• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:55 ]

    IrisWestAllen schreef:
    Ik heb Joe een ijshockeyer gemaakt, als dat goed is?


    Natuurlijk, alleen maar leuk!

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Oeh, ik wilde mijn personage ook een ijshockeyer maken (: Dat ok voor jou?


    Ik vind het prima. Joe is een aanvaller op links (:


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een Kappa Guy?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Mag ik een Kappa Guy?


    Ik zet je erbij!

    Ik zet nu een tijdelijke stop op de Kappa Sigma mannen. Ik wil graag dat er eerst mannen uit de andere fraternity bijkomen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2018 - 23:36 ]

    meep, ik ga hem deftig posten verderop :D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 17:25 ]


    Mhm?

    [right][/right]

    Luftmensch schreef:
    Even al wat tekst (: Ik pas hem nog aan qua extra's en geschiedenis, en lay-out. Als hij moet worden aangepast, mag je dat gerust zeggen. Hij is misschien wel een beetje té (':
          BEAR     


          NAAM     

    ♢      Bear
    Hoewel velen verwachten dat hij één of andere, ingewikkelde, vijfledige naam heeft, is Bear wel degelijk zijn echte naam. Het maakt hem zelf niet uit, hoewel hij het na een tijd wel irritant begint te vinden, wanneer je hem voor de tiende keer achter zijn échte naam vraagt.

    (♢      Petulengro)
    De achternaam waarmee hij geboren is.

    ♢      Galashiels-Petulengro
    Waarschijnlijk is zijn achternaam de reden waarom mensen niet meteen willen geloven dat hij Bear heet. Omdat hij al tamelijk oud was, toen hij geadopteerd werd, kreeg hij een tweeledige achternaam. Zelf gebruikt hij meestal maar één deel, afhankelijk van hoe het hem uitkomt. Toegegeven, Petulengro schrijft hij gemakkelijker juist dan Galashiels.


          LEEFTIJD     

    Augustus - 23


          HUIS     

    ♢      Kappa Sigma
    Met zijn innerlijk - en zeker ook uiterlijk - was het voor hem niet heel moeilijk om bij de Kappa's terecht te komen. Gezien zijn organisatietalent en plaats in het ijshockeyteam, was het ook niet verwonderlijk dat hij de leider werd. Hij is niet iemand die de baas speelt over anderen en hij verwacht niet meer dan dat de naam van het huis gerespecteerd wordt. Hij is ook niet degene die anderen op de handjes gaat tikken, dat ziet hij meer als een gezamenlijke job. Nee, hij gaat eerder de organisatie van de feestjes en andere gelegenheden op zich nemen, en ook het contact met de universiteit neemt hij op zich.*

    *Als hier iets moet aangepast worden, lemme know (: Ik vind alles prima, zolang het wat bij zijn karakter past (en anders wordt iemand anders leider, ook geen probleem ^^)


          STUDIE     

    ♢      Rechten - Master afgerond
    Vorig jaar heeft hij zijn master rechten met glans afgerond. Hij had ook al enkele aanbiedingen binnen om te beginnen werken, maar daar had hij nog geen zin in. Daarbij wil hij eigenlijk de wereld gaan rondreizen - het enige wat hij mist van zijn verleden - waardoor hij nu nog een andere studie doet.

    ♢      Business/Toerisme - ManaMa
    Hij is dit jaar dan ook begonnen met een combinatie van business en toerisme. Gezien hij al een masterdiploma heeft, kan hij dit in een speciaal traject doen. (Dit gaat in België en ik ben te lui om het uit te zoeken voor Amerika, dus laten we aannemen dat dit gewoon zo werkt.) Het is wel wat harder werken, waardoor hij nu wat moeite heeft met alles te combineren. Opgeven staat echter niet in zijn woordenboek.


