• Deze week is het Twilight-week tijdens de Throwback-weken. Alsof Twilight niet nostalgisch genoeg is, zijn de touw-trek-topics ook intussen pure nostalgie! Ik heb het opgezocht en het laatste touwtrek-topic dateert uit 2010.

    Een schande! Laten we even ons meest sportieve zelf terug bovenhalen en kalk die virtuele handen al maar in! Want we gaan terug touwtrekken, in Twilight stijl!

    Hoe werkt het?
          - We beginnen met het getal 500, het midden van ons touw.
          - Aanhangers van Team Edward proberen tot het getal 0 te komen door steeds -1 te doen.
          - Aanhangers van Team Jacob proberen tot het getal 1000 te komen door steeds +1 te doen.
          - Er moeten minstens 2 personen tussen jouw posts zitten.
          - Pas je bericht aan als het niet meer klopt. Dit zorgt voor overzicht zodat je het makkelijk kan volgen!
          - De laatste maakt een nieuw topic aan.
          - Have fun!

    Schnappie?


    Toch voor de zekerheid een voorbeeldje in de spoiler. Want we halen het spelletje vanonder 8 jaar stof! ;-)

    Piet (team Edward):
    499

    Sofie (team Jacob):
    500

    Jan (team Jacob):
    501

    Marie (Team Edward)
    500

    Piet (team Edward):
    499

    ....


    Let's play!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    502!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    503


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    504


    From these ashes, I will rise

    503 ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    502


    SIC | PARVIS | MAGNA

    501


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    500


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    499


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    498


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    497


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    496


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    497


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    496


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    495


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    494


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"