• W E L C O M E       T O       T H E       F R E A K S H O W



    Als de zon ondergaat en het licht van de lantaarnpalen op straat aangaan, komen de wezens van de nacht tevoorschijn. Zij lappen al hun moreel besef aan hun laars en dopen zich onder in een wereld van zondes. Een goede plek daarvoor is de beruchte en goddeloze nachtclub de ‘Freakshow’. De club richt zich op het uitschot van de samenleving en zit ver verstop in de ondergrondse dance scene van Berlijn. Wat ooit was begonnen als een ondergrondse rave is langzaam uitgelopen tot het zogenaamde ‘paradijs op aarde’ volgens menig hedonist. Verstopt in enkel het roze neon licht vinden er allerlei duistere zaakjes plaats. Are you a sinner or a saint?

    Dus de Freakshow is een ondergrondse club waar veel slechte lui zich bevinden en veel onethische taferelen plaatsvinden. De vraag is waar sta jij in deze wereld? De eigenaar van de club Samuel, is allerlei zaakjes naast de gewone clubavond bij gaan doen om meer geld in zijn zakken te kunnen steken. De klant is koning en in zijn ogen kan en mag alles. Hij staat dan ook niet veel stil bij het gevoel van zijn personeel – een contract getekend om hier te werken wordt dan ook vaak gezien als een deal met de duivel. De meeste werknemers die hier terecht komen, hebben dan ook nergens anders waar ze heen kunnen. Zoals eerder vermeld zijn de klanten ook niet echt mensen die het beste voorhebben met een ander. Naast zakenpartners zijn er zo de mensen die hier komen om hun problemen van buiten te vergeten en zich wanen in een wereld vol seks en drugs.



    De naam Freakshow komt door het diverse aantal mensen dat er komt en werkt. Iedereen die een beetje buiten de maatschappij valt voor welke reden dan ook wordt hier geaccepteerd en met open armen ontvangen. 'Samuel zoekt dit ook express bij bepaalde taken die te verrichten zijn in de werkvloer.


    Er zijn dus veel verschillende rollen die je op je kan nemen zowel als bezoeker of werknemer en ook vele zaakjes die naast het normale nachtleven plaats kunnen vinden.

    Trigger Warnings: geweld, drugs en mensenhandel.


    Rules

    Regels van Q, opvolgen.
    Minimaal 250 worden.
    OOC graag in het aangemaakte praattopic
    16/18+ toegestaan, maar vermeld het wel even
    Niemand is perfect
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.


    Fill In
    (bij)naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Rol: (klant/werknemer)
    (Als werknemer ook wat je positie is)
    Extra's:


    People
    Employees
    - Pharmaceutical - Samuel Belial - Clubowner - 1,1x
    - Jian- Noah Kellin Harris- Bartender - 1,2 x
    - Jian - Aiden 'Adore' Danny Quinn -Kooidanser(es)- 1,2 - xx
    - Maluma - x
    -

    Customers
    - Pharmaceutical- Darius Ainsley - 1,1- x
    -Maluma x
    -Remiinds - x


    “Did God ever cry over his lost angel, I wonder?”

    [ bericht aangepast op 21 nov 2018 - 22:44 ]


    We're all mad here.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I love this! ^^
    Mag ik een vrouwelijke employee en een mannelijke customer?


    El Diablo.

    Interessant! Ik heb alleen het gevoel dat ik toch eerst wat meer informatie over waar dit verhaal heen toegaat wil horen voordat ik er echt aan mee doe c:

    Maluma schreef:
    I love this! ^^
    Mag ik een vrouwelijke employee en een mannelijke customer?


    Jazeker!

    M00NCHILD schreef:
    Interessant! Ik heb alleen het gevoel dat ik toch eerst wat meer informatie over waar dit verhaal heen toegaat wil horen voordat ik er echt aan mee doe c:


    Vraag maar raak! : )


    We're all mad here.

    Oh, dit klinkt heel interessant, maar ik twijfel. :') Even MT dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    D A R I U S       A I N S L E Y

    "She was fearless and crazier than him. She was his queen, and God help anyone who dared to disrespect his queen."


    NAAM:
    Darius Ainsley

    Darius: Een engelse naam van de afkomst Dareios, afkomstig van het griekse Dārayavahush wat bestaat uit de woorden "bezit" en "goed".
    Ainsley: Een schotse achternaam die staat voor 'eenzaam'.





