• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Ik denk niet dat we Anne vanavond nog nodig gaan hebben,' zei Jurre en hij grijnsde.


    I am an idiot, I move.

    Krateros trok de speer uit Alexanders handen net voor hij de punt in zijn borst kon drijven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    The lingering sweet bitterness of the night slowly makes way for the first soft rays of sunlight.


    Credendo Vides

    Misschien was hij er inderdaad wel bij geweest, besefte hij, maar hij had niets gehoord.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Volgens Quentin is de reden: Chuck Parson deed niet aan georganiseerde sport, omdat dat hem zou afleiden van zijn hogere levensdoel: ooit veroordeeld te worden voor moord.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    She is desperate to get out and he is desperate to fit in.


    Credendo Vides

    Hephaistion had geen zin om ‘eens wat vrolijker’ te kijken en ook niet om terug te denken aan ‘het relletje van vandaag.’


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    “Dat denkt je alleen maar doordat… door Kleitos.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De onderzoekers hebben zich gericht op het voorkomen en de preventie van bepaalde kankersoorten bij patiënten die al dan niet worden behandeld met cART.

    Poseidon zou zo Alexander kunnen zijn, als er maar een paar dingen anders gegaan waren.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De gedachte die al tijden door zijn hoofd zwierf, zwol aan tot hij onbedoeld over zijn lippen kwam.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik hoef geen extra aandacht, niet van hem.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    "Je kijkt me aan alsof ik je iets ongepast heb gevraagd."


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik gooi de deuren open en hoor hoe Greg net de auto start.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2019 - 19:24 ]


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Om te zijn zoals iedereen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.