden vorige week afgekeken..... dat einde.. euhm :')

    voor mij vond ik dat wel echt een beetje een letdown. Het was zo'n anticlimax en raar en ik had verwacht dat het nog een beetje serieus zou zijn maar het was alles behalve dat lol. Maar als het goed is komt er in november nog een extra aflevering?

    Een tijdje geleden dat ik in dit topic was, maar op het moment ben ik "Madam Cha Dal Rae's Love (2018)" aan het kijken. Eerst wist ik niet goed wat ik er moest van vinden en ik vond dat hij langzaam op gang kwam, maar toen ik er eenmaal in zat, begon ik hem steeds leuker te vinden. Ik zit nu bij aflevering 78 van de 100 en ik vind hem best wel goed. (Ergens vind ik het nu wel jammer dat er "maar" 100 afleveringen zijn in plaats van de 120 afleveringen dat eerst gezegd werd).

    Wat kijken jullie op het moment?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2019 - 16:56 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.