• Hi all (:

    Ik heb zin om wat te lezen op Quizlet, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken naar mooie verhalen.
    Onbeschaamde zelfpromotie toegestaan ^^

    Daarom aan jullie de vraag: welke verhalen zijn de moeite waard om even een kijkje te nemen? (krul)

    Ik vind Inges verhalen altijd heel tof (Square). Net als die van Lisa.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wel, ik raad je van harte aan om de Story of the Years eens te checken! De deadline daarvan ligt namelijk morgen, dus dan zijn ze allemaal afgerond en vanaf 1 december kan je stemmen. :)
    https://www.quizlet.nl/topic/187371-story-of-the-year-editie-2018-2/
    Dit is het overzicht topic daarvan.

    Ik ga graag over op onbeschaamde zelfpromotie nu, want ik doe zelf ook mee aan SOTY. Mijn verhaal heet Onbemand Hart. Het is een historisch verhaal, setting 18e eeuw maar je hoeft niet veel van geschiedenis af te weten om te kunnen volgen. Het thema is piraten, met een mix van gezonde fantasy aangezien één van de hoofdpersonages een zeemeermin is. Verder verwijs ik je graag door naar de synopsis. ;)

    Ik moet zelf nog de andere SOTY's verder lezen/lezen, maar van degene die ik al (deels) gelezen heb raad ik je de volgende zeker aan: Ace of Hearts, Athanatos en Selkie. (de andere lees ik zelf in december bij c; )


    A to the Z

    Bedankt beide! Daar ga ik dan eens spieken.

    Mochten jullie nog meer suggesties hebben dan zijn ze nog steeds welkom ^^

    Mocht je houden van sprookjes en alles Disney, heb ik nog twee stories voor je ^^ Eentje is een afgeronde short story over Belle en het Beest voor een wedstrijd: Het Beest
    En de andere is een vervolg op zowel dat verhaal, als een vervolg op het sprookje Belle en het Beest zelf: Kill the Beast
    Als de Hongerspelen je nog interesseren heb ik deze nog voor je liggen: Fearful Silence. Het verhaal staat nog niet volledig online, maar ik heb het verhaal ondertussen afgerond, dus langzaam maar zeker komt alles online te staan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wauw, een topic als dit voelt echt lang geleden, haha!
    Ik schrijf eigenlijk alleen maar fanfictie tegenwoordig, maar ik schrijf het dan wel zo dat het echt prima te begrijpen is voor mensen buiten het fandom. (:

    Dit zijn de huidige verhalen waar ik aan werk.

    Runaway (Gisteren afgerond, heeft 164 hoofdstukken)
    Liefde maakt blind. Niemand weet dat beter dan Dana. Vier jaar lang stortte ze zich in een relatie waarbij haar vriend de enige was die nog telde. Vrienden en familie raakte ze kwijt. Toen ze erachter kwam hoe toxisch haar relatie was, was het al te laat. Hij liet haar niet meer gaan.

    Na een jaar slaagt Dana erin om weg te vluchten. Haar invloedrijke en criminele ex weigert haar los te laten en gaat over lijken om zijn eer te redden. Dana zoekt bescherming bij de motorbende van haar broer. Opnieuw wordt ze verliefd, maar wetend dat het alleen maar problemen oplevert als ze zich weer met iemand verbindt, houdt ze hem op afstand. Haar ex zal iedereen om wie ze geeft uit de weg ruimen als ze niet naar hem terugkeert.

    Weer raakt ze dierbaren kwijt. Heeft ze wel een keuze dan naar haar kwelgeest terug te gaan?

    Guardian Angels (8 hoofdstukken)
    Na de dood van haar broertje voelt Alex zich rusteloos. In een poging haar verlies te accepteren, sluit de voormalig militair zich bij een criminele motorclub aan. Aangezien haar broertje zijn laatste uren met hen heeft doorgebracht, hoopt ze zijn aanwezigheid te voelen bij de familie waarvoor hij bereid was te sterven. Als Alex zich voordoet als man om er helemaal bij te kunnen horen, is er slechts één ding waar ze geen rekening mee heeft gehouden. Ze wordt verliefd.

    Fluisterstemmen (63 hoofdstukken)
    Aella denkt dat haar leven voorbij is op het moment dat de bliksem in haar slaat. Toch komt ze bij in het ziekenhuis. Op het eerste gezicht lijkt ze niets te mankeren, totdat ze merkt dat haar reflexen onfeilbaar zijn en ze een uithoudingsvermogen heeft waar een marathonloper jaloers op is. Er is echter ook een keerzijde: ze slaapt niet meer en ze hoort stemmen – stemmen van stervende mensen. Twijfelend aan haar mentale gesteldheid zit er maar één ding op: de fluisteringen volgen.

    Aella gaat op zoek naar de bron van de fluisteringen en wordt daarin bijgestaan door een goddelijk drietal, die allen hun eigen redenen hebben om haar te willen helpen – of in elk geval die schijn ophouden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, ik schrijf ook vet goede verhalen btw 🌚


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hier is een linkje naar mijn story, die morgen begint ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een toffe suggesties allemaal zeg!

    Mijn alle time favorieten die ik al meerdere malen las (fanfiction)

    - the Bodyguard / Niall Horan
    - Dates Het doe Horan / Niall Horan
    - I fucking hate you / Niall Horan
    - The Monkey brings the love / Zayn Malik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan