• Hoooi,

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn nieuwe FOTY-inzending. (:

    Titel Herrezen (en graag ook een Engelse; Resurrection)
    Korte Samenvatting Na jarenlange gevangenschap ontsnappen Phobos en haar vrienden uit een onderzoeksfaciliteit, allen beroofd van hun herinneringen en in het bezit van dodelijke krachten. Ze gaan op zoek naar hun soortgenoten en wanneer de bulletproof Luke Cage wordt vermoord, zetten ze hun zinnen op Harlem. Phobos, getalenteerd in het naar boven halen van andermans angst en trauma's, komt oog in oog met Cage's moordenaar te staan. Maar wanneer zijn grootste angst háár dood blijkt te zijn, stort haar hele wereld in.
    Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik vind deze foto van Phobos tof, en deze van haar tegenspeler Shades. Maar je kan ze ook vinden door te googlen naar Daniella Alonso (maar dan wel een foto waar ze een beetje dezelfde uitstraling heeft) en op Luke Cage Shades/Theo Rossi Shades, maar hij moet wel een beetje een gangster uitstraling hebben. ;p
    Sfeer die het weer moet geven
    Gewelddadig, mysterieus? Wordt een donker verhaal en angst speelt een grote rol.



    Every villain is a hero in his own mind.

    Anyone? (A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey hoi!

    Als eerste wil ik je succes wensen met het schrijven van je verhaal voor FOTY!
    Ik was erg geïnteresseerd in het ontwerpen van een cover. Dat heb ik dan ook gedaan!

    Via deze link kan je kijken naar de enkele ontwerpjes die ik heb gemaakt.

    Indien je het zelf iets anders had gezien, mag je me altijd sturen. Dan verwerk ik de ideeën die je had en samen komen we tot een mooi eindresultaat.
    Ik ben pas tevreden als jij dat bent.
    Je kan ook naar de andere covers kijken, misschien vindt je daar een soort gelijke cover in die je wel mooi vind. Dan kan ik altijd op die manier verder werken!

    Indien je graag andere foto's had gewenst of iets anders. Je mag me altijd een privé berichtje sturen en ik zal zien wat ik kan doen.


    groetjes
    _Wanheda_

    [ bericht aangepast op 9 jan 2019 - 16:39 ]


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Hé! Bedankt voor je pogingen! (:
    Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een afbeelding waarin de afbeeldingen geblend zijn zeg maar, dus niet naast of boven elkaar gezet. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kozik schreef:
    Hé! Bedankt voor je pogingen! (:
    Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een afbeelding waarin de afbeeldingen geblend zijn zeg maar, dus niet naast of boven elkaar gezet. (:


    Als je wilt, wil ik nog wel eens proberen iets te creëren? Ik heb namelijk nog enkele covers gemaakt waar de foto’s door elkaar schijnen?


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    _Wanheda_ schreef:
    (...)

    Als je wilt, wil ik nog wel eens proberen iets te creëren? Ik heb namelijk nog enkele covers gemaakt waar de foto’s door elkaar schijnen?

    Oké, graag dan! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil ook wel iets proberen, maar kan niets beloven. (:


    The soul needs autumn.

    Wat vind je van deze?


    The soul needs autumn.

    Ooh wauw, deze vind ik echt heel mooi zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga die van jou gebruiken, Lindsey! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik ga die van jou gebruiken, Lindsey! (:


    Oooh yay :')
    (sorry voor het late antwoord, het was druk op het werk)

    Ik hoef die credits trouwens niet te hebben want ik maak amper gebruik van de spotlight.^^


    The soul needs autumn.

    Oké! Heel erg bedankt (:


    Every villain is a hero in his own mind.