• W H E N      T H E      S N O W      F A L L S




    Rond de feestdagen wil graag iedereen bij elkaar komen, het familiegevoel even ervaren en tot rust komen, zelfs al betekent dat -dat je naar de meest afgelegen plek van de wereld moet gaan. Sommigen zijn zelfs van plan een nieuw leven op te starten om maar weg te komen van de druk van de steden en alle mensen. Dit geldt voor een groep mensen die het kleine dorp Lunar Falls bezoeken voor de vakantie, een afgelegen toeristisch dorpje gelegen in een dal waar de zon amper schijnt en vaak bedolven ligt onder een glanzende laag sneeuw. Het dorp is eeuwenoud met vele legendes en tradities, maar waar elk modern mens zich maar weinig van aantrekt. Een paar locals zijn een beetje vreemd, natuurlijk, dat is hoe het gaat in dorpjes. Ze zijn alsnog vriendelijk en bovenal hartelijk. Er is alleen een dunne lijn tussen vreemd en niet menselijk. En zelfs als dat wordt geaccepteerd, wat moet je doen als het in je bloed blijkt te zitten om mensen te beschermen tegen hen, keer je -je dan tegen je nieuwe vrienden? Je familie? Je geliefden? Is er nog wel een andere keus?







    🙞      L U N A R F A L L S      🙜










    Lunar Falls, een klein toeristisch dorpje, vlakbij Breckenridge, is het soort dorpje waar nooit iemand wat van gehoord heeft maar toch erg populair is als trekpleister rond de feestdagen. Op het eerste gezicht lijkt het ook op het perfecte toevluchtsoord rond de feestdagen. Het is er rustig, ziet er hartelijk uit en het is er bovenal erg gezellig. Echter wanneer men er voor langere tijd blijft worden er vreemde dingen opgemerkt. Mensen verdwijnen, er komen vreemde geluiden uit het woud en zo nu en dan ligt er ergens een lijk verstopt tussen de bomen. Onder andere dit lijd ertoe dat men nooit echt lang blijft, laat staan er voor kiest te wonen. Dit is waarom er al jaren lang dezelfde locals wonen, allemaal even vreemd.
    Het dorpje is omgeven door diepe, enigszins duistere wouden waar de prachtig witte sneeuw altijd onaangeraakt lijkt. Maar schijn bedriegt. Het woud zit vol met allerlei wezens. Van vampiers tot elven. Echter blijven deze niet enkel in het woud. Deze begeven zich meer dan eens tussen de dorpsbewoners, weliswaar met behulp van glamour om geen argwaan te wekken dat ze iets anders zijn dan hoe ze zich voor doen.
    Echter is ook dit niet voor iedereen weg gelegd. Glamour is namelijk niets iets waar men makkelijk aan kan komen. Je moet net het geluk hebben dat je een vriendelijke heks in je vriendenkring hebt die je wilt helpen.
    Natuurlijk is er ook de optie om zonder glamour te verschijnen, al is dat niet iets om aan te raden.
    Hoewel het dorpje zijn best doet zo normaal mogelijk voor de dag te komen hebben ze wel degelijk een geheim genootschap om het aantal moorden en "monsters" te beperken en in het gareel te houden.
    Het enige begrip van uitgaan zijn een aantal kleine herbergjes, er is één supermarkt naast een paar kleinschalige winkeltjes en restaurantjes.



    🙞      L I J S T J E      🙜


    Naam      ❆      Leeftijd(16 - X)      ❆      Reden verblijf Lunar Falls. (Woning, familie bezoek, vakantie etc.)      ❆      Innerlijk      ❆      Uiterlijk      ❆      Geschiedenis      ❆      Extra      ❆      Relaties





    🙞      C R E A T U R E S      🙜


    🙞 Vampiers 🙜

    🙞 Weerwolven 🙜

    🙞 Heksen 🙜

    🙞 Elven 🙜

    🙞 Demonen 🙜

    🙞 Meerminnen 🙜

    🙞 Hybriden 🙜


    Zelfbedachte creatures zijn toegestaan in overleg.