          INNERLIJK     

    Weinig empathisch ♢ Jaloers ♢ Extravert ♢ Manipulatief ♢ Bezitterig ♢ Koppig ♢ Zeer intelligent ♢ Ambitieus ♢ Tactisch ♢ Flexibel ♢ Agressief ♢ Dominant ♢ Aanwezig ♢ Spottend ♢ Impulsief ♢ Berekenend ♢ Ongeduldig ♢ Humoristisch ♢ Nieuwsgierig ♢ Ongevoelig ♢ Charmant ♢ Vrolijk ♢ Vriendelijk ♢ Gaat gemakkelijk over grenzen heen ♢ Gedreven ♢ Speels ♢ Goede leugenaar ♢ Behendig ♢ Overweldigend ♢ Leidersfiguur ♢ Verwonderd ♢ Party-animal ♢ Organisatietalent ♢ Overtuigend

          Hoewel hij in Harvard is geraakt met een sportbeurs, heeft zijn intelligentie zeker ook een deur geopend. Hij is erg slim en kan makkelijk studeren, al doet hij dat niet altijd even graag. In de middelbare was hij dan misschien geen straight-A-student, maar hij haalde slechts zelden minder dan een B+.
          Daarbij is hij erg nieuwsgierig naar alles om hem heen. Hij is snel verwonderd door verschillende dingen, wat hem soms iets kinderlijk kan geven, maar dan op een positieve manier. Hij is zo iemand die ’s nachts in het gras kan gaan liggen om na te denken over de geheimen tussen de sterren.
          Meestal is hij echter andere dingen aan het doen ’s nachts: hij is een echte party-animal en heeft zelf vaak een rol bij de organisatie van de feestjes. Hij is ook daarbuiten vrolijk en zelfs een beetje extra, wat voor velen soms wat overweldigend kan zijn. Hij is een aanwezigheid die moeilijk te negeren valt, of op z’n minst niet onopmerkelijk kan zijn. Hij geniet ook van die aandacht en is het niet gewoon om niet gezien te worden.
          Hij wordt dan ook makkelijk wat jaloerser wanneer iemand anders met die aandacht gaat lopen of met iets/iemand anders dat hij als het zijne beschouwt. Hij kan daarin erg koppig zijn, wat wel eens voordelig is, maar meestal gewoon vervelend. Hij geeft zelden zijn fouten toe, zelfs wanneer hij die inziet. Hij kan ook wel eens impulsief zijn, wat vaak goed uitpakt omwille van zijn inschattingsvermogen, maar het heeft hem ook enkele keren flink in de problemen gebracht. Zeker in combinatie met zijn agressie en ongeduld kan dit tot vervelende en zelfs gevaarlijke situaties leiden.
          Van nature is Bear niet kwaadaardig. Hij is niet wreed of sadistisch ingesteld, houdt meer van positieve aandacht dan van negatieve, en ziet zelden een reden om anderen kwaad te doen. Hij is niet geïnteresseerd in wraak – tenzij hij de persoon op het moment zelf te lijf kan gaan – en geniet niet van andermans pijn. Alleen kan het hem ook gewoon niet schelen. Hij kent wel emoties – woede, teleurstelling, vrolijkheid – maar diepgaande gevoelens zijn niet voor hem. Hij heeft vrienden en heeft wel wat voor hen over, maar Bear zal geen traan laten wanneer hij iemand verliest. Je kan van hem geen sorry verwachten – tenzij hij iets van je nodig heeft – en wisselt mensen zo in, als het hem zo uitkomt. Omdat hij zelf geen diepgaande gevoelens heeft, kan hij wel eens over grenzen heen gaan. Hij weet dit wel, uit ervaring en verhalen van anderen, en zal proberen om de consequenties te vermijden, maar spijt? Nee.
          Hij is echter erg manipulatief, kan zich uit enorm veel uitpraten en is erg overtuigend. Je kan zijn leugens niet onderscheiden van de waarheid, en hij is slim genoeg om niet constant te liegen, waardoor hij gemakkelijk geloofwaardig overkomt. Alleen door zijn impulsie – en dat gebeurt wel eens – loopt hij wel eens tegen de lamp. Hij heeft dus best wat vrienden, maar ook het lijstje met vijanden is goed gevuld.
          Hij heeft zichzelf echter niet alleen door middel van manipulatie naar de top gewerkt. Hij is oprecht een goede captain, met een tactisch inzicht, heel wat organisatietalent en een gezond gevoel voor humor. Hij is charmant en over het algemeen oprecht vriendelijk. Hij weet wanneer hij hard moet werken en is ambitieus genoeg om te blijven doorgaan. Hoewel hij zichzelf wel op de eerste plaats zet, heeft hij wel wat over voor zijn vrienden (vooral omdat hij zich er toch kan uitlullen).
          Hij is een leidersfiguur en beseft dat voor een goed team, er plaats moet zijn voor persoonlijke gevoelens en dergelijke. Hij vindt het belachelijk en af en toe verliest hij zijn geduld wel, maar hij probeert er toch rekening mee te houden.


          UITERLIJK     

    ♢      Haren
    Bear heeft donkerblond haar, met een lichte krul erin, hoewel dat meestal niet heel zichtbaar is, omdat het daar te kort voor is. Hij houdt het meestal maar één tot drie centimeter kort, omdat dat het minste werk is.

    ♢      Huidskleur
    Zijn huid is iets donkerder van tint, maar dat merk je pas wanneer hij naast iemand met een typisch blanke kleur staat. Je ziet het het beste aan zijn handen.

    ♢      Gezicht
    Bears ogen hebben een bruingroene kleur, die in elk licht wel wat anders lijken. Het bruin is echter wel overwegend. Hij kijkt opvallend pienter en opmerkzaam naar de wereld, wat sommigen een wat ongemakkelijk gevoel kan geven wanneer hij hen net iets te lang blijft aankijken. Zijn wimpers zijn opvallend donker en lang, als je even de tijd neemt om hem goed te bekijken.
          Verder heeft hij een mooie kaaklijn, een rechte neus en lippen die voller zijn dan ze meestal lijken, doordat hij bijna altijd wel lacht. Wanneer hij lacht, trekt zijn linker mondhoek net iets hoger. Aan die kant verschijnt er ook een kuiltje in zijn wang, waardoor zijn lach een redelijke overtuigingskracht kan hebben. Je moet wel terug lachen.

    ♢      Lichaamsbouw
    Je kan best zeggen dat hij een beer - ghihi - van een vent is. Hij leunt tegen de 2 meter aan en is breed gebouwd. Hij traint dan ook enorm veel, maar eet nog meer, waardoor hij niet echt op een bodybuilder lijkt. Hij traint dan ook op kracht en niet perse op uiterlijk, waardoor hij niet strak afgelijnd is. Vergis je niet, hij ziet er echt wel gespierd uit en maakt dan ook meteen een overweldigende indruk. Het stoort hem wel dat hij soms eens tegen een deurpost loopt met zijn voorhoofd.

    ♢      Specifieke kenmerken
    Zijn linkerarm is van pols tot schouder bedekt met een sleeve. Op vlak van piercings heeft hij twee ringetjes vanboven in zijn linkeroor en eentje in zijn linker neusvleugel.

    ♢      Kledij
    Bear is all in voor comfy. Als het kon, dan zou hij zijn joggingbroek nooit meer uitdoen. Je zal hem dus zelden in iets anders zien, tenzij op feestjes of wanneer hij naar examens en andere officiële gelegenheden moet. Zijn T-shirts zijn simpel egaal of met één of andere leuke tekening of tekst op. Hij draagt geen patroontjes, pastel, roze of paars. Regenboog is echter wel een optie. Schoeisel kan gaan van sneakers tot stevige legerlaarzen of zelfs gewone regenlaarzen. Hij draagt flashy boxershorts, behalve wanneer hij slaapt ;D.


          GESCHIEDENIS     

    ♢      0 - 14
    Roma familie
    Verwaarlozing (niet uit haat of zonder liefde, maar gewoon chaotische levensstijl)
    Social services
    Pleeggezin
    Zusjes

    ♢      14 - 18
    Rijk pleeggezin
    Highschool
    Biseksueel: ontdekking
    Ijshockey: captain
    17: grenzen over:
    - Ijshockey: bijna uit het team (agressie)
    - meisje

    ♢      18 - 24
    Nog contact met echte familie
    Harvard (geld, sport & intelligentie)
    Eerste studie
    Kappa Sigma
    Leider
    Reputatie: part-animal, fun allroundguy, goede sporter, maar ook verhalen van agressie, en een player


          EXTRA     

    ♢      Geaardheid
    Biseksueel: niet officieel out, maar ook niet ontkennend. Flirt met alles dat los en vast staat, ook als hij totaal niet geïnteresseerd is.

    ♢      Talen
    Tweetalig: Engels en Romani

    ♢      Tweehandig
    Hij kan beide handen gebruiken, wat inhoudt dat hij zowel met links als met rechts ontzetten lelijk en onleesbaar schrijft.

