• Aan het begin van dit jaar maakte ik dit topic ook aan, maar na lange inactiviteit is het helaas gesloten. Echter, vind ik het nog steeds ontzettend leuk om dit soort dingen te zien en de afgelopen maanden zijn er heel wat boekenkasten veranderd, denk ik.

    Hierbij de mijne in mijn vaders huis. Ook wel bekend als mijn tbr-pile. Bij mijn ma heb ik een daadwerkelijke kast met way too many books. Die zal ik ook ooit showen.



    Oh, en keep in mind dat ik de pabo doe, dus dat verklaart het aantal kinderboeken dat er tussen staat ^^


    Topic 1 || een mislukte poging
    Deel jullie juweeltjes! Ik ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2018 - 10:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik heb sinds een paar dagen een soort van mini boekenplankje, en ik ben er toch wel een beetje trots op, ondanks de lage hoeveelheid boeken. Maar alles begint klein en groet uit tot wat mooi groots (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2018 - 13:20 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ugghh, ik zou willen dat ik hieraan mee kon doen. Mijn hele boekenkast puilt uit, met drie rijen boeken boven en voor elkaar gestapeld per plank. De rest van mijn boeken liggen opgestapeld in mijn vensterbank, op de verwarming, en verspreid in stapels op de grond. Je breekt hier letterlijk je nek :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Ugghh, ik zou willen dat ik hieraan mee kon doen. Mijn hele boekenkast puilt uit, met drie rijen boeken boven en voor elkaar gestapeld per plank. De rest van mijn boeken liggen opgestapeld in mijn vensterbank, op de verwarming, en verspreid in stapels op de grond. Je breekt hier letterlijk je nek :')


    Nu ben ik toch wel erg benieuwd. Panorama's, fotoreportages, filmpjes en 3D-beelden zijn ook van harte welkom!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    MT! Ik kom later foto's showen.
    Wel wil ik alvast opmerken dat het boekenkastje op de groei (uit het vorige topic) nu zo goed als vol zit, hahaha, oops.


    Stenenlikker

    Oke, ik wilde hier serieus de vorige keer op reageren met een foto. Maar ik was het toen vergeten, meh. :'D En nu is er weer zo'n topic en dat herinnerd mij dat ik een foto moet plaatsen, dus bij deze even een mt. Mijn foto komt nog! ^^ Sowieso een leuk topic en ben erg benieuwd naar de andere foto's. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ohhh, ik keek letterlijk gisteren nog naar mijn boekenplanken en dacht er weer eens aan dat ik anderhalf jaar geleden, toen ik hier kwam wonen, van plan was om foto's daarvan op Q te zetten, maar dat het er nooit van was gekomen. Dit topic is een mooie tweede kans, haha. Ik zal binnenkort eens wat foto's nemen bij daglicht. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pssttt, het is weer licht. Kom maar op met die foto's!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn boekenkast staat eigenlijk meer vol met rotzooi dan met boeken, maar zal een foto maken als ik thuis ben voor het idee (A)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hahaha ik heb maar één boekenplank in mijn kamer, maar op elk beschikbaar oppervlak staan nog hele rijen :'D Bovenop mijn kleding kast, op een andere kast, nog eens bovenop mijn kleding kast, en de boeken die ik echt niet kwijt kan in een doos :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.



    Let niet op de huge mess. :Y) Dit is mijn tweede boekenkast in mijn studentenkamer, maar van de ander kan ik geen goede foto maken, lol.

    Wat erin staat, van bovenste naar onderste plank:
    — 3-in-1 Van Dale, literatuurgeschiedenis, het Witte Boekje, Nederlandse spreekwoorden en gezegden, oude zooi
    — studieboeken en een paar poëziebundels
    — leesboeken, m'n 6VWO profielwerkstuk, inpakpapier, adapters, nietjes, pennen en een eland
    — leesboeken van van 100+ jaar geleden
    — zooi
    — zooi

    : D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:



    Let niet op de huge mess. :Y) Dit is mijn tweede boekenkast in mijn studentenkamer, maar van de ander kan ik geen goede foto maken, lol.

    Wat erin staat, van bovenste naar onderste plank:
    — 3-in-1 Van Dale, literatuurgeschiedenis, het Witte Boekje, Nederlandse spreekwoorden en gezegden, oude zooi
    — studieboeken en een paar poëziebundels
    — leesboeken, m'n 6VWO profielwerkstuk, inpakpapier, adapters, nietjes, pennen en een eland
    — leesboeken van van 100+ jaar geleden
    — zooi
    — zooi

    : D


    Oh, wow, ik dacht echt even voor een splitsecond dat je een foto van mijn kast had gemaakt, maar dat komt door de kast 🙃
    Yay, voor het zijn van boekenkastbuddies.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ^ IKEA's Billy is iedereens boekenkast, volgens mij. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bladerdak schreef:





    Anna, ik weet niet of het expres is, maar ik vind het geweldig dat je boeken op volgorde van de regenboog staan :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Anna, ik weet niet of het expres is, maar ik vind het geweldig dat je boeken op volgorde van de regenboog staan :'D


    Hahahaha ik verveelde me. Toen gebeurde dat hehe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    MT, misschien maak ik wel een filmpje. Ik vind het iig heel leuk om van iedereen te zien en ik word ook een beetje hebberig van het zien van zoveel mooie boeken en kasten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.