    AGE:
    26, 3 mei - Taurus : stier


    NATIONALITEIT:
    Spaans/Catalaans, Barcelona





    "No matter how insane you may be, there is always someone to complete the insanity."


    PERSOONLIJKHEID:

    Darius is een gepasioneerde man die overal zijn gevoel inlegd. He wears his heart on his sleeve.Hij is ook heel vastbesloten. Hij zal altijd voor iets wat hij wilt blijven gaan en alles op alles zetten. Je krijgt hem moeilijk van zijn focus af als hij eenmaal iets of iemand wilt hebben. Dariusis een ongelofelijke introvert, hij is ontzettend verlegen om nieuwe mensen heen en is daarom vaak eenzaam buiten zijn avonden in de club. Hij is erg wantrouwig en geeft heel weinig om wat er anderen over komt. Hij trek erg op zichzelf. Hij is een lieve, zachte en vooral vriendelijke jongen die als je hem eenmaal leert kennen ontzettend grappig is maar vooral ook erg trouw is aan mensen waar hij om geeft. Hij is sociaal erg onhandig, maar neemt gek genoeg geen blad voor zijn mond. Hij zal nooit liegen en is erg direct. Hij wacht in situaties vaak af maar laat nooit over zich heen lopen. Verder is hij een hopeloze romanticus, die roekeloos handelt.


    "Love grows colder in the winter."


    UITERLIJK:
    Johnny Edlind
    Darius valt wel op door zijn volgekleurde lichaam. Je zou kunnen zeggen dat het een lopend schilderij met al zijn tattoeages. Hij is niet super lang en meet ook maar 173 cm. Verder kijkt menig vrouw of man om naar zijn afgetrainde zon bruin gekleurde lichaam dat afsteekt tegen zijn donkerblonde warrige haar en zijn helderblauwe ogen. Hij kenmerkt zich verder met volle lippen en draagt vaak casual maar urban kleding.


    "Everyone is mad here. You're mad, I'm mad."









    EXTRA:
    Darius is een vaste gast bij the freakshow die komt om de nare buitenwereld te vergeten. Hij heeft naast het komen hier niet zoveel en leeft daarom naar de nachten toe. Hij is ooit naar Berlijn gekomen in de hoop opnieuw te kunnen beginnen, maar is er achter dat het hem erg lastig afgaat verder. Hij mist thuis heel erg en belt nog vaak met zijn vader om te checken hoe het met zijn familie thuis gaan, maar hij kan niet terug door een GROOT GEHEIM. (spannend guys). Verder heeft Darius over zijn tijd dat ie komt een kleine obsessie ontwikkeld voor Adore. Hij komt voornamelijk voor haar shows en kan het 'verleiden van het publiek' niet los zien van 'liefde'. Verder identificeert Darius zich voornamelijk al hetero, maar kan hij niet ontkennen homoseksuele verlangens en gedachtes te hebben. Hij staat er wel voor open, maar door zijn onervarenheid met liefdes en relaties is het er nooit van gekomen. Hij zal later ontdekken dat hij meest waarchijnlijk onder de 'pansexual'-paraplu valt.
    LIKES


    DISLIKES

    [ bericht aangepast op 21 nov 2018 - 16:12 ]


    We're all mad here.

    Canagan schreef:
    Oh, dit klinkt heel interessant, maar ik twijfel. :') Even MT dan.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Vraag maar raak! : )


    Even kijken, ja ik vind het nog een beetje onduidelijk qua wat de personages zoal doen en wat ze in het verhaal gaan doen. I mean wat ik weet is dus dat het een club is waar mensen komen en illegale stuff wordt gedaan, kort gezegd haha right?

    S A M U E L      B E L I A L
    Club Owner

    "We'll meet again. Eventually. Somewhere hotter. The more you sin, the more fun it will be for me."


    NAAM:
    Samuel Belial

    Samuel: According to Jewish myth, Samuel, better known as the Grim Reaper, is a fallen angel.
    Belial: He without master.

    Samuel laat zich door werknemers alleen maar aanspreken met meneer Belial. Enkel close vrienden noemen hem bij zijn voornaam. Hij wordt buiten de club ook wel 'diablo' of 'lucifer' genoemd door mensen die over hem praten en in het drugscircuit loopt zijn handel onder de naam 'Hades.'




    AGE:
    43, 6 januari Steenbok.


    NATIONALITEIT:
    Brits, London.





    "I've never been scared of dying before. Losing everything. But that doesn't make me weak, it makes me more dangerous."