    ♢      Dyslectisch
    Moeite met lezen, maar heeft ermee leren omgaan. Nooit echt moeilijk geweest, dankzij oplettende leerkracht in het lager. Veel opvangmethodes (en officiële diagnose): lessen & samenvattingen opnemen, veel mondelinge examens, veel nalezers voor zijn papers, doodles... Schaamt zich er niet voor, maar gebruikt het ook niet als excuus.

    ♢      Pijn
    Genetische afwijking: voelt minder pijn. Problematisch qua infecties.

    ♢      Gekke trekjes
    Steekt zijn tong uit wanneer hij zich concentreert - neuriet regelmatig, maar zingt zelden - Verliest vaak 1 van de 2 sokken en draagt er soms 2 verschillende - kan verschillende stemmen en geluiden imiteren


          RELATIES     

    Who wants? (:




    Ik vind hem nu al leuk! Als je hem ook zo weet te schrijven in het speeltopic vind ik het geen enkel probleem en alleen maar leuk dat hij een beetje té is. Ik heb alleen wel even wat andere puntjes.
    - Het lijkt me echt vrij onlogisch dat hij een tweede undergraduate studie gaat doen. Is het niet logischer als hij tourism/business als tweede postgraduate studie (soort van tweede master) doet? Wellicht dat dat al is hoe jij dit voor je ziet, geen idee, wat ik weet totaal niet wat ManaMa is en heb ook nog nooit van gehoord.
    - Hij heeft moeite met lezen maar wel rechten gestudeerd. Hoe zie je dit voor je? Want hij heeft dan ook de rechtboeken/wetboeken moeten lezen, die echt extreem dik zijn en het lijkt me heel sterk dat je bij zo'n studie, waar lezen extreem belangrijk is zowel voor de studie als baan, als uitzondering mondelinge examens gaat krijgen.
    - Zijn functie als leider ziet er echt prima uit!

    WrittenWords schreef:
    [right][/right](...)

    Ik vind hem nu al leuk! Als je hem ook zo weet te schrijven in het speeltopic vind ik het geen enkel probleem en alleen maar leuk dat hij een beetje té is. Ik heb alleen wel even wat andere puntjes.
    - Het lijkt me echt vrij onlogisch dat hij een tweede undergraduate studie gaat doen. Is het niet logischer als hij tourism/business als tweede postgraduate studie (soort van tweede master) doet? Wellicht dat dat al is hoe jij dit voor je ziet, geen idee, wat ik weet totaal niet wat ManaMa is en heb ook nog nooit van gehoord.
    - Hij heeft moeite met lezen maar wel rechten gestudeerd. Hoe zie je dit voor je? Want hij heeft dan ook de rechtboeken/wetboeken moeten lezen, die echt extreem dik zijn en het lijkt me heel sterk dat je bij zo'n studie, waar lezen extreem belangrijk is zowel voor de studie als baan, als uitzondering mondelinge examens gaat krijgen.
    - Zijn functie als leider ziet er echt prima uit!



    Een ManaMa is een Master na Master, dus eigenlijk wat jij zegt, denk ik. (: Ik weet natuurlijk niet of het echt zo werkt, dus voor mij mag hij evengoed nog steeds met rechten bezig zijn en dat hij dat ander diploma ook zou willen halen, maar er nog niet zit.

    Wel, hij haalt om te beginnen zeker niet de beste punten. Maar hij kán wel lezen, gewoon met moeite. Zijn boeken en dergelijke neemt hij tijdens het jaar al door, met hulp van andere studenten en zelfs proffen, zodat hij in de examens veel leesvoer audiografisch heeft opgenomen. En tijdens de schriftelijke examens heeft hij misschien iets meer tijd en faciliteiten tot zijn beschikking. Maar sowieso heeft hij ook examens opnieuw moeten doen, uiteraard (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)


    Een ManaMa is een Master na Master, dus eigenlijk wat jij zegt, denk ik. (: Ik weet natuurlijk niet of het echt zo werkt, dus voor mij mag hij evengoed nog steeds met rechten bezig zijn en dat hij dat ander diploma ook zou willen halen, maar er nog niet zit.

    Wel, hij haalt om te beginnen zeker niet de beste punten. Maar hij kán wel lezen, gewoon met moeite. Zijn boeken en dergelijke neemt hij tijdens het jaar al door, met hulp van andere studenten en zelfs proffen, zodat hij in de examens veel leesvoer audiografisch heeft opgenomen. En tijdens de schriftelijke examens heeft hij misschien iets meer tijd en faciliteiten tot zijn beschikking. Maar sowieso heeft hij ook examens opnieuw moeten doen, uiteraard (:


    Oké, top!
    Ik vind t prima als hij met zijn tweede master bezig is. Al is ie daar wellicht een beetje jong voor.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 12:26 ]

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Oké, top!
    Ik vind t prima als hij met zijn tweede master bezig is. Al is ie daar wellicht een beetje jong voor.


