• T      H      I      S            I      S            F      A      M      E


    "What is fame? The advantage of being known by people of whom you yourself know nothing, and for whom you care as little"



    Wie wilt het nou niet, beroemd worden? Ook al is het maar voor even. Je saaie leventje verruilen voor een leven vol rijkdom. Zoveel geld dat je niet eens weet waar je het aan moet besteden, alles hebben wat je hartje begeert, ieder weekend feesten, universele bekendheid wat aardig wat privileges met zich mee brengt... Het klinkt als het perfecte leventje. Toch is dit niet voor iedereen weggelegd. Je komt niet zomaar in de top terecht. Je zult er hard voor moeten werken of zal gewoon stom geluk moeten hebben en ontdekt worden. Voor velen blijft het enkel bij een droom. Maar is het showbiz leventje eigenlijk wel zo rooskleurig als men doet lijken? Tuurlijk, in het begin is het allemaal leuk maar over het algemeen duurt het niet lang voordat de druk toch net iets teveel wordt. Nooit meer rust, overal waar je gaat herkent worden, en het ergste nog: de enorm hoge prestatiedruk. En als je zo rijk en bekend bent, wie vertelt je dan wie je echte vrienden zijn? Hoewel je universeel bekend bent is het niet moeilijk om je toch enorm alleen te gaan voelen in deze wereld. Hoe gaat men om met deze gevoelens? De een verdrinkt zijn gevoelens met alcohol, de ander verdringt haar gevoelens door middel van drugs. Anderen besluiten zich volledig terug te trekken, beseft dat het toch niet helemaal bij hen past. Maar kan dit wel zomaar? Je hebt niet zomaar een handvol albums uit kunnen brengen en zoveel mooie merk kleding kunnen aanschaffen en hebt getekend bij een platenmaatschappij of management. Deze heeft ook zo zijn ideeën over jou, wat je wel en niet kan en mag doen. Al dit laat vele beroemde jonge mensen zo onder druk staan dat het resulteert in soms een enorme burn out of uitloopt in een verslaving etc. In deze rpg volgen we een aantal van deze jonge mensen op hun weg door en vooral na fame. De een is het allemaal teveel geworden, de ander is al een tijdje uit het vak maar heeft moeite met het leven er na en het weer terugkeren in de "alledaagse" wereld. De een was zanger de ander model, maar er is in ieder geval één ding wat ze gemeen hebben: ze zijn achter wat de ware betekenis achter het woord fame is. Het gouden randje rondom het woord is voor hen compleet verdwenen. In de villa is het mogelijk een pauze te nemen en even volop te genieten van privacy, maar er zijn ook mensen die na hun carrière moeite hebben weer een "normaal" leven te leiden en er zullen ook mensen zijn die er komen om af te kicken van bepaalde dingen die de lifestyle met zich meegebracht hebben. Ook is er de mogelijkheid weer verder te timmeren aan je carrière, voor als mensen er na hun welverdiende pauze weer tegenaan willen







          VILLA     















          LIJSTJE     

    Naam            (ex) beroep            Leeftijd (20 - 35)            Reden van verblijf            Innerlijk            Uiterlijk            Geschiedenis            Extra            Relaties

    "Fame is like seawater; the more we drink, the thirstier we become"



          ROLLEN     


          Ladies

          Lavore

          Eostre

          Antonina Castellan Perez            22            Actrice            Ricciardo

          Avery Saélihn Phelan            25            Songwriter, gitariste, bassiste            Elentiya

          Kavinsky



          Gents

          Joel Kurt Gabriel            22            Zanger, gitarist, bassist            Therion

          naestivate

          Milan Apollo Drake            25            Zanger            Necessity

          Remiinds

          Alistair "King" Kingsley            23            Pitcher & Batter            Tiabeanie

    Er is geen limiet op rollen, everyone can join.


          REGELS     


    ★ Minimaal 200 woorden.
    ★ De Quizlet Huisregels gelden hier.
    ★ OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    ★ Houd het graag realistisch.
    ★ Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    ★ Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    ★ Geen personages van anderen besturen zonder toestemming.
    ★ 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    ★ Alleen Therion of naestivate maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.

