• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:55 ]

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:56 ]

    Oh, er zijn leiders?


    Mhm?

    Mag ik een dame van Pi Beta Phi?

    Luftmensch schreef:
    Oh, er zijn leiders?


    Ja, binnen elke groep. Wil je jouw persoon leider van de Kappa Sigma maken?


    Munis schreef:
    Mag ik een dame van Pi Beta Phi?


    Natuurlijk, ik zet je erbij!

    ^ Als anderen dat ok vinden (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    ^ Als anderen dat ok vinden (:


    Dan zet ik dat er voor nu even bij en kunnen we later altijd nog even met iedereen die mee doet bespreken hoe we hier invulling aan willen geven. Sowieso wil ik niet dat de leiders echt veel veel belangrijker zijn dan de anderen

    Joe Williams

    Naam • Joshua Oliver 'Joe' Williams
    Joshua • Yahweh is de Redding
    Oliver • Elf Krijger
    Williams • Zoon van William

    Zijn naam wordt meestal afgekort tot Joe. Velen denken hierdoor dat hij Joseph heet, wat niet zo is.

    Leeftijd • 23
    Joe is geboren op 6 mei.

    Huis • Kappa Sigma
    Joe is een trotse Kappa Sigma en hij had ook in geen enkel ander huis gepast.

    Studie • Journalism met een minor in Near Eastern Studies
    Joe hoopt na zijn studie verslaggever te kunnen worden in het nabije oosten.

    Innerlijk •
    Krachten • Zelfverzekerd, competitief, intelligent, volhardend, nieuwsgierig, dapper, zelfstandig, meelevend, kalm in kritieke situaties, trouw aan zijn familie(zowel in bloed als in het huis), avontuurlijk, sociaal
    Zwaktes • Dominant, koppig, kan slecht tegen zijn verlies, casanova, veeleisend(zowel van zichzelf als van anderen), feestbeest, laat mensen slecht echt toe(het lijkt van wel, maar hij deelt zijn werkelijke gevoelens en problemen haast niet), provocerend, niet goed in prioriteiten stellen of risico's inschatten, destructief als hij niets te doen heeft, gaat confrontatie nooit uit de weg

    Uiterlijk • AJ Pritchard
    Joe is op het eerste gezicht best een Regular Joe, zeker onder de studenten. Hij is 1.80 lang met een blanke zongebruinde huid. Hij is atletisch gebouwd, maar hoe gespierd hij echt is zie je pas als hij zijn shirt open of uit doet. Voor zijn sporten, zeker het zwemmen, scheert Joe zich elke dag netjes glad, maar hierdoor heeft hij wel echt een babyface. Verder heeft hij amandelvormige baby blauwe ogen en smalle lippen waarachter een heel aanstekelijke glimlach van parelwitte tanden schuil gaat. Joe heeft van nature donkerbruin wild krullend haar. In de zomerzon kleurt het vanzelf veel lichter, tot een donkerblond. Als de zon toch wat minder wordt, laat hij zeker de punten wel wat lichter kleuren. De meeste dagen weet Joe zijn krullen te temmen, maar als het niet lukt, heeft hij altijd nog een muts of per achter de hand om dit probleem in elk geval tijdelijk op te lossen.
    Joe draagt altijd stijlvolle kleding, met een uniek accent hier of daar. De ene keer zijn het kleurige veters, de volgende keer een gewaagd printje, of een interessante accessoire. Het blijft altijd stijlvol, maar het is ook altijd net wat anders dan wat je in de etalages en catalogus ziet.

    Verleden •
    Michael Thomas Williams • Vader
    Sarah Elizabeth Williams • Moeder
    Jasmine Amelia 'Jamie' Williams • Zusje

    Joe is geboren op een steenkoude ochtend op 6 mei in Detroit, Michigan. Zijn vader is een designer bij Ford Motor Company, terwijl zijn moeder een arts is op de spoedeisende hulp van het Henry Ford Hospital. Dit was ook de reden waarom Joe, en later ook zijn zusje Jamie, hun vader vaker zagen dan hun moeder. De kinderen werden met liefde opgevoed in het hartje van Detroit, met een prachtig uitzicht over de rivier en Canada. Het was een fijn leven en ze kwamen eigenlijk nooit iets te kort. De twee kinderen gingen naar een goede school en hadden allebei genoeg vrienden. Joe deed het goed op school, maar het was ook al jong duidelijk dat hij gezelligheid met anderen, en ijshockey, veel interessanter vond dan op letten. Dit was ook de reden dat zijn ouders hem altijd hebben gezegd dat hij enkel mocht hockeyen als hij een B of hoger haalde op elk tentamen, geen B-, echt een B. Zo bleven Joe's cijfers hoog, en stond hij gemiddeld een A-, terwijl hij alsnog veel op het ijs stond. In Middle en High School speelde hij ook in het schoolteam en werd al snel in beide teams de aanvoerder, een rol waar hij zich erg fijn bij voelde. Ook gaf dit hem een extra excuus om veel te sporten en met anderen rond te hangen in plaats van te studeren.
    Toen hij eenmaal klaar was, wist Joe niet goed wat hij wilde. Het liefst wilde hij professioneel gaan hockeyen, maar van zijn ouders moest hij wel een diploma op zak hebben. Zodat hij ook na de sport, of als hij faalde, een tweede optie zou hebben. Hij besloot naar Community College te gaan om een certificaat te halen als timmerman. Het leek hem leuk om met zijn handen te werken, en het was maar een kort programma waar hij naast kon blijven hockeyen. Zijn ouders vonden het jammer dat hij niet voor een bachelor degree ging, maar hij luisterde in elk geval een beetje. Na zijn opleiding werkte hij kort zelfstandig, tot hij toch besloot te gaan studeren. Hij had in die tijd zijn passie, naast het hockeyen, gevonden. Hij had in die tijd zoveel verhalen gezien en gehoord, vaak klein en persoonlijk, maar maatgevend voor de problemen die in die buurt en in Detroit speelden. Hij wilde er iets mee gaan doen, de persoonlijke verhalen achter de grote anonieme problemen in beeld brengen. Een universiteit kiezen was niet heel lastig. Hij wilde graag naar een Ivy League school. Zijn moeder had op Harvard gezeten en zijn vader op Cornell. Hij deed wel mee aan de selectie op eigenlijk alle Ivy League scholen, maar toen hij toegelaten werd op Harvard en Columbia was de keuze snel gemaakt. Hij werkte de rest van het jaar nog verder als timmerman tot de maand dat hij zou beginnen aan zijn studie.
    De eerste dag van de introductieweek was het voor hem duidelijk: Joe ging bij Kappa Sigma. Zijn moeder had bij Kappa Alpha Theta gezeten, en Joe voelde zich meteen thuis bij Kappa Sigma. Hij schreef zich in, onderging met een opgeheven hoofd de ontgroening, en geniet sindsdien van elk moment met zijn frat broers. Ook speelt hij al vanaf zijn 1e jaar voor het Harvard Crimson ijshockey team als Left Winger. Twee jaar geleden is hij gepromoveerd tot aanvoerder. Door zijn sport en sociale leven krijgt zijn studie niet altijd de eerste plek, waardoor hij niet het meest ideale traject voor een bachelor diploma volgt, maar volgend jaar studeert hij toch echt af. Hij wil hierna wel een post-grad oorlogsjournalisme & documantaire maken volgen, maar daarna is hij jammer genoeg klaar en zal hij afscheid moeten nemen van zijn frat broers en het ice hockey team. Gelukkig is dat nog wel even weg. Zijn zusje is vorig jaar begonnen aan Princeton. Dit geeft wel wat onderlinge competitie tussen de twee over het kerstdiner, maar Joe houd nog altijd zielsveel van zijn zusje.

    Relaties •

    Extra •
    Joe speelt in het ijshockeyteam als left winger. Hij kan ook right wing spelen, maar dat is iets waar nog wel verbetering in mogelijk is. Twee jaar geleden is hij aanvoerder geworden van het Harvard Crimson team. Ook is hij een erg fanatieke zwemmer. Deze combinatie lijkt misschien vreemd, maar het zwemmen houd zijn conditie hoog, ook buiten het hockeyseizoen. Joe droomt ervan om ooit voor de Detroit Red Wings te spelen mocht zijn carrière in de journalistiek mislopen.
    Joe houd wel van een feestje, en ook de wat minder legale dingen die daarbij horen. Hij zal altijd zorgen dat zijn drugstests clean zijn voor de sport, maar af en toe een extraatje als de test net is geweest en er een belangrijke wedstrijd gewonnen is, is Joe zeker niet tegen. Hij heeft dat vaak zelfs liever dan een boel alcohol.
    Joe is linkshandig en linksbenig. Dit is lang niet altijd handig, zeker omdat de hele wereld gemaakt is voor rechtshandigen.
    Joe is timmerman geweest, en is erg handig met zijn handen. Altijd als er iets gefixed moet worden in het huis, of als iemand zijn kamer wil vernieuwen, is Joe de eerste die ze erbij roepen.
    Joe spreekt vloeiend Engels en Frans. Het Frans komt doordat het een verplicht en intensief onderdeel was op Middle en High School, gezien Canada letterlijk aan de overkant van de rivier ligt van Detroit, en een van de officiële talen daar Frans is. Op dit moment is hij Arabisch aan het leren voor zijn minor.
    Joe is hetero, maar hij slaat een trio met een andere jongen en een meisje niet af.


