• Ik ben aan het overwegen om Netflix te nemen. Het programma staat al op mijn laptop sinds ik de laptop kocht, maar ik heb me nog niet aangemeld. Want hoe ik het nu kijk, bevalt me niet. Soms gaat de laptop ineens laden en dan is het begin er weer terwijl ik halverwege de aflevering was.

    Ik weet dat de eerste maand gratis is en dat ik dan een abonnement wil voor een scherm, als het mij bevalt.

    Dus hoe bevalt Netflix jullie?


    Physics is awesome

    Ik vind Netflix fantastisch, want ik keek altijd al een hoop series, maar het is zo enorm veel makkelijker als het in goede kwaliteit, met ondertiteling en zonder pop-up reclames met mogelijke virussen kan. (nerd)

    Anderzijds is het aanbod inderdaad niet altijd perfect. Dat ze niet alle films en series ooit hebben is wel logisch, maar soms missen er toch wel dingen die je erg graag wilt, en vooral dat nieuwe seizoenen van series af en toe pas veel later in de Benelux beschikbaar worden kan frustrerend zijn. Desondanks ben ik veel meer positief dan negatief, maar dat is voor mij ook wel makkelijk praten, want ik gebruik het account waar mijn vader voor betaalt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind Netflix fantastisch, want ik keek altijd al een hoop series, maar het is zo enorm veel makkelijker als het in goede kwaliteit, met ondertiteling en zonder pop-up reclames met mogelijke virussen kan. (nerd)

    Anderzijds is het aanbod inderdaad niet altijd perfect. Dat ze niet alle films en series ooit hebben is wel logisch, maar soms missen er toch wel dingen die je erg graag wilt, en vooral dat nieuwe seizoenen van series af en toe pas veel later in de Benelux beschikbaar worden kan frustrerend zijn. Desondanks ben ik veel meer positief dan negatief, maar dat is voor mij ook wel makkelijk praten, want ik gebruik het account waar mijn vader voor betaalt.


    Dat is inderdaad een heel groot pluspunt.

    Iemand zei dat het komt doordat ze alles van Nederlandse ondertitels voorzien. Ik zou dan zoiets hebben van, laat de serie maar zien en wat ik niet begrijp qua Engels zoek ik wel op. Maar laat me niet langer wachten op mijn serie. Dan heb je mazzel.


    Physics is awesome

    Ik heb Netflix 1 jaar gratis gebruikt door een vriendin. Ik ben na 1 jaar haar wachtwoord kwijt geraakt die veranderd was en heb toen lang tlgetwijfeld. Maar wilde sowieso m'n series afkijken en zeker in de winter weet ik dat ik veel kijk. Daarnaast heb ik geld gevraagd met m'n verjaardag dus dat gebruik ik ervoor

    Wel moet je het echt voor de series doen want Filmaanbod vind ik niet bepaald geweldig

    [ bericht aangepast op 31 aug 2018 - 19:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sommigen mensen die ik ken hebben de Amerikaanse versie van Netflix dacht ik, weet niet zeker of het kan. Het is wel leuk, de series vind ik leuker dan op Videoland (originele die Videoland aanbied)


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ik ben een groot liefhebber van Netflix! Ik moet wel zeggen dat het inderdaad wat achterloopt wat betreft de films, maar de series zijn top. Zeker de Netflix originals.


    What’s tasty in Busan?

    Oké, ik heb mezelf voorgenomen om elke dag 1 aflevering van een serie te kijken in plaats van alleen maar nutteloos over Facebook en Instagram te scrollen, dus ik ben begonnen met de serie "Anne met een E" (gebaseerd op Anne of Green Gables, daar is mijn moeder helemaal fan van en m'n tante is op die plek geweest toen ze op vakantie naar Canada ging).
    De eerste aflevering is 88 minuten (daar schrok ik een beetje van) maar de anderen zijn allemaal 44 minuten.

    En ik moet zeggen, het is echt een prachtige serie. Anne is geweldig. Ik vond de eerste aflevering al zo mooi, ik kan niet wachten om morgenavond de tweede te kijken. Het is een ontroerende serie, van de eerste aflevering werd ik in ieder geval ontzettend emotioneel, lol. Ik kon precies voelen hoe Anne zich voelde op bepaalde momenten in de aflevering en damn, ja, die serie pakt me wel.

    Dus mocht je nog iets zoeken om te kijken: Anne met een E.

    Qua films kan ik Mean Girls, Footloose, Catch Me If You Can en Vaiana aanraden.