    Ik heb uitgerekend dat hij een jaar ouder is dan ik en dus aan zijn zesde jaar studeren zit (: maar ik wil hem gerust nog een jaartje ouder maken.


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ik heb uitgerekend dat hij een jaar ouder is dan ik en dus aan zijn zesde jaar studeren zit (: maar ik wil hem gerust nog een jaartje ouder maken.


    Een studie rechten (bachelor + master) kost al zes jaar, waardoor hij als hij in zijn zesde studiejaar zit dus eigenlijk in zijn laatste masterjaar moet zitten. Dan moet hij natuurlijk wel op zijn 17e aan zijn rechtenstudie begonnen zijn (in zijn geschiedenis staat overigens dat hij op zijn 18e is begonnen) wat best wel extreem jong is, maar natuurlijk wel mogelijk. Alleen vraag ik me dan af waarom Kappa Sigma hem wilde hebben over Pi Kappa Alpha, aangezien het in t begin wellicht moeilijk is om zijn karakter in te schatten maar ze wellicht wel al gelijk konden zien dat hij een zeer jonge student was die ook nog eens rechten studeerde.

    Dit alles is geen commentaar en je rol is gewoon goed, maar wellicht wel iets om overna te denken.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 12:47 ]

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Een studie rechten (bachelor + master) kost al zes jaar, waardoor hij als hij in zijn zesde studiejaar zit dus eigenlijk in zijn laatste masterjaar moet zitten. Dan moet hij natuurlijk wel op zijn 17e aan zijn rechtenstudie begonnen zijn (in zijn geschiedenis staat overigens dat hij op zijn 18e is begonnen) wat best wel extreem jong is, maar natuurlijk wel mogelijk. Alleen vraag ik me dan af waarom Kappa Sigma hem wilde hebben over Pi Kappa Alpha, aangezien het in t begin wellicht moeilijk is om zijn karakter in te schatten maar ze wellicht wel al gelijk konden zien dat hij een zeer jonge student was die ook nog eens rechten studeerde.

    Dit alles is geen commentaar en je rol is gewoon goed, maar wellicht wel iets om overna te denken.


    Je hebt gelijk (: Bij ons is het vijf jaar, vandaar de verwarring. Ik heb hem een jaar ouder gemaakt, waardoor het nu wel klopt geloof ik. Hij is op zijn achttiende begonnen en heeft dan gewoon de zes jaar rechten gedaan. Dan klopt het, toch?


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk (: Bij ons is het vijf jaar, vandaar de verwarring. Ik heb hem een jaar ouder gemaakt, waardoor het nu wel klopt geloof ik. Hij is op zijn achttiende begonnen en heeft dan gewoon de zes jaar rechten gedaan. Dan klopt het, toch?


    Oh, oké, vandaar!
    Is hij dan 24 of 25 nu? Want met op zijn nét 18e (want hij is in augustus jarig toch, dus hij werd 18 aan t begin van t schooljaar) beginnen is hij zes jaar later (op z'n 24e) nog steeds bezig met zijn laatste masterjaar (tenzij we van de vijf jaar zoals in in BE uitgaan, wat ik ook prima vind)

    FLORENTIN CÉLESTIN LÉVESQUE
    If you're determined to follow me into hell, I can't stop you


    Golden child,
    Lion boy
    Tell me what it is like to conquer

    NAAM
    Florentin
          French form of Florentinus, which was derived from florens "prosperous, flourishing".

    Célestin—
          French form of Caelestinus, which was a late Latin name, a derivative of Caelestis. Caelestis meant "of the sky, heavenly".

    Lévesque—
          Derived from French évêque meaning "bishop", ultimately derived from Greek episkopos "overseer".

    Bijnaam
    De jongeman wordt wel eens Floris of Floor genoemd, al hij liever niet aan bijnamen doet.


    LEEFTIJD
    Florentin is tweeëntwintig jaar oud. Hij is geboren op dertien december.


    STUDIE
    Florentin studeert Criminolgie. Momenteel zit hij in het eerste jaar van zijn Master, wat ook wel het vierde jaar is van zijn studie.
    De jongeman wil uiteindelijk naar de politieacademie en het liefste wil hij een rechercheur worden bij moordzaken.


    UITERLIJK
    Lichaam
    Figuur • Slank en gespierd
    Lengte • 1 meter en 88 centimeter
    Littekens • Enkele kleintjes op zijn handen
    Tatoeages • Nee

    Haar
    Kleur • Donkerbruin
    Lengte • Kort
    Stijl • Slag

    Gezicht
    Oogkleur • Hazel
    Wenkbrauwen • Bruin en gemiddelde dikte
    Wimpers • Bruin
    Neus • Smal
    Lippen • Vol en ongeveer dezelfde kleur als zijn huid

    Stem
    Accent • Beetje Frans bij het Engels spreken
    Volume • Gemiddeld
    Manier van spreken • Redelijk laag, maar duidelijk volume


    INNERLIJK
    Adventurous, ambitious, confident, extrovert, impatient, impulsive, intelligent, loyal, realist, reckless, studious


    Adventurous      •
    Someone who is adventurous is willing to take risks and to try new methods

    Ambitious      •
    The desire to achieve something, or to succeed, accompanied with motivation, determination and an internal drive.

    Confident      •
    Feeling or showing confidence in oneself or one's abilities or qualities.

    Extrovert      •
    Someone who recharges their energy from being around people. Doesn't mind being alone, but prefers the company of others as it makes them excited. Doesn't mean that they are good with people or happy all of the time, but that other people's company is important to them.

    Impatient      •
    Having or showing a tendency to be quickly irritated or provoked.

    Impulsive      •
    If someone is impulsive, it means that they act on instinct, without thinking decisions through.

    Intelligent      •
    Intelligence has been defined in many different ways including as one's capacity for logic, understanding, self-awareness, learning, emotional knowledge, reasoning, planning, creativity, and problem solving.

    Loyal      •
    Shows being faithful when friends threaten to be lost; that is the time when they need it most.

    Realist      •
    A person who accepts a situation as it is and is prepared to deal with it accordingly

    Reckless      •
    If you say that someone is reckless, you mean that they act in a way which shows that they do not care about danger or the effect their behaviour will have on other people.

    Studious      •
    If you are studious, you enjoy learning new things.


    Fearless child,
    Broken boy;
    Tell me what it is like to burn



    Even when there is no star in sight
    You'll always be my only guiding light

    GESCHIEDENIS
    Jean-Claude Lévesque • Vader (50) • Politicus
    Josephine Camille Blanchett • Moeder (49) • Huisarts
    Alyssa Clémence Mikhailov • Stiefmoeder (31) • Politicus
    Louis Antoine Lévesque • Broer (20) Studeert voor Dierenarts
    Chloé Isabelle Lévesque • Zus (20) • Studeert Archeologie

    Florentin is geboren in Nice, Frankrijk, maar is toen hij tien was met zijn familie naar Parijs verhuisd. Thuis kon Florentin altijd alles krijgen wat hij wilde, met een vader als politicus en een moeder die huisarts was. Toch hebben Florentin zijn ouders de hoognodige discussies gehad thuis als het om veranderingen ging in de gezondheidszorg. Na meerdere ruzies over diverse dingen, was het huwelijk van Florentin zijn ouders al rustende op een dun draadje. Uiteindelijk is Josephine erachter gekomen dat Jean-Claude was vreemgegaan en is ze terug vertrokken naar Nice. Dit gebeurde allemaal toen Florentin dertien was en hij er niet veel bij kon inbrengen. Tot zijn ongenoegen moest hij ook tijdens school bij zijn vader blijven wonen en ging hij in de vakanties naar zijn moeder in Nice met zijn broertje en zusje. Bij zijn vader sloot Florentin zich vaak op in zijn slaapkamer of was hij altijd weg; voornamelijk omdat hij zijn 'stiefmoeder' niet kan uitstaan.
    Op de middelbare heeft Florentin altijd een zwemmen gedaan en mede door dit heeft hij een scholarship gekregen van Harvard. Doordit heeft hij ook na zijn eindexamens zijn spullen gepakt en is hij naar Amerika gegaan. Momenteel zit hij dus ook bij het zwemteam.