    🙞      R O L L E N      🙜


    ⬧      Humans


    ⬧      Edward "Eddie" Morgan Roselind ⬧ 26 ⬧ Finnegan

    ⬧      Isaac Nilsen ⬧ 22 ⬧ Ricciardo

    ⬧      Remiinds

    ⬧      Isabelle Rosemary Carter ⬧ 22 ⬧Dainty

    ⬧      Micheal "Mick" Lawrence ⬧ 25 ⬧ Thessalhydra

    ⬧      Philip “Phil” Neil Henderson ⬧ 25 ⬧ TheCaptain




    ⬧      Creatures


    ⬧      Elijah "Eli" Marcus Roselind ⬧ 26 ⬧ Vampier ⬧ Kazimir

    ⬧      Ezran "Ez" Finch Cromwell ⬧ 23 ⬧ Heks ⬧ Finnegan

    ⬧      Celestia Aurora Cromwell ⬧ 25 ⬧ Heks ⬧ Atlanna

    ⬧      Elf ⬧ Claus

    ⬧      Maeralya "Mae" Neoma Howard ⬧ 23 ⬧ Elf ⬧ Artwork

    ⬧      Delia Rhodhante Argyris ⬧ 23 ⬧ Weerwolf ⬧ Ricciardo

    ⬧      Vampier ⬧ Kavinsky


    Er is geen limiet op rollen, everyone can join.



    Wij maken geen gebruik van praattopic maar van een groepsapp binnen Discord! Het is dus nodig hier een account te hebben. Deze zijn gratis aan te maken.


    🙞      R E G E L S      🙜


    ⬧ Minimaal 300 woorden.
    ⬧ De Quizlet Huisregels gelden hier.
    ⬧ OOC in de Discord. Geen ruzies en wees respectvol naar elkaar toe.
    ⬧ Houd het graag realistisch.
    ⬧ Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    ⬧ Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    ⬧ Geen personages van anderen besturen zonder toestemming.
    ⬧ 16+ mag, maar aangegeven bovenaan de post.
    ⬧ Ideeën zijn altijd welkom.
    ⬧ Alleen Finnegan of Kazimir maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2019 - 11:35 ]


    How far is far

    Finnegan schreef:
    (...)
    Die staat voor een minimum van 300 worden per post Haha
    En maakt helemaal niets uit hoor vraag maar raak als je iets wilt weten


    Nou, nu je het toch zegt, het viel me op dat mensen vaak MT (of iets in die richting) posten in het begin, wat betekent dat? En waar staat OOC voor?
    Ik voel me echt een beginneling nu, maar deze website is net een doolhof voor me hahaha sorry.

    MT = Mijn Topics
    OOC = Out Of Character


    [ heaven knows ]

    Claus schreef:
    MT = Mijn Topics
    OOC = Out Of Character

    ^ This


    How far is far

    Ah oké, dank je! (:

    Isabelle Rosemary Carter


    Innerlijk
    Deze 22-jarige jongedame oogt op het eerste gezicht wellicht wat teruggetrokken, maar eens je haar een beetje kent, zal je er al snel achter komen dat dat wel meevalt. Ze heeft een brandende nieuwsgierigheid naar de wereld om haar heen en houdt ervan om nieuwe plaatsen te ontdekken. Ondanks haar voornemen om mensen niet te snel te vertrouwen, is dat toch iets wat ze nogal snel geneigd is te doen. Verder kan Isabelle nog wel eens een flirt zijn. Ze houdt hoe dan ook van een beetje gezelligheid en een praatje, al vindt ze het niet erg om zich zo nu en dan even af te zonderen en de rust op te zoeken.

    Reden voor haar verblijf
    Ze is in Lunar Falls, omdat ze daar pasgeleden naartoe is verhuisd. Ze heeft een appartementje aan de rand van het plaatsje, in de buurt van het bos.

