• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    All I want for Christmas — is that small notification sign.


    •

    Ik wou dat ik jou nog eventjes had kunnen spreken voor kerst. Met iedereen die heen is mis ik jou knuffel het meest.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    And now I am the bad one, just for sharing my opinion.

    Kutkerst.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk hoor, al die gelukkige mensen en gezinnen met kerst.
    Alleen beetje jammer dat wij dr niet meer bijhoren sinds mn ouders het nu al een vijftal jaar niet meer willen vieren. En alles gisteren en vandaag misgaat dat mis kan gaan en pa nu boos op me is en het er steeds inwrijft dat ik basically geen zak kan. Fijne kerst. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het moest een vanille-chocolade marmer cake worden, maar is nu waarschijnlijk een chocolade met een beetje vanille cake geworden. Het was wel leuk om te doen en waarschijnlijk is ie alsnog heerlijk.


    Physics is awesome

    Ik heb een heerlijke eerste kerstdag gehad! Ppfff, mijn buurvrouw is zo lief! Gewoon een grote witte tijgerknuffel gekregen. O.o Hij is zo mooi!


    One Who Travels A Higher Path.

    @random dude who wanted me to send nudes: fuck you


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Eerste kerstdag zit er weer op en ik heb het overleefd. Ik ben helemaal kapot maar ik denk/hoop dat ik crisis kan voorkomen. Nu weer terug op de afdeling en dan morgen weer naar huis voor een paar uurtjes. Toch wel fijn dat we de afspraken zo hebben gemaakt want als iedereen thuis is lukt het mij toch niet om mijn rustmomentjes te pakken en die heb ik juist nu zo hard nodig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil eigenlijk gewoon naar bed zodat ik een goed potje kan janken om m’n moeders reactie op m’n seksuele geaardheid.


    •

    Ahhh die mensen, love them


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cause we're pressing on our bruise just to feel something.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    when u can finally study but something just doesnt add up in ur planning and ur just sitting there trying to decide on which sacrifice u about to make


    A to the Z

    Hopelijk wordt vandaag wel leuk _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het lijkt wel alsof je alleen maar kunt klagen. Zou voor de verandering leuk zijn als je zo vaak complimentjes geeft als dat je klaagt en zo vaak klaagt als dat je complimentjes geeft.


    Physics is awesome