• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘The usual.’ His father shook his head in disapproval.


    What’s tasty in Busan?

    Hij was hier alleen maar omdat zijn vader hem niet aan boord van de Adelaar wilde hebben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    En hierdoor ontstond er een welvaart in Brittannië die niet mogelijk kon zijn zonder de muur.


    Stenenlikker

    Aan zijn gezicht te zien, maakte het wel degelijk uit.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Jij klink als een kalende kraai en Revy's stem is niet veel beter," snauwde Daryo.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    But somehow, as you were still keeping eye contact with Yoongi, you felt like the two of you sat in the eye of the hurricane.


    What’s tasty in Busan?

    Geen sterke wind, geen regen die haar kon afleiden maar een heldere zomernacht, alsof hij wist dat het haar grote avond was.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "I’m different than the last time you saw me, which was several years ago."


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wel waren er pilaren aanwezig om het gebouw vanbinnen te ondersteunen, maar deze waren zonder enige vorm van versiering.

    (sorry voor essay spam, maar dat is het enige waar ik atm aan kan schrijven :C)


    Stenenlikker

    Hij moet echt denken dat zijn dorp een groot rijk is.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Maar eh, ik heb gisteren mijn melk ‘per ongeluk’ op Cassidy -” ik maak een walgend geluid “- gemorst. Ik wil niet dat ze net zo ‘per ongeluk’ een dolk naar mijn hoofd smijt, of zoiets.”


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Racetrack schreef:
    “Maar eh, ik heb gisteren mijn melk ‘per ongeluk’ op Cassidy -” ik maak een walgend geluid “- gemorst. Ik wil niet dat ze net zo ‘per ongeluk’ een dolk naar mijn hoofd smijt, of zoiets.”

    Gotta love this


    Om haar heen sneeuwde het, maar geen enkele vlok bereikte haar.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    It's you and it will always be you!


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    “Ik ben Revy Meervolk.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “I could use a bit more than that,” she whispered after a few seconds.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO