• Ik ben bezig met een verhaal, maar ik krijg er geen deftige flaptekst uit. Ik heb wel iets, maar ik vraag me af of het wel aanspreekt:

    Hoog Kiduul, het land van rood, brengt in tijd alleen maar dood.
    Lager Lorr, land van geel, maakt de naties dan weer heel.


    Lorr en Kiduul, zuid en noord, goed en slecht: dat is wat de kinderen in Lorr elke dag te horen krijgen. Lorr brengt vrede, Kiduul brengt oorlog, en wanneer een verloren kroonprins zijn troon opeist, lijkt het niet anders te verlopen. Na enkele jaren barst de bom. Een bloedbad van gruwel en geweld is het gevolg. De prins van Lorr doet er alles aan om zijn land te verdedigen, maar bij elke gestreden slag wankelt zijn wereldbeeld: zit er meer achter de oorlog dan een oud kinderrijmpje?


    Hebben jullie eventueel nog tips, of maakt het je zo ook nieuwsgierig?


    Uh, I'm not dealing with this

    Oeh, wat mij betreft klinkt het zeer veelbelovend^^ Zover ik eruit kan opmaken een heerlijke fantasy met een snufje sprookjes en een heerlijk avontuur. I am here for it :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JA. Deffo. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klinkt ontzettend leuk ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou het lezen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Echt een goede flaptekst én het klinkt als een gruwelijk spannend en leuk verhaal!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nou, ik wil het nu eigenlijk wel gewoon lezen. Dus ja, het spreekt aan. Kort maar krachtig en kom maar op met dat verhaal.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ^ Dankje allemaal, het motiveert! (:


    Uh, I'm not dealing with this