    EXTRA
    Seksualiteit: Biseksueel
    Talen: Frans, (vloeiend), Engels (goed), Italiaans (goed)
    Health note: Heeft ADHD en neemt Ritalin
    Likes: Cooking, football, swimming, sun, France, driving, party's, friends, family, Mexican food, Italian food, Indian food, coffee, sea, travelling.
    Dislikes: Rain, cold, pineapple,
    Angsten: Kleine ruimtes
    Sport: Voetbal, zwemmen en kickboksen (alleen voor de conditie)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2018 - 10:01 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Romeo Jay DeSantos
    • MED STUDENT •




    NAAM
    Romeo - Pilgrim from Rome
    Jay - To rejoice
    DeSantos - Last name

    Zijn naam kan afgekort worden naar Ro, maar het maakt hem vrij weinig uit.

    LEEFTIJD
    Hij is 22 jaar en geboren op 27 november, wat hem een boogschutter maakt.

    HUIS
    Hij heeft altijd al bij Kappa Sigma gezeten. Romeo is een erg sociale jongen die dol is op aandacht en gezelligheid. Hij voelde zich hier dan ook al erg snel thuis en heeft nooit geklaagd.

    STUDIE
    Romeo studeert Geneeskunde en dit wordt zijn 4e jaar, het eerste jaar van zijn master. Over zijn vervolgopleiding twijfelt hij nog, al begint hij. te neigen naar (plastische) chirurgie of cardiologie. Hij vind het een geweldige studie en weet dat hij er veel mee kan, zijn ouders zijn hier een goed voorbeeld voor. Dit betekent echter niet dat hij de opleiding makkelijk doorloopt, integendeel. Hij heeft het wel vaker moeilijk.

    UITERLIJK
    • Gebruinde huid
    • Kort, zwart haar met slag
    • Donkerbruine puppyogen die (ongewenst) al zijn emoties verraden
    • Rechte, ietwat brede neus die bij zijn gezicht past
    • Volle, zachte lippen
    • Duidelijke jawlines
    • 1,88 lang
    • Sterk lichaam met duidelijke spieren
    • Heeft een aantal tatoeages
    • Geen piercings
    • Zijn stijl verschilt per dag. De ene keer is het zeer casual en de andere keer weer net.
    • Heeft een wat onschuldige uitstraling, maar heeft tegelijk iets uitdagends/speels.

    KARAKTER
    Extravert • Sociaal • Loves attention • Erg charmant • Flirty • Speels • Loyaal in vriendschap en relatie, al lijkt het soms niet zo omdat hij met veel mensen zó close is • Very cuddly, with everyone • Wind anderen makkelijk om zijn vinger • Vrij intelligent, al wilt het niet altijd naar voren komen • Geeft iedereen wel een kans • Puppy in disguise, really • Echte romanticus • Ziet iedereen meteen als een vriend, tot het tegendeel bewezen is • Er is iets aan hem waar je moeilijk boos op kan worden • Gul • Houd ervan om mensen te verwennen en behandeld anderen erg goed. Van vrienden tot geliefden tot zelfs scharrels • Professionele uitsteller • Totaal geen filter, tikkeltje lomp in uitspraken • Niet goed met grenzen • Kan eigenlijk niet goed tegen druk, maar probeert dat te verbergen • Niet altijd zo zelfverzekerd als hij zich voordoet • Erg koppig • Overschat zichzelf vaak en verwacht ook teveel van zichzelf • Eigenlijk best wel een player als hij niet iemand op het oog heeft • Kan zich simpelweg niet snel binden aan iemand • Wants to be liked/loved by everyone badly • Kan totaal niet snel boos worden en laat het meestal van zich af glijden, maar als je hem eenmaal boos hebt is het erg •



    GESCHIEDENIS
    Mom - Monica DeSantos - 60 - Cardiologist
    Dad - Damario DeSantos - 62 - Surgeon
    Brother - Evan DeSantos - Died at 8

    Monica en Damario leerden elkaar kennen op Harvard, beiden hadden ze nog 3 jaar te gaan op hun vervolgopleiding. Toen ze beide klaar waren trouwden ze en kwamen ze terecht in hetzelfde ziekenhuis. Hun eerste zoon, Evan, kwam ter wereld toen ze al 3 jaar aan het werk waren. Romeo volgde 3 jaar later. Vijf jaar lang waren ze een gelukkig gezin. Natuurlijk waren de ouders druk met hun baan, maar het was goed.
    Dit veranderde op een koude winterdag. Evan zat in de auto met zijn beste vriend en zijn vader. De auto raakte door de hevige sneeuwval van de weg en botste uiteindelijk hard tegen een boom. Alledrie waren ze opslag dood. Romeo was destijds vijf jaar en herinnert zich er niet veel van, maar hij weet wat voor invloed het ongeluk heeft gehad op het gezin. In een klap was er niks meer over van de gezelligheid en had het plaats gemaakt voor een kil huis.
    Bij Evan was het al vroeg duidelijk dat het een jong genie was. Hij was de golden boy en zijn toekomst zag er rooskleurig uit. Romeo's ontwikkeling liep echter de eerste jaren wat achter, hij was wat langer speelser. Na Evan's dood was hier geen tijd meer voor en werd er volledig gefocust op Romeo en zijn toekomst. Extra lessen, vele oefeningen etc. Alles om ervoor te zorgen dat hij zo snel mogelijk op het goede niveau kwam.
    Dit kwam uiteindelijk ook goed maar hier stopte het niet. Hij moest koste wat het kost hoge cijfers halen. Hij moest en zou naar de universiteit gaan en geneeskunde studeren. Nou klaagt Romeo hier verder niet over want hij wilt ook zeker dat gebied in gaan. Hij zou het echter wel fijn hebben gevonden om naar andere dingen gekeken te hebben, waar hij nu gewoonweg de kans niet voor heeft gekregen.
    Verder kan de jongen niet klagen hoor. Met het salaris van zijn ouders heeft hij alles kunnen krijgen wat zijn hartje begeerde. Verder stal hij al de harten op jonge leeftijd en was hij altijd wel omringt door vrienden en vriendinnen. Ook op de middelbare school. Hij was razend populair, vond zijn plek bij football... Docenten, vrienden en meisjes wikkelde hij allemaal om zijn vinger.
    Omdat zijn ouders zo gefocust zijn geraakt op zijn academische prestaties en niet meer op de liefde die ze eerst boden, is Romeo dit bij anderen gaan zoeken. Hij is dol op aandacht die hij van anderen krijgt en kan er ook echt niet tegen als iemand hem niet mag. Hij is vanaf het eerste moment close met iedereen (stopt wel als hij merkt dat ze dit niet fijn vinden) en ziet iedereen als een vriend. He just has a very big heart.

    EXTRA
    Geaardheid: Possibly bisexual. Hij is er zelf nog altijd niet uit maar het boeit hem verder ook niet veel. Hij kan net zo cuddly zijn met mannen als met vrouwen, maar is bij hen nog nooit verder gegaan dan dat. Hij zou er echter niet echt raar van opkijken mocht hij ooit geïnteresseerd raken in een andere man.
    Sport: Romeo heeft op de middelbare school ook altijd al in het footballteam gespeeld. Hij was hier quarterback en in de laatste twee jaar ook captain. Het is dan ook geen wonder dat hij hier kwam met een sportbeurs en dus in het footballteam van Harvard terecht kwam. Hier speelt hij op dezelfde positie en is sinds een jaar ook weer captain.
    Afkomst: Zijn ouders zijn beide Colombiaans maar wonen al bijna hun hele leven in Amerika. Romeo is in Amerika geboren maar gaat af en toe wel naar Colombia om familie op te zoeken.
    Verslavingen: Als Redbull telt... Een zeer grote Redbull verslaving om de lange dagen (en soms nachten) door te komen.
    Likes: Redbull, Koffie, Uitgaan, Cuddles, Making out, Seks, Mensen, Feestjes, Honden, Mexicaans en Italiaans eten, Football, Slapen, Ochtenden, Zuid-Amerika, Breakfast, Tequila, Sleeping next to someone, Movienights, Candy, alles wat zoet is eigenlijk, Pretty lights, Latin muziek, Dansen, Alcohol, Love
    Dislikes Kille/afstandelijke mensen, de kleur bruin, Drugs (he never saw the point, but you do you boo), Kou, Koeien, Mensen die hem vertellen wat hij moet doen, being disliked, Sinaasappels, Fanta, Falen

    RELATIES


    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 19:21 ]


    El Diablo.

    Als hij goed is, is Joe af.

    Als iemand een relatie met hem wil, roep maar of stuur een gbtje (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 17:23 ]


    Bowties were never Cooler