• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:30 ]

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik heb liever niet dat er toekomstige relaties afgesproken worden. Als er nu al van tevoren bepaald wordt welke kant relaties binnen een RPG op moeten gaan, is dat namelijk een hele belemmering voor de RPG. Huidige relaties kunnen natuurlijk (al zullen de pledges elkaar en de leden aan het begin nog niet goed kennen inderdaad) maar relaties voor de toekomst liever niet


    Sorry, dit was in elk geval niet mijn bedoeling. Zoals ik hierboven ook heb gezegd, vind ik het ook heel naar als er dingen vooraf worden vastgelegd.

    Zal ik de relatie van Gio en Avery zo uittypen?


    Bowties were never Cooler

    naestivate schreef:
    (...)

    Oké, dat begrijp ik. Maar dan heeft het eigenlijk ook geen enkel nut dat de pledges huidige relaties bespreken, want die zijn er nog niet. Dus de pledges laten het best dan gewoon allemaal op hen afkomen?


    Echt goede relaties zullen er bij de pledges bijna nog niet zijn nee (behalve in uitzonderlijke gevallen zoals bij de twins) maar natuurlijk kunnen ze wel al een eerste indruk van iemand hebben of een hele kleine/korte relatie hebben. De requitment periode, voordat ze pledges werden, heeft namelijk ook een paar weken geduurd waardoor ze wel al een idee kunnen hebben van de mensen om zich heen

    naestivate schreef:
    (...)

    Zoiets bedoelde ik dus ook, maar blijkbaar is dit ook niet de bedoeling?


    Hmm ik dacht meer gewoon een eerste indrukken lijstje, aangezien ze iedereen waarschijnlijk al wel 1 keer gezien zullen hebben? Dan heeft iedereen wel al een soort van indruk gemaakt van iedereen alleen dat zou dan in de rpg nog kunnen veranderen aangezien eerste indrukken niet altijd kloppen 😂?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Aesthetica schreef:
    Misschien kan iedereen beter een indrukkenlijstje maken? Dat iedereen beschrijft wat voor indruk zijn/haar rol heeft/ zou hebben van de anderen? En dat vanuit daar in de toekomst relaties gemaakt kunnen worden?
    Of is dat een heel gek idee? 🙈


    Voor de pledges is dit inderdaad een goed idee.
    De leden kunnen onderling echter natuurlijk wel alal relaties hebben, want zij zitten al langer op NYU

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Sorry, dit was in elk geval niet mijn bedoeling. Zoals ik hierboven ook heb gezegd, vind ik het ook heel naar als er dingen vooraf worden vastgelegd.

    Zal ik de relatie van Gio en Avery zo uittypen?


    Ik weet dat dat je bedoeling niet was, mijn opmerking was daarom ook niet naar jou gericht (:

    En is goed!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 17:52 ]

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Echt goede relaties zullen er bij de pledges bijna nog niet zijn nee (behalve in uitzonderlijke gevallen zoals bij de twins) maar natuurlijk kunnen ze wel al een eerste indruk van iemand hebben of een hele kleine/korte relatie hebben. De requitment periode, voordat ze pledges werden, heeft namelijk ook een paar weken geduurd waardoor ze wel al een idee kunnen hebben van de mensen om zich heen


    Oké, sorry voor dit misverstand! :$

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Voor de pledges is dit inderdaad een goed idee.
    De leden kunnen onderling echter natuurlijk wel alal relaties hebben, want zij zitten al langer op NYU


    Jaa logisch inderdaad!

    Ik wilde voor Norah alleen wel iemand die ze al heel lang kent (beste vriend/vriendin oid) mag dat wel dan? (Als iemand daarvoor openstaat uiteraard).


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Aesthetica schreef:
    (...)

    Jaa logisch inderdaad!

    Ik wilde voor Norah alleen wel iemand die ze al heel lang kent (beste vriend/vriendin oid) mag dat wel dan? (Als iemand daarvoor openstaat uiteraard).


    Uhm, ik ben even aan het twijfelen...
    Ik snap dat je dat wilt en ergens vind ik het ook moeilijk om nee te zeggen, omdat ik de twins ook oke vond. Maar ergens ben ik ook bang dat de pledges dan toch op de een of andere manier een goede relatie met elkaar en de leden gaan krijgen.

    Ik vind eigenlijk alles oke zolang we het een beetje realistisch houden

    IrisWestAllen schreef:
    Hebben de Alpha en Kappa leden interesse in een relatie met Gio?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 18:02 ]


    Bowties were never Cooler

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Uhm, ik ben even aan het twijfelen...
    Ik snap dat je dat wilt en ergens vind ik het ook moeilijk om nee te zeggen, omdat ik de twins ook oke vond. Maar ergens ben ik ook bang dat de pledges dan toch op de een of andere manier een goede relatie met elkaar en de leden gaan krijgen.

    Ik vind eigenlijk alles oke zolang we het een beetje realistisch houden


    Uhm.. Is het de bedoeling dat ze geen goede relaties met andere pledges en leden gaan krijgen?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ja blijkbaar ligt het dus volkomen aan mij, sorry.
    Heb dus helemaal verkeerd gelezen. Shame on me.

    Ik heb Maeve voor relaties met de leden, mocht iemand willen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daar ging het me niet om. Misverstanden kunnen gebeuren. Het was meer zodat we over 3 paginas niet precies hetzelfde misverstand nog een keer krijgen (:


    Bowties were never Cooler

    Inerys schreef:
    Ik heb Maeve voor relaties met de leden, mocht iemand willen?

    Ik heb Gio


    Bowties were never Cooler

    Aesthetica schreef:
    (...)

    Uhm.. Is het de bedoeling dat ze geen goede relaties met andere pledges en leden gaan krijgen?


    Natuurlijk wel (:
    Ik ben alleen een beetje bang voor het nu al vast stellen van alles met de pledges omdat die als t ware nieuw zijn.
    Maar één goede/best friend kan inderdaad wel, al is het dan wel handig als ze elkaar al langer kennen. Want als ze besties zijn geworden terwijl ze elkaar pas twee weken kennen is dat ook een beetje onlogisch, snap je?