• T      H      I      S            I      S            F      A      M      E


    "What is fame? The advantage of being known by people of whom you yourself know nothing, and for whom you care as little"



    Wie wilt het nou niet, beroemd worden? Ook al is het maar voor even. Je saaie leventje verruilen voor een leven vol rijkdom. Zoveel geld dat je niet eens weet waar je het aan moet besteden, alles hebben wat je hartje begeert, ieder weekend feesten, universele bekendheid wat aardig wat privileges met zich mee brengt... Het klinkt als het perfecte leventje. Toch is dit niet voor iedereen weggelegd. Je komt niet zomaar in de top terecht. Je zult er hard voor moeten werken of zal gewoon stom geluk moeten hebben en ontdekt worden. Voor velen blijft het enkel bij een droom. Maar is het showbiz leventje eigenlijk wel zo rooskleurig als men doet lijken? Tuurlijk, in het begin is het allemaal leuk maar over het algemeen duurt het niet lang voordat de druk toch net iets teveel wordt. Nooit meer rust, overal waar je gaat herkent worden, en het ergste nog: de enorm hoge prestatiedruk. En als je zo rijk en bekend bent, wie vertelt je dan wie je echte vrienden zijn? Hoewel je universeel bekend bent is het niet moeilijk om je toch enorm alleen te gaan voelen in deze wereld. Hoe gaat men om met deze gevoelens? De een verdrinkt zijn gevoelens met alcohol, de ander verdringt haar gevoelens door middel van drugs. Anderen besluiten zich volledig terug te trekken, beseft dat het toch niet helemaal bij hen past. Maar kan dit wel zomaar? Je hebt niet zomaar een handvol albums uit kunnen brengen en zoveel mooie merk kleding kunnen aanschaffen en hebt getekend bij een platenmaatschappij of management. Deze heeft ook zo zijn ideeën over jou, wat je wel en niet kan en mag doen. Al dit laat vele beroemde jonge mensen zo onder druk staan dat het resulteert in soms een enorme burn out of uitloopt in een verslaving etc. In deze rpg volgen we een aantal van deze jonge mensen op hun weg door en vooral na fame. De een is het allemaal teveel geworden, de ander is al een tijdje uit het vak maar heeft moeite met het leven er na en het weer terugkeren in de "alledaagse" wereld. De een was zanger de ander model, maar er is in ieder geval één ding wat ze gemeen hebben: ze zijn achter wat de ware betekenis achter het woord fame is. Het gouden randje rondom het woord is voor hen compleet verdwenen. In de villa is het mogelijk een pauze te nemen en even volop te genieten van privacy, maar er zijn ook mensen die na hun carrière moeite hebben weer een "normaal" leven te leiden en er zullen ook mensen zijn die er komen om af te kicken van bepaalde dingen die de lifestyle met zich meegebracht hebben. Ook is er de mogelijkheid weer verder te timmeren aan je carrière, voor als mensen er na hun welverdiende pauze weer tegenaan willen







          VILLA     















          LIJSTJE     

    Naam            (ex) beroep            Leeftijd (20 - 35)            Reden van verblijf            Innerlijk            Uiterlijk            Geschiedenis            Extra            Relaties

    "Fame is like seawater; the more we drink, the thirstier we become"



          ROLLEN     


          Ladies

          Lavore

          Eostre

          Antonina Castellan Perez            22            Actrice            Ricciardo

          Avery Saélihn Phelan            25            Songwriter, gitariste, bassiste            Elentiya

          Kavinsky



          Gents

          Joel Kurt Gabriel            22            Zanger, gitarist, bassist            Therion

          naestivate

          Milan Apollo Drake            25            Zanger            Necessity

          Remiinds

          Alistair "King" Kingsley            23            Pitcher & Batter            Tiabeanie

    Er is geen limiet op rollen, everyone can join.


          REGELS     


    ★ Minimaal 200 woorden.
    ★ De Quizlet Huisregels gelden hier.
    ★ OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    ★ Houd het graag realistisch.
    ★ Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    ★ Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    ★ Geen personages van anderen besturen zonder toestemming.
    ★ 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    ★ Alleen Therion of naestivate maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.

    "It is strange to be known so universally and yet to be so lonely"


    How far is far

    Therion schreef:
    (...)
    Ja klinkt goed!


    Doen we dat! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wanneer willen jullie dat ik het speeltopic open?


    How far is far

    Alec en Luke staan open voor relaties :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nina haar innerlijk staat, dus als iemand een relatie wil geef maar een gil; ik zoek alles nog c:
    Ben nu bezig met haar geschiedenis en ga brainstormen over een reden voor verblijf (al dat laatste lastig is)


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Oké river staat - ik moet nog wel de foto's een beetje fatsoeneren maar dat komt nog hehe. Mocht iemand relaties willen, hmu


    We were the forever that didn't last

    AdoreDelano schreef:
    Alec en Luke staan open voor relaties :3

    Ik heb Milan wel?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    AdoreDelano schreef:
    Alec en Luke staan open voor relaties :3

    Ik heb my boi?


    How far is far

    Iemand voor Avery?

    En het speeltopic maakt voor mij niet uit, elke dag is goed. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Iemand voor Avery?

    En het speeltopic maakt voor mij niet uit, elke dag is goed. ^^

    Milan?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity & Therion. Ik ga lezen! Al enige ideeen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    @Necessity & Therion. Ik ga lezen! Al enige ideeen?

    Ik denk dat hij en Alec het wel zouden kunnen vinden! Ik denk dat Kurt ook wel eens naar hem toe zou komen voor eventuele make-up tips haha. (Ik denk dat hij stiekem ook wel een beetje jaloers is op de goeie looks van Alec)
    En voor Luke, misschien hebben ze wel eens samen een nummer geschreven of iets in die trant? Ik denk ook dat ze best goede vrienden kunnen zijn?


    How far is far

    Necessity, yes! Misschien iets op een goede voet? Vriendschap/bekende, oid?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2018 - 22:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Therion schreef:
    (...)
    Ik denk dat hij en Alec het wel zouden kunnen vinden! Ik denk dat Kurt ook wel eens naar hem toe zou komen voor eventuele make-up tips haha. (Ik denk dat hij stiekem ook wel een beetje jaloers is op de goeie looks van Alec)
    En voor Luke, misschien hebben ze wel eens samen een nummer geschreven of iets in die trant? Ik denk ook dat ze best goede vrienden kunnen zijn?


    Jeah. Ja waarschijnlijk heeft Alec wel een beetje een crush op Kurt tho. :x Wat Luke betreft vind ik dat wel een goed idee. Denk ook wel dat Luke er echt alles aan zou doen voor Kurt dat hij deze passie weer terug vind ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)

    Jeah. Ja waarschijnlijk heeft Alec wel een beetje een crush op Kurt tho. :x Wat Luke betreft vind ik dat wel een goed idee. Denk ook wel dat Luke er echt alles aan zou doen voor Kurt dat hij deze passie weer terug vind ofzo.

    Tbh is dat best wel cute. Ik denk dat Kurt ook wel eens een crush op Alec zou kunnen ontwikkelen 🙈
    Yes love that, dus goede vrienden doen?


    How far is far

    Ik heb ook Alistair voor wie wil :Y)