• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    SaIem schreef:
    (...)


    Hahaha my poor boys, ze zullen beide zich gaan moeten verantwoorden :'D

    Poor Ollie hahah dat is absoluut niet wat hij wilde hahah shit hij had haar Beter naar zijn nieuwe auto gebracht :')


    Hahaha ja oeps, ze draaien er niet om heen nee :'D

    Oliver komt vanavond ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Imelda: Cerys heeft nog geen pizzapunt naar binnengewerkt. :Y) Hehe, ik zit maar te plagen, ik snap wat Mo bedoeld. Mo wilt ook wat waardering.


    [ heaven knows ]

    Hoewel ik het erg vlotjes vind lopen met mijn huidige tegenspeelster, vraag ik me af of het geen tijd is voor een skipje?
    Ik merk best wel wat ORPG's op en weinig zaken die echt met de bende te maken hebben. Or is it just me?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ^ Ik wilde dat ook al voorstellen!


    [ heaven knows ]

    Ik vind het helemaal prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het ook goed !

    @ Hajarajanaan (en de rest): Weekje ongeveer?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 21:47 ]


    [ heaven knows ]

    Is prima voor mij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zal ik 't even voorleggen aan de TS? Ik ben dit weekend bij haar thuis geweest en ik weet dat ze het heel druk heeft met haar studie en zo, vandaar day ze soort van MIA is gegaan. Maar ik vind het wel zo netjes om het haar even te vragen. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja natuurlijk! Ik wilde net gaan reageren dat ik de ts niet ben en gewoon een voorstel deed.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Imelda schreef:
    Zal ik 't even voorleggen aan de TS? Ik ben dit weekend bij haar thuis geweest en ik weet dat ze het heel druk heeft met haar studie en zo, vandaar day ze soort van MIA is gegaan. Maar ik vind het wel zo netjes om het haar even te vragen. (:


    Ja daar heb je gelijk in! Dat is wel zo netjes (:

    Ik heb het gevraagd en het is geen probleem om te skippen. c; Ik denk dat een specifieke gebeurtenis wel handig is om op aan te sluiten?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Imelda schreef:
    Zal ik 't even voorleggen aan de TS? Ik ben dit weekend bij haar thuis geweest en ik weet dat ze het heel druk heeft met haar studie en zo, vandaar day ze soort van MIA is gegaan. Maar ik vind het wel zo netjes om het haar even te vragen. (:

    Graag! Ik heb haar een week geleden een bericht hierover gestuurd, maar dat heeft dan ook weinig zin als ze niet online kan komen.

    Edit: Again, nice timing. :')

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 22:03 ]


    [ heaven knows ]

    Imelda schreef:
    Ik heb het gevraagd en het is geen probleem om te skippen. c; Ik denk dat een specifieke gebeurtenis wel handig is om op aan te sluiten?


    Had je toevallig iets in gedachten daarvoor?

    Oh, en een nieuw praattopic, met dit bericht is deze vol. ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'