• Ik ben aan het overwegen om Netflix te nemen. Het programma staat al op mijn laptop sinds ik de laptop kocht, maar ik heb me nog niet aangemeld. Want hoe ik het nu kijk, bevalt me niet. Soms gaat de laptop ineens laden en dan is het begin er weer terwijl ik halverwege de aflevering was.

    Ik weet dat de eerste maand gratis is en dat ik dan een abonnement wil voor een scherm, als het mij bevalt.

    Dus hoe bevalt Netflix jullie?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Goed om te horen/lezen! Bedoel je dan dat films er laat op komen of iets anders?


    Dat bedoel ik inderdaad haha. Dat films die in 2017 uit zijn gekomen nu pas op Netflix komen bijvoorbeeld. Soms zijn ze heel snel hoor! Maar vaak niet zo. Then again staan er regelmatig wel goede films op hoor. Het aanbod is alleen een beetje gelimiteerd.


    What’s tasty in Busan?

    CarIyIe schreef:
    (...)

    88 minuten is wel lang, ik vind een aflevering die 45 minuten duurt al lang. Tenzij ik echt van een serie hou dan mogen de afleveringen twee uur duren en dan hoor je me nog niet klagen. Ik heb het even opgezocht via google en de hele korte samenavtting van Wikipedia doet me denken aan het verhaal Annie. Dus ik weet niet helemaal zeker of het iets voor mij is.

    Bedankt voor de tips! Moana heb ik in de bioscoop gezien, weet alleen niet of ik de Engelse versie (met ondertiteling) of de Nederlandse versie heb gezien. Ik denk de Engelse. Want ik heb toen de tweede HTTYD in het Nederlands gezien en sindsdien kijk ik toch liever de Engelse versie.



    88 minuten is erg lang, maar dat vond ik bij Anne met een E dus wel meevallen. Ik ben normaal gesproken niet eens geconcentreerd voor 15 minuten op youtube, haha.
    Maar Anne met een E is het wel echt waard. Heb nu twee afleveringen gezien en ik ben echt nu al van de personages gaan houden.

    Ik vond Annie een hele vervelende film/musical/whatever en ik vind het op zich ook niet echt vergelijkbaar met Anne met een E.
    Je Engelse vocabulaire wordt trouwens wel echt een stuk beter door die serie haha, de woorden die dat kind gebruikt, jeetje!

    Maar ik leef wel echt zo erg mee met die serie, idk. Ik vind 'm tof.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Waarvoor gebruik je dan Netflix als je nog geregeld online series kijkt, als ik vragen mag?


    Omdat het uiteindelijk toch wel fijn is, dat je niet steeds door hoeft te klikken naar een andere aflevering ofzo. x)
    Ik heb niet echt een idee eigenlijk, heb ook te lang over dit antwoord nagedacht. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you