• Liefste users,

    Ik ga nu uittypen wat ik al weken diep van binnen weet maar nooit heb durven in gang zetten: ik ga stoppen als moderator.
    Dit om twee redenen:
    - Ik vind dat ik geen zinvolle bijdragen meer kan leveren als mod, ik ben mijn voeling kwijt en weet nauwelijks meer wat er speelt op de site.
    - Ik heb het te druk. Niet per sé met mijn studies, ik ben lid van de studentenraad Thomas More en neem hier zelfs een functie op in het kernbestuur en een mandaat in de Academische Raad. Hier kruipt oook zeer veel tijd in, tijd die ik niet aan modwerk kan besteden.

    Ik heb een geweldige tijd gehad als mod en zit hier letterlijk bijna te wenen omdat dit zo moeilijk voor mij is, maar ik denk dat als ik het nu niet doe, ik op termijn zal worden aangesproken en dan alsnog moet vertrekken.
    Q zal voor altijd in mijn hart zitten en ik ga alle mooie momenten als mod niet vergeten, ik ga het team erg missen en ik ben trots op wat we bereikt hebben de voorbije jaren.

    Ik wil jullie graag bedanken voor alle input, het actief houden van de site en alle leuke initiatieven van users uit.
    Daarnaast wil ik ook oproepen om zeker jullie mening te blijven geven. Wij hebben hier altijd rekening mee gehouden en mijn collega's gaan dit blijven doen. Echter wil ik vragen om na te denken voor je jouw mening geeft. Kernvragen die je jezelf moet stellen zijn:
    - Kwets ik mensen?
    - Hoe kan dit geïnterpreteerd worden?
    - Draagt dit bij tot de discussie?
    Ik heb me vaak beledigd gevoeld als moderator, zowel persoonlijk als in mijn functie, ik kan jullie verzekeren dat dit niet fijn is na uren gewerkt te hebben. Als je alleen al met deze drie bovenstaande zaken rekening houdt, kan je dat vermijden.
    Ik heb altijd gehandeld met de intentie om goed te doen, nooit om iemand te beledigen of te viseren. Dit geldt voor het gehele team. Wij zijn geen boemannen, wij zijn vrijwilligers.

    Nu genoeg gezaagd, ga nu maar lekker feesten omdat die rotzak geen rood kleurtje meer heeft.
    (banana)(clown)*O**O**O*

    Liefs
    Jarne

    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 23:19 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Mwhaha, ik mis het gm ook erg.


    I am an idiot, I move.