• Ik ben aan het overwegen om Netflix te nemen. Het programma staat al op mijn laptop sinds ik de laptop kocht, maar ik heb me nog niet aangemeld. Want hoe ik het nu kijk, bevalt me niet. Soms gaat de laptop ineens laden en dan is het begin er weer terwijl ik halverwege de aflevering was.

    Ik weet dat de eerste maand gratis is en dat ik dan een abonnement wil voor een scherm, als het mij bevalt.

    Dus hoe bevalt Netflix jullie?


    Physics is awesome

    In het begin had ik een hekel aan Netflix, voornamelijk omdat iedereen er zo geweldig over praatte en ook per se er op wachtte totdat nieuwe seizoenen etc geupdate werden. x)
    Nu deel ik een account met m'n moeder, maar ik kijk geregeld nog series online want ik prefereer dat nog steeds, eigenlijk. Is ook veel fijner dat je alles dan in een keer kan kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mij bevalt Netflix prima eigenlijk. Ik vid het niet super geweldig, maar het heeft voordelen. Ik kijk nog wel online omdat niet alle series etc er op staan, maar dan moet ik vaak wel langer zoeken (naar goede kwaliteit). Dus dat vind ik een voordeel bij Netflix zelf. En je kan daarnaast favorieten selecteren om ze sneller terug te vinden.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2018 - 21:24 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wrathsteed schreef:
    Mij bevalt Netflix prima eigenlijk. Ik vid het niet super geweldig, maar het heeft voordelen. Ik kijk nog wel online omdat niet alle series etc er op staan, maar dan moet ik vaak wel langer zoeken (naar goede kwaliteit). Dus dat vind ik een voordeel bij Netflix zelf. En je kan daarnaast favorieten selecteren om ze sneller terug te vinden.


    Dat klinkt fijn, dat je favorieten kan selecteren.


    Physics is awesome

    Braugher schreef:
    In het begin had ik een hekel aan Netflix, voornamelijk omdat iedereen er zo geweldig over praatte en ook per se er op wachtte totdat nieuwe seizoenen etc geupdate werden. x)
    Nu deel ik een account met m'n moeder, maar ik kijk geregeld nog series online want ik prefereer dat nog steeds, eigenlijk. Is ook veel fijner dat je alles dan in een keer kan kijken.


    Waarvoor gebruik je dan Netflix als je nog geregeld online series kijkt, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Ik ben totaal geen Netflix-kijker. Niet zo'n type dat series volgt, ik kan gewoon niet bingewatchen, maar met de familie hebben we wel een account.

    Wat ik dan wel weer chill vond was dat ik films offline kon downloaden voor lange reizen in de trein/het vliegtuig. Er staan wel echt leuke films op.
    En bij de titels staat vaak bij hoeveel het matcht met wat je gekeken hebt, tot nu toe klopt dat aardig en zo ontdek ik wel iets nieuws :) maar ik doe wel zo'n 5 jaar over een serie afkijken lol. Ben bij Sherlock nu bij aflevering 3.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het film aanbod meestal echt heel erg ruk, maar de series maken een hoop goed, ook al zijn ze meestal niet erg up-to-date.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Netflix is wel oké (:


    26 - 02 - '16

    Ik was eigenlijk ontzettend blij met Netflix. Ik heb ontzettend veel series gekeken via Netflix, maar ik had toen ik Netflix kreeg ook nooit een serie gekeken.
    Nu heb ik er best een aantal al gezien, en ik vind het een beetje tegenvallen om een leuke nieuwe te vinden.
    Maar goed, voor mij werkt het best prima ^^

    [ bericht aangepast op 31 aug 2018 - 9:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Voor de prijs vind ik dat je ook best veel krijgt, als je legaal al 1 film zou kopen ben je beter uit bij Netflix. Maar het aanbod is wel minder snel up to date omdat ze alles nog eerst moeten vertalen. Maar mij bevalt Netflix zeer goed. Ik download eigenlijk alleen de dingen die niet op netflix staan en niet voor een redelijke prijs te halen zijn. (Zoals alle jaren van doctor who vanaf 1968 of een hele collectie van disneyfilms gezien die ook niet op netflix staan.).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Derks schreef:
    Ik ben totaal geen Netflix-kijker. Niet zo'n type dat series volgt, ik kan gewoon niet bingewatchen, maar met de familie hebben we wel een account.

    Wat ik dan wel weer chill vond was dat ik films offline kon downloaden voor lange reizen in de trein/het vliegtuig. Er staan wel echt leuke films op.
    En bij de titels staat vaak bij hoeveel het matcht met wat je gekeken hebt, tot nu toe klopt dat aardig en zo ontdek ik wel iets nieuws :) maar ik doe wel zo'n 5 jaar over een serie afkijken lol. Ben bij Sherlock nu bij aflevering 3.


    Dat is ook een goede tip, film downloaden voor een lange reis. Dat is ook wel handig, want dan ben ik tijd kwijt aan het zoeken van een leuke film om te kijken.

    Bij mij ligt het aan de serie.


    Physics is awesome

    Mayfield schreef:
    Ik vind het film aanbod meestal echt heel erg ruk, maar de series maken een hoop goed, ook al zijn ze meestal niet erg up-to-date.


    Je bedoelt dat seizoenen pas laat worden toegevoegd aan Netflix of bedoel je iets anders?


    Physics is awesome

    LeFou schreef:
    Ik was eigenlijk ontzettend blij met Netflix. Ik heb ontzettend veel series gekeken via Netflix, maar ik had toen ik Netflix kreeg ook nooit een serie gekeken.
    Nu heb ik er best een aantal al gezien, en ik vind het een beetje tegenvallen om een leuke nieuwe te vinden.
    Maar goed, voor mij werkt het best prima ^^


    Ook niet op tv (series gekeken)? Misschien komt er binnenkort weer een leuke serie voor je op Netflix!


    Physics is awesome

    GrohI schreef:
    Voor de prijs vind ik dat je ook best veel krijgt, als je legaal al 1 film zou kopen ben je beter uit bij Netflix. Maar het aanbod is wel minder snel up to date omdat ze alles nog eerst moeten vertalen. Maar mij bevalt Netflix zeer goed. Ik download eigenlijk alleen de dingen die niet op netflix staan en niet voor een redelijke prijs te halen zijn. (Zoals alle jaren van doctor who vanaf 1968 of een hele collectie van disneyfilms gezien die ook niet op netflix staan.).


    Ik koop wel eens kinderfilms/films voor alle leeftijden bij bol, waar dan de acties is 3 voor €20 of €25 maar er zijn ook andere films die ik graag wil zien en dan is inderdaad Netflix toch wel goedkoper. Vooral omdat je voor dat geld meer dan een film kunt zien.

    Goed om te horen dat Netflix je goed bevalt.

    Daar gaat mijn hoop om MacGyver vanaf eind september te kunnen zien op Netflix. Als ze hem überhaupt al hebben in hun aanbod.


    Physics is awesome

    Ik kijk elke avond Netflix hehe. De films zijn niet top, maar de series wel. Als je beslist om een abonnement te nemen, kan ik je er een paar aanraden (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik kijk elke avond Netflix hehe. De films zijn niet top, maar de series wel. Als je beslist om een abonnement te nemen, kan ik je er een paar aanraden (:


    Dat is omkoping! ;) Ik denk dat ik eerst die eerste maand gratis ga uitproberen om te kijken of het wat voor mij is.


    Physics is awesome