• A      L      O      N      G            T      H      E            E      D      G      E

    “The Earth is littered with the ruins of empires
    that believed they were eternal.”

    In een wereld waar de mensheid bijna is uitgestorven, waar je moet oppassen met wie je vertrouwt, de juiste banden je leven kunnen redden en waar plunderaars de verkoolde aarde dwalen om te overleven, zal de tijd je vriend of je vijand zijn. Met het oog op de reeks van de steeds meer verontrustende moorden hebben ze in het rustige stadje Deephaven daarvan geleerd. Het heeft dan ook niet lang geduurd voor er verhalen te ronde gaan, en zelfs de (door)reizigers kunnen enkel fantaseren over hoe erg het wel niet in werkelijkheid zal zijn.
          Dompel jezelf onder in de wereld van Heksen, Demonen, Giants en Lycan's, terwijl het mysterie langzaam ontrafelt wordt. De vraag is echter, zijn de wezens van het duister degene waar je echt bang voor moet zijn?

    Regels
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten (geen ruzies). Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (het liefst ouder dan 24):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Dit is de map over de area waar het om gaat.



    Rollen
    † Buccaneer | Female persona
    † Nedakh | Female persona
    † Thessalhydra | Male persona
    † Nesryn | Female persona
    † Hephaistion | Male persona

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 16:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Thessalhydra en Nesryn; Dan zie ik jullie rollen vanzelf aankomen! Ik wacht er met smart op. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buccaneer schreef:
    (...)
    Het is ook niet verplicht direct te reageren, het wordt een RPG waar ieder rustig z'n ding kan doen. Zolang er maar niet al te lange wachttijd overheen gaat, want dat is ook ten koste van de RPG zelf.
          Nee, die keuze laat ik aan ieder over. Zolang het maar geen 'beestenboel' wordt, als het ware. Natuurlijk zullen enkelen wel mensen zijn, maar ik merk dat de RPG is niet zo in trek op het moment.


    Oké, dan wil ik graag een man reserveren. En ik duik dan denk ik ook mijn "database" van vergeten rpg personages in, haha. Ik kan me nog een leuk personage herinneren hiervoor dat ik toen helaas nauwelijks heb kunnen gebruiken.
    Maar wel jammer dat dit niet zo in trek is, want dit is juist het soort rpg dat ik leuk vind. Al die non-bovennatuurlijke hedendaagse rpg's die je nu vooral ziet heb ik gewoon erg weinig mee.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Oké, dan wil ik graag een man reserveren. En ik duik dan denk ik ook mijn "database" van vergeten rpg personages in, haha. Ik kan me nog een leuk personage herinneren hiervoor dat ik toen helaas nauwelijks heb kunnen gebruiken.
    Maar wel jammer dat dit niet zo in trek is, want dit is juist het soort rpg dat ik leuk vind. Al die non-bovennatuurlijke hedendaagse rpg's die je nu vooral ziet heb ik gewoon erg weinig mee.

    Toppie! Dan zal ik je erbij zetten. Leuk dat je toch hebt besloten mee te doen.
          Van hetzelfde! Heb er ook niet iets mee. Leuk voor de variatie, maar is niet mijn vaste voorkeur. De verandering komt bij jezelf, denk ik zo. Vandaar dat ik er eentje heb aangemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga proberen om morgen alvast een opzet te plaats van mijn rol! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laurel Tallmund
    “She craved the type of passion that even brought the Devil down to his knees.”



         
         
    LEEFTIJD
    25 jaar — Laurel is geboren op een ijskoude, winterse dag midden in Januari.
         
         
    ROL

          Weerwolf.


    “.You can have anything you want, but you better not take it from me.”

    INNERLIJK
    Laurel staat voor vele binnen haar roedel bekend als een vrolijke, oprechte jonge vrouw, die heel goed weet wat ze wil en wanneer ze het wil. Ze schroomt zich dan ook niet om ver te gaan om datgene te bereiken, want wanneer de brunette iets in haar hoofd heeft gaat het daar niet zo gemakkelijk meer uit. Haar karakter bezit een vurig aspect, maar deze is nooit oncontroleerbaar; zij het dat ze deze soms iets meer laat vieren. Net als haar moeder is de brunette niet gemakkelijk te kneden en zal ze niet gauw iets blindelings aannemen van de ander.
          Ook heeft Laurel niet bepaald een blad voor haar mond, waardoor ze het dan niet moeilijk vind om je haarfijn uit te leggen wat ze ergens van vind, of hoe ze over iets denkt. Het zal aan de persoon in kwestie liggen hoe ze haar woorden overbrengt, want als ze je niet mag zal het haar weinig interesseren of je daarna gekwetst bent.
          Wanneer het aankomt op vreemde is Laurel vaak ietwat terughoudender. Daar waar ze bij haar familie en roedelleden volledig zichzelf is zonder enige schaamte, zal ze bij vreemden weinig loslaten en eerder toekijken alvorens ze hapt — een karaktertrek die ze overduidelijk van haar vader gekregen heeft.
          Laurel’s onderdanigheid komt vooral naar voren binnen de roedel, daar kent ze haar plek maar al te goed en heeft weinig intentie hier tegenin te gaan. De brunette is eveneens iemand die zich probleemloos kan laten leiden door haar instincten, zelfs in haar menselijke vorm, en welke ze op sommige vlakken de overhand laat nemen.

