• Aan het begin van dit jaar maakte ik dit topic ook aan, maar na lange inactiviteit is het helaas gesloten. Echter, vind ik het nog steeds ontzettend leuk om dit soort dingen te zien en de afgelopen maanden zijn er heel wat boekenkasten veranderd, denk ik.

    Hierbij de mijne in mijn vaders huis. Ook wel bekend als mijn tbr-pile. Bij mijn ma heb ik een daadwerkelijke kast met way too many books. Die zal ik ook ooit showen.



    Oh, en keep in mind dat ik de pabo doe, dus dat verklaart het aantal kinderboeken dat er tussen staat ^^


    Topic 1 || een mislukte poging
    Deel jullie juweeltjes! Ik ben benieuwd!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2018 - 10:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Anna, ik weet niet of het expres is, maar ik vind het geweldig dat je boeken op volgorde van de regenboog staan :'D


    Seconded! Het zou me heel kriebelig maken om het zelf te doen omdat alle andere organisatie er dan uit is, maar ik vind op kleur gesorteerde boekenkasten er altijd zo leuk uitzien. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga misschien ooit nog een keer mijn boekenkast opruimen, dus dan zal ik nog wel een foto posten. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh oh MT, ik ben onlangs verhuisd en heb nu een mega nieuwe boekenkast waar ik trots op ben, dus die wil ik wel eventjes showen later!!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oké, ik ben toch weer iets te laat om echt prettig licht te hebben voor een foto, maar het moet er voor nu maar even mee door. Misschien dat ik een andere keer nog een poging doe. (nerd)


    Aangezien de titels behoorlijk onleesbaar zijn, hier een legenda (klik voor een grotere versie):



    Ah, en hier zijn mijn studieboeken en woordenboeken nog, verstopt achter een stapel belangrijke papieren, bonnetjes en kurkonderzetters:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaah, Inge, wat leuk om te zien!!! Ook tof hoe je dat een ‘iets te grote tbr-pile’ noemt, terwijl mijn tbr ‘pile’ drie van mijn vier planken in beslag neemt. Oeps.
    Aka, you’re doing a really good job.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Bladerdak schreef:
    Aaah, Inge, wat leuk om te zien!!! Ook tof hoe je dat een ‘iets te grote tbr-pile’ noemt, terwijl mijn tbr ‘pile’ drie van mijn vier planken in beslag neemt. Oeps.
    Aka, you’re doing a really good job.


    Ha, daar kan ik inderdaad niet tegenop. Beetje jammer wel dat er bij mijn tbr stapel een boek tussen zit dat ik onderhand al drie jaar van mijn zusje heb geleend, anders zou ik me er bijna goed over beginnen te voelen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht tof dan post ik m'n foto, foto kwijt.
    Ik heb niet zozeer een boeken kast. Waar voorheen studieboeken stonden staat nu de serie stad van ... (Shadowhjnters) en in m'n nachtkastje ligt Hungergames serie, Twilight serie, Home en een berg 1D boeken.

    Mijn vader daarintegen bezit de complete zolderwand met drie planken alle boeken dus wellicht maak ik daar een foto van want het ziet er tof uit

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 8:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Gezien de foto nogal onduidelijk is, is hier een lijstje met de boeken die er staan (Van links naar rechts):
    Bovenste plank:
    Mistborn trilogie
    The way of Shadows
    Maze runner serie
    The testing trilogie
    Legend trilogie
    Prince of thorns
    The dualist trilogy (boek 1 en 2)
    Starborn
    Middelste plank:
    Shadowhunters serie
    Miss Perigrin boek 1
    Dreanwalker
    Alice's adventures underground
    Dream chaser
    Lux serie
    Divergiant serie
    Onderste plank:
    The one hundred year old man that climbed out of the window and disappeared
    Everything Everything
    The perks of being a wallflower
    Aristotle and Dante discover the secrets of the universe
    Illuminae trilogie
    Ready player one
    Hogwarts library
    Harry potter serie
    Cursed child
    Harry Potter lexicon

    Ik laat ook even wat foto's zien! ^^ Als iets onduidelijk is, dan vraag maar en zal ik de boek noemen. Ik heb teveel boeken en ik ben op dit moment lui om ze allemaal op te noemen. :'D
    Sorry, dat ze omgedraaid zijn. Ik heb ze geprobeerd om ze goed te laten staan, maar dat lukt niet op mijn mobiel. XD

    Dus dit is mijn algehele boekenkast:



    En dit is meer naar mijn boeken zelf gericht:


    One Who Travels A Higher Path.


    Dit is mijn boekenkast, een stuk voller dan de vorige keer, haha, oops.

    Detail foto's:




    Stenenlikker

    Dit is mijn boekenkast. Op de bovenste plank hoort eigenlijk ook nog de hongerspelen te staan, maar die heeft mijn broertje gejat voor school. De middelste plank staat eigenlijk helemaal vol met oude boeken waarvan ik de helft niet heb gelezen (en niet eens van mij is) en eigenlijk dolgraag vanaf wil. De onderste plank staat vol met oude studieboeken van mijn vorige opleiding, en samenvattingen (want bloed, zweet en tranen) die ik eigenlijk probeer te verkopen maar niemand wil hebben #sad. En dan heb je rechtsonder ook nog een doosje vol met onzin en festival-zonnebrillen.

    Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen maar engelse ebooks, dus die library is eigenlijk vele malen interessanter ;p

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 14:07 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle


    Oké enkele boeken zijn wel even verhuisd naar mijn kot, en volgende week komt er nog een nieuwe lading binnen maar dit is mijn kast. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mijn boekenkast:



    Mijn boeken in de boekenkast:

    Bovenste plank:
    • Howl's moving castle
    • Crongton Knights
    • Oranges are not the only fruit
    • Two weeks with the Queen
    • Language Myths (voor een vak op school)
    • the Secret River
    • Black Swan Green
    • Picnic at Hanging Rock
    • Cal
    • Lies of Silence
    • Property
    • The Boy in the Striped Pyjamas
    • The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian
    • to Kill a Mockingbird
    • The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry
    Onderste plank:
    • Turtles all the way down
    • Looking For Alaska
    • The Fault in Our Stars
    • Love, Simon
    • 13 Reasons Why
    • One of Us is Lying
    • Undercover Princess
    • Roald Dahl: The Complete Short Stories Volume Two
    • The Help
    • The Perks of Being a Wallflower
    • Everything, Everything
    • Team Awkward
    • Harry Potter and the Chamber of Secrets (20th anniversary edition)
    • Fifty Shades Trilogy
    • Game of Thrones 1-6
    • Harry Potter 1-7
    • Hogwarts Library:
          - Quidditch Through the Ages
          - Fantastic Beasts and Where to Find Them
          - The Tales of Beedle the Bard


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    Er is niet zo veel licht op mijn kamer, dus sorry voor de onduidelijkheid. Let niet op de rotzooi onderaan :W

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 20:40 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn boekenkast is digitaal :') Ereader is nooit beter dan een boek maar neemt toch wel in een klein huis minder ruimte in beslag 😂


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.