• Hallo lieve Quizletters!

    Na enkele maanden van afwezigheid beginnen de Quizlet-kriebels eindelijk wat terug te komen. Joepie!

    Onder de spoiler heb ik kort een de reden voor mijn aanwezigheid uitgelegd. Ik wil wel even waarschuwen dat het eerste deel met gevoelige materie (ziekte) te maken heeft.

    Wat is er de afgelopen maanden zowat op Quizlet gebeurd?



    De reden waarom ik afgelopen zomer Quizlet een beetje verlaten heb is omdat er bij mijn mama longkanker werd vastgesteld. Geheel onverwacht want ze heeft nooit gerookt en niemand bij ons thuis rookt. We leven nog steeds in onzekerheid, maar ik ben wel langzaam op het punt aan het komen dat ik het wat meer kan plaatsen en dat mijn creativiteit begint terug te komen.
    Natuurlijk heb ik het er op sommige momenten nog steeds erg moeilijk mee. De eerste twee chemo's hebben hun werk gedaan, maar wie weet doen de volgende twee helemaal niets. Het is zeker niet zo dat het allemaal heel positief is nu, verre van. Maar er is nog steeds een sprankeltje hoop waar we ons met alle macht aan vasthouden.

    De andere reden waarom ik niet echt meer op Quizlet actief was, is omdat ik sinds eind augustus stage doe bij Standaard Uitgeverij (yay!). Ik sta mee in voor de marketing en het vergt gewoon veel energie, vooral omdat ik tegelijk ook leer autorijden en langzaam naar een job begin uit te kijken. Want ik ben afgelopen juni afgestudeerd en doe deze stage gewoon voor extra ervaring op te doen.

    Maar nu de schrijfkriebels weer terugkomen, wil ik ook hier weer meer tijd doorbrengen. Ik ben niet zo lang geleden een blog gestart, gewoon omdat ik dat al lang wilde doen, en het heeft me mijn liefde voor schrijven laten herontdekken. Ik denk niet dat ik snel iets nieuws online ga zetten, maar kan wel niet wachten om jullie verhalen terug te lezen! (en al die verhalen bij te lezen die ik de afgelopen maanden heb laten liggen. Echt guys mijn inbox zit vol)



    Help, ik ben de nieuwe layout helemaal nog niet gewoon


    The soul needs autumn.

    Joepie, welkom terug!
    Ga je je misschien ook terug in het cover-maak-leven gooien? (wbw) want ik herinner me dat jouw covers adorbs zijn!

    Edit: ik lees nu pas je spoiler en wilde nog even heel veel steun en liefde jouw kant op sturen! Ik hoop van ganser harte dat alles in orde komt, met jou en met je moeder. Alleszins heel veel sterkte doorheen dit hele proces!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2018 - 22:30 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Welkom terug! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom terug!

    Wat er de laatste maanden is gebeurd op Q... 🤔 Oh, er zijn throwbackweek wedstrijden deze maand. Je moet maar eens een kijkje nemen. 😊


    Ik wil een tuin vol egels

    Wow, echt toevallig. Zelf wilde ik ook zo'n topic openen, omdat ik sinds lange tijd weer actief terug ben vandaag.
    Helaas is mijn reden door eigen ziekte, maar ook ik ben heel nieuwsgierig wat er het afgelopen kleine half jaar gebeurd is. Voor jou en jouw familie heel veel sterkte gewenst! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Welkom terug! *O* Altijd leuk om mensen te zien terugkeren. ^^

    Fijn om zo'n gezellig lid hier weer terug te zien ^^
    En erg spijtig om zo te lezen over je moeder. Hopelijk komt het allemaal weer snel goed. In ieder geval heel veel sterkte.💗


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Welkom terug op Quizlet! *O*
    Veel sterkte met je moeder. Dat lijkt me inderdaad zwaar nieuws om te verwerken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jullie zijn allemaal zo lief!
    @Grennan ook welkom terug voor jou! Hopelijk gaat het terug wat beter met je!
    @Frodo Als ik tijd heb wil ik heel graag terug covers maken hehe


    The soul needs autumn.

    Welkom terug ! Naar om te lezen, zeg. Sterkte!


    SIC | PARVIS | MAGNA