• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm still confused how I pulled this off.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I tried everything for this Christmas.
    And you just had to ruin it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wie zijn idee was het ook al weer om domme en achterlijke mensen ook recht op vrije meningsuiting te geven?
    I mean, in België is het duidelijk dat dit systeem niet werkt.


    Queer zijn is gewoon alles

    God mijn familie is zo kut he. Hopelijk kan ik het volgend jaar met haar vieren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je favoriete schoenen gewoon op zijn en dan niet meer lekker zitten. Geen goeie combinatie met een heel eind lopen, maar ik heb het gedaan.

    Nu weer heerlijk warm worden en eten.


    Physics is awesome

    Als iemand me zoekt, ik lig in bed met een fles wijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zo, het laatste Kerstdiner ook weer achter de kiezen, dus genoeg sociaal gedaan en nu met m’n achterliggende series en de laatste restjes rode wijn m’n bed in.


    •

    Echt ontzettend leuke kerst gehad! Nu nog een heerlijk nagerecht chocolade taart met ijs. Morgen ook een drukke dag vol met eten en dan hoef ik voorlopig geen eten meer te zien. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Vandaag is echt geweldig en mn gekregen sjaal is zoooo mooi! 😍

    Edit: 26600e post _O_

    [ bericht aangepast op 26 dec 2018 - 21:40 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In drie dagen is de ijstaart op, de cake die ik gisteren heb gebakken is ook al bijna op en morgen is er weer gebak. Aan zoete dingen geen gebrek en drie dagen feest in laats van twee.


    Physics is awesome

    AaAaAaaAAAH ik zit te stressen en daar wordt de zaak ook niet beter op. ik heb nog maar twee dagen voordat mijn gedicht + surprise af moeten zijn (want we vieren het heel laat) en ik heb NIETS. Misschien ben ik te perfectionistisch (<-- ja) maar het lukt gewoon écht niet, en merp (no_chears)

    Mwhuhahhaha, dankjewel Creatief Quizlet, ondertussen is het gelukt en ik ben in de zevende hemel met inmiddels acht strofen and counting!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2018 - 22:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tijd om een date te fixen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Tijd om een date te fixen.

    I ship it


    From these ashes, I will rise

    okay... ik heb dus echt een date gefixt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vel op mijn ene hiel is er dus af, ik had het koud en als ik zo blijf liggen, word mijn rug koud. Maar als ik anders ga liggen dan lig ik niet lekker met mijn arm, omdat ik dan mijn dekbed vasthou.


    Physics is awesome