• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hephaistion merkte pas hoe stevig hij de stenen bank van het theater vastklemde, toen hij zijn vingers open haalde.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “You are horny,” I said and my hand moved up a little.

    goh wat zou er hier toch gaan gebeuren


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Ben je dood?” deed Finns stem hem na een tijdje opschrikken uit zijn gedachten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Wow, zielig,” zegt ze droog. “Mijn hart? Gebroken. Mijn leven? Over. Hotel? Trivago. Hoe kun je me dat aandoen, Erin! Ik zal nooit meer de oude zijn.” Haar blik is ongelofelijk sarcastisch.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    “Ik had niet verwacht dat Maño’s vrienden zich met zulke dingen bezighielden.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘I still want those gin-tonics though.’
    That's a mood.


    What’s tasty in Busan?

    Hij moest klinken als een gek, en zo voelde hij zich ook.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "But there was a unsettling feeling somewhere tucked away in Yeosang's mind that was telling him that that might not last for long."


    What’s tasty in Busan?

    Zo boos had ik hem nog nooit gezien...

    Pampampam


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Danielle knikte en dwong een glimlach op haar gezicht. ‘Het was ook een stom idee.’


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hij had zich er zo op verheugd om zich terug te kunnen trekken, maar nu moest hij nog anderhalf uur naar het saaie gebrom van Meneer Küderer luisteren.


    Stenenlikker

    “Ik wil je vader graag spreken, Khaya,” herhaalde hij.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Daryo voelde de bemanning opgelucht ademhalen toen de kapitein plotseling bleef staan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Da was 'm nondeju.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Me Me, Kuromi The Kitty (cat)


    I am Simply one Hell of Butler