    "It is strange to be known so universally and yet to be so lonely"


    How far is far

    Vindt iedereen het nog leuk? Of is er misschien iets wat ik moet veranderen? Of moet er ergens een skip plaatsvinden? Let me know, ik wil graag dat iedereen er plezier in heeft ^^


    How far is far

    nohh, wacht alleen tot er iemand reageert :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wacht even op Kavinsky, of ik wacht op haar post met Julia of zij pas terug post met Julia als de rescue rangers er zijn ;p
    Kwestie van niemand over te slaan.

    Maar niemand is nu bij haar?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat klopt, maar ik had Julia wel flink betrokken in mijn laatste post met Alistair en ik denk dat iedereen het wel fijn en zo netjes zou vinden als er even op je gewacht wordt zodat je niet eindeloos hoeft te lezen om weer te kunnen volgen.
    Ik begrijp je enthousiasme hoor, ik wil zelf ook graag verder, maar er spelen meer dan drie mensen mee en daar houd ik liever rekening mee.

    Ik wacht nog op mijn tegenspeelster, maar heb eerlijk gezegd geen haast, dus een skip is mij nu op dit moment ook nog te vroeg.
    Daarbij ben ik eveneens ook geen hele snelle poster, dagelijks meerdere posten plaatsen komt bij mij dan ook weinig voor en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LoIa schreef:
    Dat klopt, maar ik had Julia wel flink betrokken in mijn laatste post met Alistair en ik denk dat iedereen het wel fijn en zo netjes zou vinden als er even op je gewacht wordt zodat je niet eindeloos hoeft te lezen om weer te kunnen volgen.
    Ik begrijp je enthousiasme hoor, ik wil zelf ook graag verder, maar er spelen meer dan drie mensen mee en daar houd ik liever rekening mee.

    Zo was het niet bedoelt tho..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het was van mijn kant ook niet boos bedoeld hoor, ik gaf gewoon even de reden mee waarom ik liever wacht

    Tbh denk ik persoonlijk dat Maaike er meer aan heeft is het rescue team er al, aangezien ze nu alleen maar dingen in haar post kan gebruiken die allemaal verleden tijd zijn en er voor Julia geen mogelijkheid is een nieuw gesprek aan te knopen zeg maar.
    Als ze nog wel eerst met Julia wil posten kan dat natuurlijk ook, maar dit is alleen hoe ik het nu zie c;


    How far is far

    Whut? Dat volg ik even niet.
    Kavinsky moet toch nog eventueel in haar post verwerken dat Alistair weg is gegaan en vanuit daaruit op de rest?
    Ik bedoel, je kunt toch niet verwachten dat, omdat andere een stuk sneller gaan, zij dan ook ineens sprongen in haar post moet gaan maken? Of lees ik nu echt heel scheef mee? Dat kan ook. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb inmiddels antwoord gekregen van Kavinsky dat ik niet op haar hoef te wachten met Alistair, maar tbh kom ik daar vandaag niet meer aan toe.

    Elentiya schreef:
    Whut? Dat volg ik even niet.
    Kavinsky moet toch nog eventueel in haar post verwerken dat Alistair weg is gegaan en vanuit daaruit op de rest?
    Ik bedoel, je kunt toch niet verwachten dat, omdat andere een stuk sneller gaan, zij dan ook ineens sprongen in haar post moet gaan maken? Of lees ik nu echt heel scheef mee? Dat kan ook. :'D

    Zo was het niet bedoeld, het was meer als in dat het met meer context misschien iets makkelijker en leuker is om te posten. (Dit ook omdat ik daar zelf ook wel eens tegen aan gelopen ben.) En ze zich ook niet verplicht hoeft te voelen om nog eerst te posten. Het kan verkeerd overkomen, maar zo was het absoluut niet bedoeld.


    How far is far

    Meh sorry voor de prutpost, hopelijk kunnen jullie er iets mee en als ik iets aan moet passen hoor ik het wel.

    Oké ik geloof dat het nu mijn beurt weer was, maar als dat niet klopt laat het maar weten :')


    How far is far

    Sorry voor de baggerpost, maar was een beetje inspiratieloos en vind het lastig zoveel mensen te betrekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''