• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    Imelda schreef:
    Ik blijf geduldig. (: Het is juist wel leuk dat onze personages nu in een groepje zitten, al zeg ik het zelf.


    Je weet dat het jouw beurt om te posten is, toch? 🤗


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rayla schreef:
    (...)
    Je weet dat het jouw beurt om te posten is, toch? 🤗

    Ik had er vorige week o.i.d. naar gevraagd, beetje vreemd als ze het niet doorheeft dan. Daarbij, wij zijn al aan de beurt geweest. Maar ik zie wel waar het erop uitdraait, ik hoef niet meteen te schrijven.


    [ heaven knows ]

    Huh nee, het was toch Salems beurt?

    Oké wtf, ik heb het helemaal gemist. :') Ik zal zo snel mogelijk met Mo posten, ik wil eerst nog even leren voor mijn tentamen voor morgen, dus het kan dat het vanavond komt, het kan ook pas morgen of overmorgen worden.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 18:35 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, no offence, maar als Salem al gepost had, en we in een bepaalde volgorde schrijven... Hoe kan het dan dat je dat denkt? Gewoon een vraag, hé.


    [ heaven knows ]

    ... omdat ik Salems post gemist heb, misschien?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ...als er keigroot "OLIVER THEODORE DARRELL" (met foto) staat en je de post gemist hebt. Prima, maar dan weet je het nu voor de volgende keer.


    [ heaven knows ]

    ^ Duuuudes (ja meervoud, dus niemand specifiek)

    Zullen we het gewoon even gezellig houden? Fouten kan je maken, en dat is prima, niks mis mee. Dus misschien kan het hoofdstuk daarmee ook gewoon afgesloten worden :)


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    O, ik val ook niemand aan hoor. Ik wilde alleen even weten hoe dat in z'n werking ging dan. Alles koek en ei hier aan deze kant.


    [ heaven knows ]

    Ik heb gewoon gemist dat er gepost was, klaar. Ik volg veel topics en deze is ertussendoor geglipt. Verder is er niks aan uit te leggen. :') Ik post morgen of overmorgen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Geduldig in afwachting op je post dan. (:


    [ heaven knows ]

    Heee!
    Ik heb het gevoel dat Skye een beetje vast loopt. Na haar encounter met Cerys is ze terug naar Cas gegaan maar die reageert al een hele tijd niet en ik zou graag ook verder willen met Skye. Iemand waar ik dr eventueel heen kan sturen??

    ^ Zou wel leuk zijn als Skye nog aanwezig bleef in de RPG. Ze moeten immers nog een aanvaring samen krijgen.


    [ heaven knows ]

    Ik sta met Alvera ook al een poosje te wachten op Bash.. anders kunnen de dames misschien elkaar tegen komen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rayla schreef:
    Ik sta met Alvera ook al een poosje te wachten op Bash.. anders kunnen de dames misschien elkaar tegen komen?


    Ja! Lijkt me wel een goed idee! Stuur je even een berichtje!

    Ik moet met Alvera even inkomen weer, dus sorry als ze ietwat tegenvalt!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'