    Geschiedenis
    Volg later.

    Relaties
    Volgt later.

    _____________________________________________
    Karakteromschrijvingen zijn niet m'n sterkste punt, haha, sorry. Veelal ontwikkelt het karakter van mijn personage zich pas echt tijdens het schrijven.

    Mag ik een normale vrouw?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Oh damn, ik twijfel, dus even een MT.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Remiinds schreef:
    Mag ik een normale vrouw?

    Zeker!


    How far is far

    Oke misschien is dit een domme opmerking maar ik snap de bedoeling/verhaallijn van de RPG niet echt. Wat ik begrijp is dus dat een dorpje is waar mensen en niet mensen leven en verder..? :x

    M00NCHILD schreef:
    Oke misschien is dit een domme opmerking maar ik snap de bedoeling/verhaallijn van de RPG niet echt. Wat ik begrijp is dus dat een dorpje is waar mensen en niet mensen leven en verder..? :x


    Het gaat over een afgelegen dorp waar creatures in het geheim leven en waar de dorpelingen het bestaan dus niet vanaf weten. (Oké, natuurlijk een paar wel en een paar dorpelingen zullen zelf ook wel een aantal geheimpjes hebben. Maar het gros dat in het dorp leeft zijn dus normale dorpelingen)
    Een groep jonge mensen komt daarheen voor vakantie of om vrienden of familie te bezoeken of om andere redenen. De bedoeling is dat de mensen die naar het dorp komen bevriend raken met de anderen mensen die er heen komen of in ieder geval elkaar leren kennen. Misschien komen sommige te weten van de wezens en worden ze misschien zelfs ongemerkt bevriend met een aantal. Het is dus de bedoeling dat ze er op een gegeven moment achter komen dat ze afstammen van een bekende groep monster hunters en het alles ineens in een heel ander daglicht zet voor hun relaties met de creatures.
    En er kan ook nog altijd drama ontstaan omdat er ergens aan het licht komt dat er creatures onder de dorpelingen leven etc. etc.

    Als iemand trouwens nog een toevoeging heeft, ideeën zijn altijd welkom c;


    How far is far

    Finnegan schreef:
    (...)

    Het gaat over een afgelegen dorp waar creatures in het geheim leven en waar de dorpelingen het bestaan dus niet vanaf weten. (Oké, natuurlijk een paar wel en een paar dorpelingen zullen zelf ook wel een aantal geheimpjes hebben. Maar het gros dat in het dorp leeft zijn dus normale dorpelingen)
    Een groep jonge mensen komt daarheen voor vakantie of om vrienden of familie te bezoeken of om andere redenen. De bedoeling is dat de mensen die naar het dorp komen bevriend raken met de anderen mensen die er heen komen of in ieder geval elkaar leren kennen. Misschien komen sommige te weten van de wezens en worden ze misschien zelfs ongemerkt bevriend met een aantal. Het is dus de bedoeling dat ze er op een gegeven moment achter komen dat ze afstammen van een bekende groep monster hunters en het alles ineens in een heel ander daglicht zet voor hun relaties met de creatures.
    En er kan ook nog altijd drama ontstaan omdat er ergens aan het licht komt dat er creatures onder de dorpelingen leven etc. etc.

    Als iemand trouwens nog een toevoeging heeft, ideeën zijn altijd welkom c;


    Oké ik begrijp het nu veel beter, bedankt!

    M00NCHILD schreef:
    (...)

    Oké ik begrijp het nu veel beter, bedankt!

    Haha geen probleem! Wilde je mee doen?


    How far is far

    Mag ik een menselijke man?


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Thessalhydra schreef:
    Mag ik een menselijke man?

    Zeker!


    How far is far

    Is het de bedoeling dat relaties/connecties vooraf besproken worden of dat dat gewoon z'n gang gaat tijdens de rpg? (of beide, natuurlijk)