    PERSOONLIJKHEID:

    Samuel is een vurige en dominante man, die niks van niemand pikt. Hij eist loyaliteit en is daar erg opgesteld, maar je moet nooit iets van hem terug verwachten. Hij is sneaky en onbetrouwbaar. Hij haalt zijn grootste plezier aan alles wat god verboden heeft en geniet van macht. Hij zit vol lust en heeft in zekere vorm bindingsangst. Hij is dan wel geen goed persoon, hij heeft een vlotte babbel wat hem erg charmant maakt en je dat allemaal doet vergeten. Hij kan goed door mensen heen kijken en zien wat hij nu eigenlijk verlangen. Hij kan erg goed onderhandelen. Hij geeft ergens wel om zijn personeel en zorgt goed voor hun veiligheid. Hij is erg koppig en zal nooit toegeven dat hij fout zit, hij zal eerder de situatie verdraaien waardoor het lijkt dat hij al die tijd al gelijk had. Hij heeft korte trainen en uit zijn woede vaak fysiek. Als je eenmaal op zijn bad side bent gekomen, kom je daar nooit meer af.


    "And no wonder, for Satan himself masquerades as an angel of light."


    UITERLIJK:
    Tom Ellis



    "."









    EXTRA:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 18:19 ]


    We're all mad here.

    M00NCHILD schreef:
    (...)

    Even kijken, ja ik vind het nog een beetje onduidelijk qua wat de personages zoal doen en wat ze in het verhaal gaan doen. I mean wat ik weet is dus dat het een club is waar mensen komen en illegale stuff wordt gedaan, kort gezegd haha right?


    Yes, basically wilde ik het heel open houden en niemand gaan limiteren over wat dat kan zijn. Maar het is dus een club die loopt zoals een normale club, waar mensen s'nachts komen of werken. Het speelt erg op hedonisme dus een club waar drank, drugs en seks een grote rol speelt. Clubeigenaar die daarnaast in allerlei illegale handel zit van bijvoorbeeld goederen of eventueel ook mensen - dames van plezier. Zo'n soort iets. "Alles wat god verboden heeft". Hoop dat dat iets meer duidelijkheid schept?


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Yes, basically wilde ik het heel open houden en niemand gaan limiteren over wat dat kan zijn. Maar het is dus een club die loopt zoals een normale club, waar mensen s'nachts komen of werken. Het speelt erg op hedonisme dus een club waar drank, drugs en seks een grote rol speelt. Clubeigenaar die daarnaast in allerlei illegale handel zit van bijvoorbeeld goederen of eventueel ook mensen - dames van plezier. Zo'n soort iets. "Alles wat god verboden heeft". Hoop dat dat iets meer duidelijkheid schept?


    Hm, yes. Komt er wanneer de RPG start ook een bepaalde beginsituatie dat een beetje vorm geeft aan het verhaal of??

    M00NCHILD schreef:
    (...)

    Hm, yes. Komt er wanneer de RPG start ook een bepaalde beginsituatie dat een beetje vorm geeft aan het verhaal of??


    Ik wilde daar wel naar kijken, maar dan wilde ik eerst zien wat voor rollen er allemaal toegevoegd werden. Ik dacht zelf namelijk eerst aan een ontmoeting tussen de eigenaar en een grote naam in de criminaliteit in de club, maar ik denk het wel ja.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Ik wilde daar wel naar kijken, maar dan wilde ik eerst zien wat voor rollen er allemaal toegevoegd werden. Ik dacht zelf namelijk eerst aan een ontmoeting tussen de eigenaar en een grote naam in de criminaliteit in de club, maar ik denk het wel ja.


    Hoe bedoel je een grote naam, gewoon een persoon? Is er ook een minimale leeftijd voor de personages in de RPG?

    M00NCHILD schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je een grote naam, gewoon een persoon? Is er ook een minimale leeftijd voor de personages in de RPG?


    Club hanteert wel 21+ - dus ik denk niet dat er mensen onder die leeftijd moeten komen of het moet een speciale reden hebben dat je jong bent?

    Grote naam is zeg maar een belangrijke drugsbaas/bende leider - een persoon. Kan NPC zijn maar natuurlijk leuker als iemand die rol toevallig op zich wilt nemen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 18:49 ]


    We're all mad here.

    Zou ik alvast een vrouwelijke werknemer mogen reserveren?


    Don't walk. Run, you sheep, run.