• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het was bijna onmogelijk, maar de gedachte deed een vonkje in zijn hart opspringen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Je kunt ook geen taart bakken als je begint bij stap vier, stap twee overslaat, als laatste stap één doet en je dan afvraagt wat er misgaat.

    Anna en haar wijsheid in een eindopdracht die over twee en een half uur af moet.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Terwijl de man briesend op hem af kwam, krabbelde Hephaistion weer overeind.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Alexander zou nooit achter iemand aanlopen tenzij hij zijn uiterste best deed om hen dwars te zitten en dat de manier was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Ik ben niet bang om een van je ogen eruit te steken,' zegt Madelaine zonder op te kijken.


    all because i liked a girl

    Toen hij wegliep, haalde Hephaistion opgelucht adem.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘I said okay,’ you said, ‘I’m going.’
    Jay’s eyes lit up and the corners of his mouth curled up.


    What’s tasty in Busan?

    Zolang Alexander praatte, had hij minder tijd om te overwegen om het echt te doen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ''Houd op met zo hard te giechelen,'' klonk het geïrriteerd uit de hoek van de kamer, ''anders trek ik persoonlijk met mijn wolvenklauwen die giechelklieren van jullie meisjes er uit.''


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Het enige verschil was dat hij nooit om enige vorm van magie gevraagd had.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I pursed my lips together - that girl has no filter whatsoever.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Je weet toch, sommige mensen worden irritant en de rest wordt irritant geboren.”


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Hephaistion was hem er in stilte dankbaar voor.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Als docent moet ik eerlijk tegen je zijn,” zuchtte Hadewych Hendrix, “je hebt het zwaar verkloot.”


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    “Hij noemt zichzelf Artaxerxes.” Dit scheen Kleitos uitermate te amuseren.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.