    A good hockey player plays where the puck is. A great hockey player plays where the puck is going to be.



    Did you put something in your coffee?
    Just one and a nudge sugar... or I think it was sugar.



    We don't go into journalism to be popular. It is our job to seek the truth and put constant pressure on our leaders until we get answers.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 19:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een vrouw bij Pi Beta Phi?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Dan zet ik dat er voor nu even bij en kunnen we later altijd nog even met iedereen die mee doet bespreken hoe we hier invulling aan willen geven. Sowieso wil ik niet dat de leiders echt veel veel belangrijker zijn dan de anderen


    Misschien kan leider dan eerder iemand zijn die de administratie onder zijn hoede heeft/de eindverantwoordelijke is voor het fysieke huis/de huiskas overziet? Dus niet echt bepalen wat er gebeurt, maar eerder een soort functie die zorgt dat alles soepel blijft lopen?
    Het is maar een voorstel, dus ook geen probleem als er een andere invulling voor wordt gevonden, maar ik dacht, misschien is dit een insteek die mogelijk een oplossing geeft voor het 'probleem' dat er wel leiders zijn, maar dat ze niet te belangrijk mogen zijn.


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Misschien kan leider dan eerder iemand zijn die de administratie onder zijn hoede heeft/de eindverantwoordelijke is voor het fysieke huis/de huiskas overziet? Dus niet echt bepalen wat er gebeurt, maar eerder een soort functie die zorgt dat alles soepel blijft lopen?
    Het is maar een voorstel, dus ook geen probleem als er een andere invulling voor wordt gevonden, maar ik dacht, misschien is dit een insteek die mogelijk een oplossing geeft voor het 'probleem' dat er wel leiders zijn, maar dat ze niet te belangrijk mogen zijn.


    Ja, precies, dat is ook precies hoe ik t voor me zie! Het is gewoon een beetje als bestuur van een studentenvereniging inderdaad, zeker niet als iemand die boven de andere staat

    Remiinds schreef:
    Mag ik een vrouw bij Pi Beta Phi?


    Ik zet je erbij!

    ^ Ik vind het allemaal prima, maar dan ga ik gewoon de rol maken en dan zien of de taken wel bij zijn karakter passen (: Zo niet, dan kan iemand anders gewoon leider zijn, geen probleem voor mij ^^


    Mhm?

    Maeve Alexia Braiden
    “It seems to me, that love could be labeled poison and we'd drink it anyways.”


         
         
    LEEFTIJD
    22 jaar — Maeve is geboren op 14 September.

    HUIS
    Kappa Alpha Theta.

    STUDIE
    Literatuurwetenschap.
          Maeve hoopt na haar studie aan de slag te kunnen als redactrice bij een uitgeverij.


    “We're all in the same Game,
    just different levels.
    Dealing with the same Hell,
    just different Devils.”


    INNERLIJK
          — Flirt.
          — Eerlijk.
          — Flapuit.
          — Loyaal.
          — Sociaal.
          — Sportief.
          — Muzikaal.
          — Vindingrijk.
          — Ongeduldig.
          — Nieuwsgierig.
          — Zelfverzekerd.
          — Beschermend.
          — Recht door zee.
          — Sarcastisch - op z’n tijd.
          — Arrogante karaktertrekjes.

    Toelichting: komt.

    GESCHIEDENIS
    • Familie •
    • Vader • Ricard Braiden - 56 jaar.
    • Moeder • Alexa Eve Braiden, Sloan - 50 jaar.
    • Broer • Mathis Braiden - 25 jaar.
    • Broer • Loic Braiden - 23.


    Als derde kind binnen het Braiden gezin heeft Maeve nooit mogen klagen. Aan aandacht en liefde is de brunette nooit iets te kort gekomen, en heeft ze alles wat haar hartje begeert mogen krijgen. Dit wil overigens niet zeggen dat het gezin van een rijke komaf is en hun kinderen voorziet van veel materialistische dingen; waarmee ze bestempeld zouden kunnen worden als een stel verwende nesten. Met een normaal modaal inkomen hebben ze één voor één geleerd genoegen te nemen met hetgeen wat ze krijgen, of mochten halen. De drie kinderen zijn dan ook met de juiste normen en waarden opgevoed, die zij in hun volwassene leven nog nodig zullen gaan hebben.
          Maeve is verzot op haar beide ouders, die een goed huwelijk lijken te hebben, en kan enorm goed overweg met haar oudere broer — die altijd voor zijn kleine zusje lijkt klaar te staan, wanneer zij hem nodig heeft. Ook met haar jongste broer kan de brunette goed overweg, al is hun band iets poreuzer en kunnen de twee gauw in een clinch liggen met elkaar. Wat zich vaak uit in vloekende tirades en gefrustreerde kreten.


    “I'll stop being a sarcastic bastard when you stop being a stupid fuck.”


    UITERLIJK
    Maeve heeft lange, donkerbruine lokken die haar stuitje net niet weten te raken. Over het algemeen hangen deze lokken los, maar Maeve weet er soms ook een leuke krul in te maken, of ze in een wilde knot op haar hoofd te binden — thuis vlecht ze er vaak een losse vlecht in, die dan als vanzelf over haar schouder heen hangt. De donkere kleur, die ze van nature heeft, kleuren in de warme maanden van de zomer iets lichter en dan met name alleen de plukken rondom haar gezicht.
          Haar ogen hebben een donkerbruine kleur, waar een zwarte rand in lijkt te zitten. Deze heldere poelen durven je vaak van top tot teen op te nemen, waarmee haar kijkers je vaak al weten te vertellen wat haar eerste indruk van iets, of iemand, is — nog voor zij dit zelf zal doen. Als de brunette slecht gehumeurd is, of boos blijkt te zijn, neigen haar poelen donkerder te zijn. Ze worden omringd door een paar dikke, volle wenkbrauwen die regelmatig zijn aangezet met een dunne laag mascara, waarbij ze op haar oogleden wat eyeliner draagt.
          Met een hele lichte tint in haar huidskleur kan Maeve gemakkelijk genieten van een warme zomerzon, en hoeft ze zich niet gauw druk te maken dat ze verkeerd zal verkleuren. Dit heeft echter niks te maken met een buitenlandse afkomst, alle kinderen van het Braiden gezin zijn gezegend met deze luxe. Op haar wangen rusten zachte blossen, die donkerder worden wanneer de brunette in verlegenheid wordt gebracht.
          Qua make-up draagt Maeve standaard mascara, oogpotlood en eyeliner, waarbij ze haar lippen in een natuurlijke tint zal kleuren. Tijdens een avondje uit komt daar een dunne laag foundation bij en gaat ze vaak voor en smokey-look met scherpe contouren. Negen van de tien keer heeft Maeve haar nagels ook laten doen, waarop ze acryl laat zetten, en hebben deze vaak een lichte nude kleur, of juist een donkere taupe tint.
          Als het aankomt op kledingstijl dan doet Maeve precies daar waar ze zin in heeft. De brunette heeft geen voorkeur voor een exacte stijl, al is er natuurlijk kledij waar ze nog niet dood in gevonden wil worden. Daar waar ze over het algemeen een strakke broek zal dragen - legging of skinny jeans - vind ze de boyfriendjeans ook ontzettend gaaf. Haar bovenstukken wisselen elkaar regelmatig af; een leuke strakke top, of juist een wijde trui waar ze zich knuffelig in kan voelen. Ze draagt precies dat wat ze leuk en fijn vind zitten. Maeve draagt aan haar voeten overigens vaak platte schoenen, terwijl dat met uitgaan juist een hoge hak kan zijn.
          Maeve heeft een lengte van ongeveer 1m68, wat ze in vorm houd door te sporten. Ze heeft slank postuur en haar vrouwelijke rondingen weten zich op de juiste plekken te bevinden.

    EXTRA
    • Likes • Mannen — Uitgaan — Gezelligheid — Latte Macchiato — Honden — Cuddles
    • Dislikes • Luie wezens — Ruzie — Regels — Leugenaars — Regen — Handtastelijkheid — Onverzorgde types
    • Seksualiteit • Maeve is voor de volle honderd procent hetero.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 20:25 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Joe een ijshockeyer gemaakt, als dat goed is?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik heb Joe een ijshockeyer gemaakt, als dat goed is?


    Oeh, ik wilde mijn personage ook een ijshockeyer maken (: Dat ok voor jou?


    Mhm?