• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:30 ]

    IrisWestAllen schreef:
    (...)
    Ik heb Gio


    Had je toevallig al iets in gedachten? Ik ben nog onderweg naar huis, dus ga zo lezen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    Ik heb Maeve voor relaties met de leden, mocht iemand willen?


    Ik heb Avery?

    Inerys schreef:
    (...)

    Had je toevallig al iets in gedachten? Ik ben nog onderweg naar huis, dus ga zo lezen.


    Ik denk dat ze sowieso wel een, of enkele, keren met elkaar na een feestje in bed zijn beland. Misschien dat ze verder samen van tijd tot tijd samen hardlopen of naar de sportschool gaan oid om in shape te blijven?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Frankie ook, voor mensen die geïnteresseerd zijn (:


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Ik heb Frankie ook, voor mensen die geïnteresseerd zijn (:


    Avery?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 19:06 ]

    Eostre schreef:
    Ik heb Frankie ook, voor mensen die geïnteresseerd zijn (:


    Ik heb Gio


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze sowieso wel een, of enkele, keren met elkaar na een feestje in bed zijn beland. Misschien dat ze verder samen van tijd tot tijd samen hardlopen of naar de sportschool gaan oid om in shape te blijven?


    Ik denk ook wel dat ze zo nu en dan tussen de lakens beland kunnen zijn, vooral na een feestje.
    Qua sporten is het voor mij ook helemaal prima. Misschien dat ze elke week wel een keer samen in de sportschool te vinden zijn?

    Writtenwords, als vriendinnen?

    Eostre, ik heb Maeve eventueel ook nog?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Inerys: Klinkt goed!

    Inerys schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat ze zo nu en dan tussen de lakens beland kunnen zijn, vooral na een feestje.
    Qua sporten is het voor mij ook helemaal prima. Misschien dat ze elke week wel een keer samen in de sportschool te vinden zijn?

    Writtenwords, als vriendinnen?

    Eostre, ik heb Maeve eventueel ook nog?


    Helemaal top!


    Bowties were never Cooler

    To make an adorable nerd or to make a lil asshat, that's the question :x (ik heb 2 fc's in mijn gedachten aaah)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    To make an adorable nerd or to make a lil asshat, that's the question :x (ik heb 2 fc's in mijn gedachten aaah)


    Ik vind beide opties leuk (en heb echt een stiekeme liefde voor de tweede optie) maar de pledges moeten we allemaal een reden hebben waarom ze eerst niet als "goed genoeg" gezien werden om bij Alpha en Kappa te komen en daar zie ik eerder een reden voor bij de eerste. Dus tenzij je daarvoor echt een goede reden kan verzinnen bij de tweede zou ik voor de eerste optie gaan denk ik. Maar natuurlijk is het volledig aan jou (:

    @ WrittenWords, Inerys en IrisWestAllen: Prima! Zijn jullie nog op zoek naar iets specifieks?


    We were the forever that didn't last

    Niet perse. Jij wel?


    Bowties were never Cooler

    Voor Maeve kan veel nog. Misschien iets in de trant van goed bevriend/jeugdvrienden, of juist het tegenovergestelde?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat ik Jack Falahee ga fc'en voor mijn boy, maar ik doubt of ik hem staight maak of iedereens obvious gay bestie :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH