• Hooi!(:

    Ik voel me echt in een kutbui. Zo'n "ik heb liefde en aandacht tekort dus nu voel ik me heel lonely and sad" -bui. Wellicht past de term 'baaldag' ook wel. Ik voel me gewoon niet happy vandaag.



    Dus, laten we het maar eens wat opfleuren! Wat voor leuks, geks, spannend of grappigs heb jíj onlangs meegemaakt en wil je wel delen met de rest van de wereld? Drop je avontuur hier!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh. *hug!*

    Helaas heb ik niet zo veel spannends meegemaakt om te vertellen. Maar momenteel ben ik bezig met een tekening van Scar van The Lion King voor een tekenwedstrijd. En hij is aardig aan het lukken. (:

    Oke vet beschamend maar I don't care als er meer mensen om kunnen lachen. So I went to get my tattoo, en ik loop die zaak binnen. (Ik had nog nooit eerder een zaak binnen gelopen en heb ook geen ervaring met tattoos hiervoor gehad). En ik zeg dus hallo, ik zou graag een tattoeage willen. En die vrouw zegt ja dat kan heb je een foto? En ik laat een foto zien van een papieren bootje. En ze zegt ooh wat leuk een hoedje, komt de artiest kijken zegt ook wat leuk een hoedje, ik zeg het is een bootje maar het lijkt inderdaad op elkaar. En toen dacht ik dat de artiest vroeg hoezo? En dat hij enigzins geïnteresseerd was. Dus ik zei dat het was voor m'n beste vriendin die 4 jaar geleden overleden was. En blijkbaar vroeg die niet hoezo maar hoe groot. Echt kon wel door de grond zakken :'). Thank god dat de tattoo mooi gelukt is maar hij was echt heel naar hij heeft ook niks gezegd meer de hele tijd, zelfs geen aftercarw advies gegeven. Maar alles is goedgekomen en nu kan ik er echt om lachen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chilton schreef:
    Awh. *hug!*

    Helaas heb ik niet zo veel spannends meegemaakt om te vertellen. Maar momenteel ben ik bezig met een tekening van Scar van The Lion King voor een tekenwedstrijd. En hij is aardig aan het lukken. (:


    Lief, dankjewel! 😊

    En oeh! Foto als ie af is?^^

    GrohI schreef:
    Oke vet beschamend maar I don't care als er meer mensen om kunnen lachen. So I went to get my tattoo, en ik loop die zaak binnen. (Ik had nog nooit eerder een zaak binnen gelopen en heb ook geen ervaring met tattoos hiervoor gehad). En ik zeg dus hallo, ik zou graag een tattoeage willen. En die vrouw zegt ja dat kan heb je een foto? En ik laat een foto zien van een papieren bootje. En ze zegt ooh wat leuk een hoedje, komt de artiest kijken zegt ook wat leuk een hoedje, ik zeg het is een bootje maar het lijkt inderdaad op elkaar. En toen dacht ik dat de artiest vroeg hoezo? En dat hij enigzins geïnteresseerd was. Dus ik zei dat het was voor m'n beste vriendin die 4 jaar geleden overleden was. En blijkbaar vroeg die niet hoezo maar hoe groot. Echt kon wel door de grond zakken :'). Thank god dat de tattoo mooi gelukt is maar hij was echt heel naar hij heeft ook niks gezegd meer de hele tijd, zelfs geen aftercarw advies gegeven. Maar alles is goedgekomen en nu kan ik er echt om lachen.


    Naahw, maar wat stom dat die man er zo raar over deed though. Niet eens een gesprekje met je willen voeren dus? En niet erg tof dat ie niet eens advies heeft gegeven voor hoe je je tattoo moet verzorgen. 🤔


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohja. Laat ik zelf ook eens iets posten. 😊

    Sinds ik terug ben uit Finland heb ik niet alleen motorische tics, maar ook vocale wanneer de tics te erg oplopen.
    Voornamelijk "boom" en variaties daarop. Afgelopen weekend was Middeleeuws Winschoten. Daar stonden we met boogschieten met ons kampement en we gaven boogschietles.
    Natuurlijk kreeg ik letterlijk iedere dag verschrikkelijk veel tics. Absoluut niet leuk en ze doen ontzettend pijn.

    Maar goed. De vocale tics kwamen ook om een hoekje kijken. Ik heb maar niet meer bijgehouden hoeveel mensen ik wel niet een boomheb toegewenst! 😂 en toen ik een heel verhaal aan iemand wilde vertellen, kwam er niets anders uit dan "ei"! Ook bestaat er sinds heden een " uienboom". Iemand vroeg aan een ander waar de uien waren, en toen kwam ik met "Uienboom!".

    Ik voel de tics níét aankomen en weet dus nooit wat me staat te wachten. Dit geldt voor zowel de motorische tics als de vocale. Hoewel ik me -ne als de anderen die er waren- wel een b(r)euk heb gelachen om de vocale nonsens die er uit mijn mond kwamen. 😂😂😂😅

    [ bericht aangepast op 30 aug 2018 - 13:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Ohja. Laat ik zelf ook eens iets posten. 😊

    Sinds ik terug ben uit Finland heb ik niet alleen motorische tics, maar ook vocale wanneer de tics te erg oplopen.
    Voornamelijk "boom" en variaties daarop. Afgelopen weekend was Middeleeuws Winschoten. Daar stonden we met boogschieten met ons kampement en we gaven boogschietles.
    Natuurlijk kreeg ik letterlijk iedere dag verschrikkelijk veel tics. Absoluut niet leuk en ze doen ontzettend pijn.

    Maar goed. De vocale tics kwamen ook om een hoekje kijken. Ik heb maar niet meer bijgehouden hoeveel mensen ik wel niet een boomheb toegewenst! 😂 en toen ik een heel verhaal aan iemand wilde vertellen, kwam er niets anders uiy dan "ei"! Ook bestaat er sinds heden een " uienboom". Iemand vroeg aan een ander waar de uien waren, en toen kwam ik met "Uienboom!".

    Ik voel de tics níét aankomen en weet dus nooit wat me staat te wachten. Dit geld voor zowel de motorische tics als de vocale. Hoewel ik me -ne als de anderen die er waren- wel een b(r)euk heb gelachen om de vocale nonsens die er uit mijn mond kwamen. 😂😂😂😅


    Oké, ik vind het eigenlijk niet netjes om hierover te lachen. Maar het klinkt wel hilarisch. :')

    Chilton schreef:
    (...)

    Oké, ik vind het eigenlijk niet netjes om hierover te lachen. Maar het klinkt wel hilarisch. :')


    Don't worry, ik lig zelf ook in een deuk op dat soort momenten. Er de humor niet van kunnen inzien vind ik persoonlijk vervelender doordat men dan snel geneigd is om bezorgd te doen terwijl er niets aan gedaan kan worden. Kun je er beter mee lachen, toch?^^

    Al helemaal omdat ik het niet zég, maar half schrééúw. Dusseh... De hele omgeving kan meegenieten. 😂😂😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens kijken met welk verhaal ik je kan opbeuren..
    Een paar weken geleden ben ik naar Thalaind gegaan, waar ik zo'n ontzettend mooie Henna-tattoo heb laten zetten op mijn hand en bovenarm. Voor de 2 weken dat ik in Thailand zat, bleef het ook echt mooi en ik was er zo blij mee! Maar toen we terug in België kwamen en de tattoo er helemaal af was, bleek dat de inkt mijn armhaar zwart had gekleurd (terwijl ik dus van mezelf blond ben). Om niet als een half aapje rond te lopen, heb ik dus mijn armhaar eraf moeten trekken met van die hars-strips (quote) het deed niet alleen ontzettend pijn, het was ook super duidelijk te zien hahaha. Nu ziet het er gelukkig wel beter uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    NOUUU kom hier aanzetten met mijn hoopje grappige, stomme, schaamtelijke stuff waarbij je een heel mooi beeld zal krijgen van wat voor een type persoon ik ben :')
    Oke komtie. Ik zal de verhalen even chronologisch zetten qua volgorde om het makkelijk te houden hahahhaa


    Oke, veel van de verhalen zijn school verhalen van uit de middelbare (België). De eerste vier jaren was ik eigenlijk nogal een stil meisje die nooit uitging of zo en ik had ook maar twee vrienden of zo (ik kon heel veel mensen in mijn klasgroep niet uitstaan omdat ze me niet zo chill behandelden omdat ik vrienden was met het gepeste meisje. Nou liep die vriendschap met dat meisje spaak omdat ze mij heel rot behandeld had en ik verbrak die vriendschap gewoon helemaal uit eigen beweging. Op dat moment veranderde de klassamenstelling ook en werd ik wél gewoon normaal behandeld en maakte ik heel veel vrienden voor het leven en had ik wel een leuke tijd). Dus de laatste twee jaar zat ik in die klas met 11 mensen, waarvan er slechts twee meisjes waren en de rest waren jongens. Nouuu je kan het je al voorstellen he :') Maar ik had echt waar de beste tijd die laatste twee jaar, echt geweldig.

    1) Oké, laten we beginnen bij my descend into hell aka the first REAL drink I had (dus geen kriekbiertjes of zo haha). Het was op een prachtige avond in Rome (een schoolreis die ik écht superleuk vond en waar we maar met 18 mensen heen gegaan zijn waaronder vier begeleidende leerkrachten hahaha). Normaal mochten we niet echt drank hebben natuurlijk, maar die leerkrachten keken daar echt niet naar om eigenlijk. And so what do you drink in Italy? Limoncello ofcourse. So i got really drunk from that, ofc, en so it began: The birth of Laura Limoncello (Ik hou echt zo hard van die bijnaam, i might get myself a small lemon tattoo bc of it). Ik had al drie dagen ook nog sandwiches met kaas bij - in folie gewikkeld en helemaal gesmeerd in België om mee te nemen als snack voor op het vliegtuig de eerste dag but i didnt eat them for god knows why. Ik had mijzelf al drie dagen gezegd "oké, nu neem ik die boterhammen mee en smijt ik ze weg in een openbare vuilbak" but i forgot. Well drunk me herinnerde het zich wel. En ik weet niet wélke kronkel ik TOEN volgde in mijn niet-zo-sobere hoofd, but next thing i knew stond ik voor het hotelvenster de paus na te doen op het balkon en gooide ik die sandwiches weg "Habemus sandwich". I don't know why man, i dont know why. (Ik was daar natuurlijk ook met mijn Latijn-klasgenoten - de volle twee personen hahahahaha - dus we vonden het wel lachen lol)

    2) Ik ben écht DE slechtste sporter ooit. Like really, i was so bad. De besten dubbelden mij vier keer op het veld bij coopertest rip (samenlopen met de jongens was nóg erger, want die dubbelden mij 7 keer minstens). Als ik een 10 op 50 kon halen, was ik écht tevreden. Meanwhile waren de beste lopers van mijn jaar zich even een oog aan het uithuilen omdat ze een 49/50 hadden. Can't relate :') Ik skipte ook echt zo vaak mogelijk gym door een smoesje te bedenken dat ik niet mee kon doen lolll
    Wat ik wél echt heel leuk vond, was baseball met de jongens. Want dat was gewoon ons hele jaar samen (25 mensen) en de jongens gooiden de ballen altijd heel hard weg, waardoor we de helft van de tijd niets deden en sowieso sta je vaak niets te doen als andere mensen lopen of vangen hahahaha, máár het was wel echt heel erg leuk omdat we echt altijd grappige scenarios hadden en het echt zo'n leuk teammomentje is en groepsgebeuren.
    Nu stond ik dus even op het veld om te vangen - had ik me tactisch gezet waar amper ballen vielen - en echt lekker niets te doen. NOU kwam daar dus een bal aan plots die echt heel hard ging maar niet zo extreem hoog. Ik had toen echt een periode dat ik lange, natuurlijke nagels had en ik kan sowieso echt niet goed vangen, dus no way dat ik mijn handen ga gebruiken. Maar iedereen riep echt van STOP DE BAL STOP DE BAL dus wat doe ik? Een of andere karateschop in de lucht om die bal met mijn voet tegen te houden. Dus hij komt tegen mijn voet terecht (met zo'n kracht dat het wel ook pijn deed not going to lie hahahah) en ik vang hem op. EN OMDAT IK NOOOOOIT WAT KAN VANGEN WERD DAT GEREKEND ALS EEN VANGBAL HAHAHAHAHAH. Echt iedereen was zo impressed omdat ik een vangbal had gedaan met mijn voet. That's the story about the only time that i really caught something.

    3) Wij hadden heel vaak lesuitval. En dan moesten we in de studie gaan zitten. Soms was dat ook het eerste uur gelijk en ik kon niet altijd thuisblijven, dus dan ging ik op school zitten in de studie. Nu daar mag je niet eten of zo, of praten, maar wij deden dat toch. Er was een hele chille aziatische jongen die heel vaak daar zat ook en die vaak mcdo ging halen of zo en dat heel leuk zat op te eten hahahaha. Of hij ging naar de supermarkt tegenover de school. Ik weet niet waarom ik het zo hilarisch vind, maar ik moet echt blijven lachen met het volgende moment: Het was 8u30 in de ochtend en die jongen haalde gewoon heel droog een pak mini-eclairtjes uit op frigotemperatuur 'Wil je eentje?' EEN VOLLEDIGE PAK MINI ECLAIRS. Heeft echt heel goed gesmaakt i'll tell you that.

    ik heb trouwens ook een aantal grappige leerkrachtverhalen so if you're interested in that let me know

    4) Zoals ik al zei zat ik in een klas met 11, waaronder 9 jongens. Je kan je het geplaag wel al voorstellen en daar deed ik vrolijk aan mee, maar was vaak genoeg ook wel het 'slachtoffer' hahahaha. Een selectie van grappige momenten:

    - Er was een jongen die Franstalig was en Nederlands ook kon, maar niet zo goed als Frans. Sommige woorden wist hij daardoor niet, waaronder het Nederlandse woord voor Pecannoten. Hij had daarmee een taart gebakken en hij wilde uitleggen aan de leerkracht wat er dus inzat. Nu vroeg hij mij daarvoor wat het woord was en hij zei: het is pecannoten toch? En ik zei: Pecannoten hahahha nee, het is pelikaannoten. Dat noemt pelikaannoten. Nou die jongen wist niet beter he natuurlijk. Heeft hij dat heel zitten rondvertellen tegen leerkrachten "Ja, het is met pelikaannoten" en wij maar lachen de hele dag :')
    Ik heb diezelfde jongen ook een heel lesuur eens doodserieus wijs zitten maken dat de zon niet in een boog langs de hemel beweegt maar compleet recht de horizon volgt. Daar was hij aan het einde van de les ook echt bijna van overtuigd hahahhahaah (Dit klinkt zo sneu maar hij kon er altijd goed mee lachen hoor, don't worry)

    - Er was een jongen in onze klas die een gigantisch litteken heeft op zijn voorhoofd, echt zo een streep. En de andere jongens vonden het altijd heel lachwekkend om de Harry Potter themesong te zingen af en toe, bijv. wanneer hij weer eens irritant luidruchtig aan het doen was tijdens het maken van oefeningen wiskunde (Wij volgden acht uur wiskunde in de week, dus dat was wel altijd heel gezellig en lachwekkend die uren en die sessies oefeningen maken samen. Echt was heel chille sfeer). Nu waren ze weer eens de Harry Potter themesong aan het zingen en hij werd er echt eens nijdig van, gewoon hilarisch. Zei hij: "Pas op, ik ga boos worden hoor! Je wilt me niet boos zien!". Zei ik: "Oh, wat doe je dan? Avada Kedavra roepen?" Hebben we serieus waar met zijn 11en ons tien minuten over zitten bescheuren, leerkracht inclusief. Hij kon er zelf niet zo mee lachen omdat ik hem de sneer had uitgedeeld en die jongen en ik hadden echt zo'n 'ik tolereer jou maar verder boei je me niet' relatie hhahahhaa

    - Er is één mop die echt twee jaar later nog altijd meegaat en dat is dé botermop. Hier in mijn streek bestaat er iets zoals 'geutelingen', wat een hele dikke soort pannekoek is (maar heel luchtig vanbinnen) en je eet het met boter en suiker. Daar hadden we het dus over en ik zei, dat ik dat opwarm in de microgolf met mijn boter en suiker op. Een andere jongen, L, zei dat je dat toch echt niet kan doen en dat je dat op de pan moet doen want 'Boter verdampt'. Nou wij waren dus de wetenschapsklas, dus daar hebben we ons ook echt om zitten bescheuren. Hebben we dat er nog eens dik ingewreven tijdens de les Chemie ook (die lerares was ook volledig shook van die uitspraak hahahahaha) en tijdens de les Frans moesten we deelnemen aan een haikuwedstrijd, waar ik dat ook nog gebruikt heb ook (mijn lerares was echt niet blij dat ze zoiets moest insturen, want iedereen had erop gestemd om in te sturen als officiële inzending voor onze school hahahahha). Elke keer dat er nu een gelegenheid is om te lachen met die uitspraak, neem ik hem aan. En dat al twee jaar. It will never die. We'll never forget.

    - Wij hadden acht uur wiskunde en we moesten eens op punten elk een grote oefening maken rond functies of zo. Dat moest je aan het bord doen. Nou zat het andere meisje vast in een deel van een oefening omdat ze niet wist hoe ze een rechte moest tekenen (niet met een geodriehoek of zo he, gewoon met je coordinaten uittekenen in het assenstelsel). Ze moest huilen van de stress omdat de leerkracht echt boos werd op dr hhahahahaha. Zij maar kijken naar ons maar wij mochten niets zeggen natuurlijk (en ja hoe beeldt je dat uit ook hahaha). Echt heel sneu maar wij maar lachen achteraf hahhahahaa. Ze kon er achteraf ook wel heel goed mee lachen hoor. Soms heb je echt gewoon de domste blackouts ooit hahahaa

    5) In België heb je zoiets als '100 dagen' als je in je laatste middelbaarjaar zit. Dan vier je dat je af gaat studeren van de middelbare door je te verkleden en een show te organiseren en een fuif. Wel, wij hadden niet echt de leukste 100 dagen omdat het juist die week ervoor de week van de aanslag in Zaventem was. Ik weet nog dat er heel veel heisa was op school omdat de geplande vijf verkleeddagen terug werden gebracht naar drie, omdat we ons niet mochten verkleden eerst maar dan toch wel, omdat we niet mochten gooien met vuile dingen aan de poort omdat ook enkel de hoofdpoort half open gemaakt werd zodat niemand met een auto binnen zou kunnen rijden om een aanslag te plegen, echt gek allemaal. Wij hadden echter een geplande dag staan op donderdag met verkleedthema 'Beroepen' (het hoofdthema was goden en godinnen, trouwens). Iedereen had al kostuums gehuurd toevallig daarvoor, en de meesten hadden afgesproken om samen politie en leger te doen. Na veel zeuren mocht dat dan toch nog doorgaan (hoewel ze het respectloos vonden maar het was al gehuurd daarvoor dus ja). Nou ging het door en had echt 90 procent van die 25 laatstejaars een legerkostuum aan of zo. Maar ik vond dat echt veel geld om dat te huren voor een dag dat niet het hoofdthema was. So... I improvised: Ik toverde mijzelf om in een marginale kuisvrouw met de naam Conchita. She became my alterego till this day. Ik had echt een look: een doek in mijn haar geknoopt a la assepoester, kanlrode lippenstift dat overlined was rond mijn mond, een heel fout rood hemd met gele bloemen op (which became my favorite shirt), gele kuishandschoenen, een marginale legging, witte adidas baskets en een fluffy stofafdoener/swiffer (plumeau, ah, hoe noem je dat?). I stole the spotlight for originality hahahaha alle leerkrachten maar lachen. Heb hele dag 'I am Conchita, i am polish cleaning lady, i clean clean' zitten zeggen. De kuisvrouwen op school ook maar boos kijken toen ik met hun kuiskar ging gaan lopen haahhahaa maar het was wel hilarisch. Oh ja en had een schort ook aangedaan ofc met de tekst 'bekken dicht en vreten maar' hahahahhahaha hilarisch
    Dat was echt een hele leuke dag.


    Ik heb ook nog een hilarisch werkverhaal dat aantoont hoe onhandig ik wel niet ben, maar die zet ik later neer aangezien ik nu geen tijd meer heb. :')
    i hope you enjoyed the schoolstories.
    Veel knuffels <3



    A to the Z

    ^Pixielisje, sommige van deze verhalen waren echt hilarisch😂😂



    Ik was dit jaar met mijn scoutinggroep op nawaka, dat is een nationaal kamp voor alle waterscouts wat 1 keer in de 4 jaar is. Dit jaar waren er zo'n 4500 mensen. Maar daar hebben wij dus echt geniale en stomme dingen gedaan haha.
    Wij deden bijvoorbeeld mee aan een zeilwedstrijd, waarbij je om tonnen heen moest varen. Maar wij konden de start en de finish niet vinden, en we waren te laat voor de uitleg, dus wij gingen maar random rondjes varen over het wedstrijd parcours. Na een tijdje hadden we geen zin meer en waren we naar een stadje in de buurt gegaan. Een andere boot van onze scoutinggroep had de wedstrijd wel serieus en goed gedaan. Uiteindelijk waren wij in het klassement hoger geëindigd dan die boot die wel mee deed, terwijl eigenlijk alleen maar in de weg voeren :')

    Een ander dingetje was dat iemand van een andere groep een toetertje bij had, die dan toeterde en 'trekker' zei. Na een paar keer gingen mensen van zijn groep dat terug zeggen, en na een paar dagen had heel ons subkamp dat over genomen en hoefde je alleen maar een keer 'TREKKER' te roepen, en iedereen begon het woord trekker te schreeuwen. Soms ging dat gewoon een kwartier door dan. Het sloeg echt nergens op maar het was wel grappig😅

    En als wij klaverjassen, hebben ze een beetje de traditie om 'team wij' tegen 'team zij' te spelen, en wij is dan het team van de persoon die de punten op schrijft. Ik zat in een team met iemand en wij vormden samen 'zij'. Hij had punten geteld en zei iets van 'wij krijgen x punten'. Maar bedoelde hij dan wij als in ik en hij, of als in team 'wij'? En toen hebben wij iets vab vijf minuten een discussie gehouden "wij krijgen die punten." - "ja maar wij zijn zij." - "dus zij zijn wij" - "maar zijn de punten dan voor wij of voor zij?" - "Zij." - "Dus wij, of bedoel je dan zij?"
    En zo voorts en zo voorts.

    En op de achterkant van een schip staat waar die vandaan komt. Bij ons schip staat er Rotterdam achterop. Bij een andere boot die ook uit Rotterdam kont stond er een N achter, en die N staat voor Nederland. Maar daarvoor leek het net of er Rotterdamn stond :'D


    Meer leuke kamp-verhaaltjes volgen later nog in mijn kamp logboek, ben nu te moe om ze te bedenken.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.