• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:30 ]

    IrisWestAllen schreef:
    Niet perse. Jij wel?


    Ik dacht misschien een soort verbroedende band, omdat ze beide van Italiaanse komaf zijn?

    Inerys schreef:
    Voor Maeve kan veel nog. Misschien iets in de trant van goed bevriend/jeugdvrienden, of juist het tegenovergestelde?


    Ik vind jeugd vrienden wel leuk, alleen woonde hij wel in Coney Island (een deel van New York). Ik weet niet of Maeve hier in de buurt woont?


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)

    Ik vind jeugd vrienden wel leuk, alleen woonde hij wel in Coney Island (een deel van New York). Ik weet niet of Maeve hier in de buurt woont?


    Ik had in haar rol niet beschreven waar ze gewoond heeft, dus ik kan er dat eventueel best van maken. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inerys schreef:
    (...)

    Ik had in haar rol niet beschreven waar ze gewoond heeft, dus ik kan er dat eventueel best van maken. ^^


    Is prima! Dat ze naar dezelfde high school gingen en vrij dicht bij elkaar in de buurt wonen, wellicht?


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)

    Is prima! Dat ze naar dezelfde high school gingen en vrij dicht bij elkaar in de buurt wonen, wellicht?


    Yes, is wat mij betreft helemaal goed!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eostre schreef:
    @ WrittenWords, Inerys en IrisWestAllen: Prima! Zijn jullie nog op zoek naar iets specifieks?


    Niet echt. Avery staat eigenlijk nog wel open voor alles

    Hopelijk is het niet erg dat dat ik mijn rolgerycycled heb van een andere rpg? :') natuurlijk wel wat aangepast


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké voor Frankie zoek ik:
    - Mensen met wie hij graag alle feestjes af gaat
    - Iemand waarmee hij wel eens een pilletje popt
    - Iemand die hij wel eens geholpen heeft met een legaal probleem door zijn juridische boeken door te spitten
    - Iemand waarmee hij wel eens het bed heeft gedeeld
    - Iemand die zijn dad jokes helemaal niet grappig vindt
    - Iemand die hem wel eens heeft gepest met zijn fobie voor schildpadden
    - Een soort enemy die hij het liefst zou willen verdrinken in een wc pot of zo.
    - Iets anders creatiefs?

    Het hoeft niet allemaal gevuld te worden, want dat lukt denk ik niet eens (':


    We were the forever that didn't last

    Ik heb Fletcher voor wie geïntereseerd is in een relatie ^^ he's a new pledge


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eostre schreef:
    Oké voor Frankie zoek ik:
    - Mensen met wie hij graag alle feestjes af gaat
    - Iemand waarmee hij wel eens een pilletje popt
    - Iemand die hij wel eens geholpen heeft met een legaal probleem door zijn juridische boeken door te spitten
    - Iemand waarmee hij wel eens het bed heeft gedeeld
    - Iemand die zijn dad jokes helemaal niet grappig vindt
    - Iemand die hem wel eens heeft gepest met zijn fobie voor schildpadden

    - Een soort enemy die hij het liefst zou willen verdrinken in een wc pot of zo.
    - Iets anders creatiefs? Italian Bros met een bijna ongezonde competitiedrang tussen de twee vrienden? Zeker als het op hook-ups/sex/dames aankomt

    Het hoeft niet allemaal gevuld te worden, want dat lukt denk ik niet eens (':


    Gio?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2018 - 20:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Eostre schreef:
    Oké voor Frankie zoek ik:
    - Mensen met wie hij graag alle feestjes af gaat
    - Iemand waarmee hij wel eens een pilletje popt
    - Iemand die hij wel eens geholpen heeft met een legaal probleem door zijn juridische boeken door te spitten
    - Iemand waarmee hij wel eens het bed heeft gedeeld
    - Iemand die zijn dad jokes helemaal niet grappig vindt
    - Iemand die hem wel eens heeft gepest met zijn fobie voor schildpadden

    - Een soort enemy die hij het liefst zou willen verdrinken in een wc pot of zo.
    - Iets anders creatiefs?

    Het hoeft niet allemaal gevuld te worden, want dat lukt denk ik niet eens (':


    Got my boy :') ??


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry, ik denk dat ik me misschien toch maar uit schrijf.. Ik heb werkelijk geen idee meer welke kant ik op wil met mijn personage :(


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik denk dat ik me ook uitschrijf wegens gebrek aan inspiratie in deze rpg, sorry!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Super jammer! Maar ik zal jullie uit de lijst met rollen halen :)

    Sorry maar ik ga me ook uitschrijven. Ik heb gewoon geen inspiratie meer voor mijn rol en ik wil andere de kans gunnen om nog deel te nemen.

    Dan denk ik dat ik een slotje op dit RPG laat zetten, aangezien er duidelijk niet genoeg animo voor is.