    OH JA en er staan dus ook superveel docu's en cabaretshows op Netflix!
    Pieter Derks, Van der Laan & Woe, Jochem Myjer, Ronald Goedemondt en nog veel meer cabaretiers staan met hun shows op Netflix jajajaja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    DIT IS ECHT DE TIP:
    Ga naar Subsmovies.nl. daar hebben ze echt elke film en serie die op Netflix staat er daarbuiten. En het is gratis.
    Je wordt tussendoor soms wel doorgelinkt naar een nieuw tabblad voor reclame, maar verder kun je het gewoon goed gebruiken


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    IrishNialler schreef:
    Ik heb Netflix 1 jaar gratis gebruikt door een vriendin. Ik ben na 1 jaar haar wachtwoord kwijt geraakt die veranderd was en heb toen lang tlgetwijfeld. Maar wilde sowieso m'n series afkijken en zeker in de winter weet ik dat ik veel kijk. Daarnaast heb ik geld gevraagd met m'n verjaardag dus dat gebruik ik ervoor

    Wel moet je het echt voor de series doen want Filmaanbod vind ik niet bepaald geweldig


    Dan heb jij een hele lieve vriendin! Dat is handig, om verjaardagsgeld daarvoor te gebruiken.

    Goed om te weten. Van welke films hou jij?


    Physics is awesome

    Starla schreef:
    Sommigen mensen die ik ken hebben de Amerikaanse versie van Netflix dacht ik, weet niet zeker of het kan. Het is wel leuk, de series vind ik leuker dan op Videoland (originele die Videoland aanbied)


    Ik denk dat als ik me ga aanmelden waarschijnlijk gewoon de Nederlandse krijg. Ik had ook gehoord dat Netflix originals vrij goed zijn dus ik ben benieuwd.


    Physics is awesome

    Baechu schreef:
    Ik ben een groot liefhebber van Netflix! Ik moet wel zeggen dat het inderdaad wat achterloopt wat betreft de films, maar de series zijn top. Zeker de Netflix originals.


    Goed om te horen/lezen! Bedoel je dan dat films er laat op komen of iets anders?


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    Oké, ik heb mezelf voorgenomen om elke dag 1 aflevering van een serie te kijken in plaats van alleen maar nutteloos over Facebook en Instagram te scrollen, dus ik ben begonnen met de serie "Anne met een E" (gebaseerd op Anne of Green Gables, daar is mijn moeder helemaal fan van en m'n tante is op die plek geweest toen ze op vakantie naar Canada ging).
    De eerste aflevering is 88 minuten (daar schrok ik een beetje van) maar de anderen zijn allemaal 44 minuten.

    En ik moet zeggen, het is echt een prachtige serie. Anne is geweldig. Ik vond de eerste aflevering al zo mooi, ik kan niet wachten om morgenavond de tweede te kijken. Het is een ontroerende serie, van de eerste aflevering werd ik in ieder geval ontzettend emotioneel, lol. Ik kon precies voelen hoe Anne zich voelde op bepaalde momenten in de aflevering en damn, ja, die serie pakt me wel.

    Dus mocht je nog iets zoeken om te kijken: Anne met een E.

    Qua films kan ik Mean Girls, Footloose, Catch Me If You Can en Vaiana aanraden.

    OH JA en er staan dus ook superveel docu's en cabaretshows op Netflix!
    Pieter Derks, Van der Laan & Woe, Jochem Myjer, Ronald Goedemondt en nog veel meer cabaretiers staan met hun shows op Netflix jajajaja


    88 minuten is wel lang, ik vind een aflevering die 45 minuten duurt al lang. Tenzij ik echt van een serie hou dan mogen de afleveringen twee uur duren en dan hoor je me nog niet klagen. Ik heb het even opgezocht via google en de hele korte samenavtting van Wikipedia doet me denken aan het verhaal Annie. Dus ik weet niet helemaal zeker of het iets voor mij is.

    Bedankt voor de tips! Moana heb ik in de bioscoop gezien, weet alleen niet of ik de Engelse versie (met ondertiteling) of de Nederlandse versie heb gezien. Ik denk de Engelse. Want ik heb toen de tweede HTTYD in het Nederlands gezien en sindsdien kijk ik toch liever de Engelse versie.



    Physics is awesome

    IngridBirdy schreef:
    DIT IS ECHT DE TIP:
    Ga naar Subsmovies.nl. daar hebben ze echt elke film en serie die op Netflix staat er daarbuiten. En het is gratis.
    Je wordt tussendoor soms wel doorgelinkt naar een nieuw tabblad voor reclame, maar verder kun je het gewoon goed gebruiken


    Ik heb al eerder problemen gehad met online kijken en vandaar dat ik dus met Netflix wil beginnen. Dankjewel voor de tip!


    Physics is awesome

    Ik gebruik Netflix elke dag, vind het voor de prijs die je betaalt echt wel een goed aanbod. In elk geval wat series betreft, films vallen vaak wel tegen moet ik zeggen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2018 - 6:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je kan via vpn de engelse en amerikaanse aanbod krijgen op netflix. Dit gebruik ik ook soms.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind Netflix echt super! Ik kijk vooral veel series, er staan echt heel veel leuke series op!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.