• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Joejoe


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oef kinderachtig. 😐


    — Inner peace, it's hard to find. —


    i miss em so much en we zijn nogmaar kerst, how am i gun feel in a week on newyearseve
    this is gun be the longest month ever isnt it
    why does my life consist of waiting
    but january is gun end so good tho


    A to the Z

    Van alle opmerkingen over waarom we niet gaan gourmetten is, we hebben geen gourmetstel, toch wel de allerslechtste. Ik snap dat je niet wil gourmetten, maar hou dan eens op met smoesjes te verzinnen waarom het niet kan. Want het huis mag blijkbaar wel naar spruitjes meuren of rook, maar niet naar gourmet.

    En gourmetten is niet hetzelfde als iets in een pan bakken.

    Kerstrant over.



    Physics is awesome

    Drakenei van kaars maken nu! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik liep net een rondje over het terrein en de man die voor me liep stopte opeens omdat hij een sleutel had gevonden en dat was dus mijn sleutel die ik gister was verloren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I can't focus and its driving me insane.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why am I like this? :")

    Die nieuwe Mary Poppins-film omggg 😍😍


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze kleur nagellak is so classy <3

    Also, hebben nagellak-skills verschillende fasen? Want als kind voelde ik me altijd een pro, als tiener was het nooit goed en twijfelde ik of ik mijn skills als kind verbeeld had en nu als jongvolwassene voel ik me weer een pro.


    From these ashes, I will rise

    Ik mis hem zo hard ik voel me zo kut ook
    Denk dat ik vanavond nog wel even ga huilen


    A to the Z

    Soms vraag ik me echt af waar ik nog mee bezig ben. Ik ben steeds vaker ongelukkig door hem dan dat ik me gelukkig voel :/
    En ik zou willen dat ik mijn vriendinnen terug had, zodat ik tenminste met iemand erover kon praten.

    Je zou ergens toch denken dat de mac open is op kerstavond, maar blijkbaar niet, oops.


    Stenenlikker

    Argh jongens, ik had toch doorgegeven dat ik niet kon werken... plannen ze me alsnog in. Nu voel ik me de hele avond al vervelend omdat ik geen vervanging kan vinden en dus morgen maar nogmaals moet aangeven dat ik dan überhaupt niet in het land ben. Ik hou niet van dit soort situaties meh.

    Mijn starkidliefde bloesemt weer op door "The Guy Who Didn't Like Musicals". (H) It's awesome


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn