• Ik ben al maanden aan het fangirlen over de release van deze film over mijn Queen-helden!

    Iedere keer er een nieuw fragment gepost werd op het Youtube-kanaal van Queen of Brian May ging mijn hart sneller slaan. Want het kwam steeds dichter en dichter bij! Want de film wordt (in België) op woensdag 31 oktober gelanceerd in de bioscopen en gezien het nu oktober is, komt het opeens wel héél dichtbij!

    Ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat Queen mijn all time favorite band is. Ik loop niet voor niets al 10 jaar rond met een Queen-related username hier op Quizlet. Dusja, super excited! :Y)


    De film Bohemian Rhapsody is een ode aan Queen, hun muziek en hun uitzonderlijke zanger Freddie Mercury. Hij vocht tegen stereotypes en verbrijzelde het conventionele om vervolgens uit te groeien tot een van de meest geliefde entertainers ter wereld. De film volgt zowel de snelle opkomst van de band aan de hand van hun iconische liedjes en revolutionaire geluid, als Mercury’s uit de hand gelopen levensstijl die bijna zorgde voor het ineenstorten van de band. Daarnaast zien we hun succesvolle reünie aan de vooravond van Live Aid, met een toen al ernstig zieke Mercury, die de band naar een van de meest legendarische optredens in de geschiedenis van de rockmuziek leidt. Tijdens dit proces legde de band, die meer aanvoelde als familie, de basis voor hun nalatenschap welke tot op de dag van vandaag nog altijd velen inspireert.

    Wees maar zeker dat ik een avondje uit ga plannen. :Y)
    Gaat er nog iemand kijken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! Veel plezier!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb die trailer onlangs ook gezien en kreeg kippenvel! Helemaal excited hiervoor (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaaaa! Zit als levenslange Queen-fan ook al jaren uit te kijken naar deze film! Heeft geloof ik inmiddels al 3 verschillende regisseurs gehad, maar ein-de-lijk is hij er dan bijna! Kan echt niet wachten en de trailer ziet er fantastisch uit!


    ars moriendi

    Ik kan ook echt niet wachten!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    EdensGate schreef:
    Jaaaa! Zit als levenslange Queen-fan ook al jaren uit te kijken naar deze film! Heeft geloof ik inmiddels al 3 verschillende regisseurs gehad, maar ein-de-lijk is hij er dan bijna! Kan echt niet wachten en de trailer ziet er fantastisch uit!

    Niet alleen regisseurs maar ook verschillende Freddie's! Ik ben nu echt benieuwd naar het resultaat! Ik heb dus alvast een leuke activiteit voor datenight! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, ik zag net dat ik een mail had van Kinepolis (waarin ze altijd een film highlighten). En blijkbaar is er vrijdag 26 oktober een avant-première alvorens hij op 31 oktober uit komt. Ik kan mentaal en fysiek de laatste tijd niet meer stuiteren, maar dit zorgde toch voor een lichtpuntje op deze grauwe dinsdagmorgen! *O*
    Want het komt allemaal zo dicht bij, zo leuk! Als mijn vriend niet met de late of de nacht staat, dan gaan we op vrijdag 2 november naar de bioscoop om hem te zien! Hier kijk ik echt naar uit! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury