• Ik zit momenteel met een kleurplaat en potloden voor m’n neus. Maar eigenlijk vindt ik dat helemaal niet zo super leuk om te doen. Like, kleurplaten zijn altijd wel oké maar het is meestal meer een dingetje van ik-verveel-me-en-ik-weet-niet-wat-ik-moet-doen-dus-ik-pak-maar-een-kleurplaat-om-toch-nog-iets-te-doen-omdat-ik-anders-naar-de-muur-ga-staren. Aka dat doe ik alleen bij extreme verveling, wanneer ik dingen ga doorzoeken en dan een kleurplaat tegen kom en denk “Hey, dit bestaat ook nog.” Compleet nutteloos.

    Maar nu was ik dus nieuwsgierig, hebben jullie ook zo’n dingetje dat je niet per se leuk vindt, maar wel gaat doen omdat het maar zo moet? (Nee, telefoon telt niet)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Studeren. :^)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb m'n moeder er ooit van overtuigd dat ik een kleurboek voor volwassenen nodig had in m'n leven. Heb misschien één kleurplaat ingekleurd, en nu ligt ie te vergaan in m'n kast, oeps.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Als ik echt compleet alles aan het uitstellen ben, ga ik vaak grondig schoonmaken. Dat is ergens goed, I guess, maar tegelijkertijd neemt dat ook zóveel tijd in beslag D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik ben een groot fan van handletteren, en om eerlijk te zijn word ik er ook steeds beter in! Ik heb hier en hier voorbeelden van wat ik heb gemaakt (shameless self-promo joe). Verder vind ik het ook leuk om mijn kleding te vermaken. Niet the type of 'shirt afknippen nu heb je een crop top', maar patronen of teksten op maken met naald en draad, opstrijkplaatjes en dergelijke. Super vermakelijk en een nog leuker resultaat.


    What’s tasty in Busan?

    Als ik me echt verveel, zet ik soms te snel Netflix aan. En soms vind ik de tv al niet bijzonder meer, maar kijk dan toch verder aangezien ik dan niet weet wat anders te doen...

    ik kan tv kijken trouwens ook super leuk vinden en graag naar willen kijken, maar vaak is het ook verveling

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 13:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.