    GESCHIEDENIS
    Familie
    • Vader • Kurt Tallmund - 55 jaar
    • Moeder • Doan Tallmund, Luxon - 49 jaar.
    • Broer • Mexon Tallmund - 28 jaar.
    • Zusje • Luna Tallmund - 23 jaar.
    • Broertje • Callum Tallmund - 21 jaar.






    “Did you hear that howling sound at night?
    Remember that, when you'll see me next time.”



    UITERLIJK

          Human.


          Wolf.
    Laurel heeft als wolf zijnde een donkere vacht, welke een mix lijkt te zijn aan verschillende grijstinten met lichte uitlopers naar wat zwart toe. De onderkant van haar bek neigt echter naar het witte en loopt iets naar haar hals toe uit. Dit kan voor haar roedel dan ook een herkenningspunt zijn.
          Laurel behoort niet toe aan één van de grootste Wolven uit haar pack, maar ze is eveneens ook geen kleintje en pas met haar schofthoogte redelijk tussen de grote Wolven in waartussen ze zich dan ook goed staande weet te houden.

    EXTRA
    • Likes • Regen - Buiten - Muziek - Uitgaan - Winkelen - Mannen - Drank - Vlees - Haar wolfzijnde.
    • Dislikes • Arrogante types - Betweters - Katten - Leugenaars - Handtastelijkheid - Luiheid - drugs.
    • Voertuig • Laurel rijdt in een oude, zwarte Pick-up.



    Alvast een deel. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    S H A N E      A I D A N      E L R I C





    LEEFTIJD
    Shane is 27 jaar oud
    ROL
    Shane is een gewoon mens.
    INNERLIJK
    Shane is erg zelfstandig, een van de redenen dat hij alleen in zijn eigen huisje woont. Hij heeft de aanwezigheid van andere mensen niet perse nodig en hij kan zichzelf prima vermaken. Hij vindt het fijn om af en toe wat gezelschap te hebben, maar hij red het goed zonder. Hij houdt zich dan ook redelijk apart van de rest van de gemeenschap.
    Door de mensen die hem kennen wordt hij als vriendelijk, eerlijk en trouw gezien. Hij zal nooit zomaar een geheim doorvertellen en hij houdt niet van leugens. Als hij merkt dat mensen tegen hem liegen, is hij snel geneigd om ze te laten vallen. Hij kan dan erg kil overkomen en het boeit hem verder ook weinig. Zijn vertrouwen in mensen is niet al te groot en hij hecht zich nogal moeilijk aan iets. Vandaar dat hij liever in een vertrouwde omgeving blijft, in dit geval het plaatsje Deephaven en omstreken. Alleen als het echt noodzakelijk is, zal hij vertrekken. Wel is hij vrij avontuurlijk en hij houdt ervan om de nabije omgeving te verkennen. Hij reist alleen nooit verder dan een dagreis. Als het moet, kan hij in het bos overnachten, maar dit doet hij liever niet. Ook vanwege de gevaren van andere wezens die daar rondzwerven.
    Shane is erg ongeduldig en haat het om te moeten wachten. Hij wilt ook liever niet te lang met een taak bezig zijn, daar heeft hij gewoonweg te weinig geduld voor.
    Shane heeft een sterke eigen wil en kan erg dwars zijn als mensen iets van hem verwachten. Hij kan niet tegen autoritaire mensen en krijgt dan nog wel eens de neiging om precies het tegenovergestelde te gaan doen. Hij is ook erg onvoorspelbaar, vooral als hij uit zijn humeur is of in het nauw gedreven, kan hij hele onverwachte dingen doen.
    Als hij in de problemen zit, weet Shane meestal gauw een goede oplossing te vinden om zich eruit te redden. Hij is vindingrijk wat hem al aardig wat handigheidjes om te kunnen overleven heeft opgeleverd.

    UITERLIJK
    Shane is met zijn 1.73 van gemiddelde lengte en hij heeft een normale bouw, niet heel slank, maar ook weer niet stevig gebouwd. Zijn armen zijn vrij gespierd door het veel gebruiken van zijn boog.
    Zijn donkerbruine haar krult enorm en hij doet er ook weinig aan, waardoor het er altijd erg warrig uitziet. Zijn bruine ogen hebben bijna dezelfde kleur als zijn haar.
    GESCHIEDENIS
    Shane is in een dorp ten noorden van Deephaven geboren en opgegroeid. Daar is het land betrekkelijk rustig gebleven, tot Shane een jaar of 19 was. Zijn moeder was op reis met een karavaan, welke op de terugweg overvallen werd. Zijn moeder kwam bij deze aanval om het leven. Ze hebben haar lichaam nooit teruggekregen, omdat de overvallers de doden hadden onteerd en ergens op een geheime plek hadden begraven. Een overlevende had weten te ontsnappen en hen ervan op de hoogte gebracht. Shane en zijn vader waren hier beiden kapot van, maar zijn vader nog wel het meest. In een vlaag van verdriet en onmacht gaf hij zijn zoon de schuld van haar dood. Hij was zelf namelijk tegen de reis geweest, terwijl Shane haar had aangemoedigd. Het conflict dat volgde gaf voor Shane de aanleiding om te vertrekken. Hij had tegen zijn vader geroepen dat het vertrek voorgoed was en tot vandaag de dag houdt hij zich daar nog aan.
    Shane sloot zich aan bij een groep die naar het zuiden reisde. Hij bleef bij hen tot ze naar zijn idee ver weg genoeg waren van zijn thuisdorp en bleef toen achter in het eerste de beste dorpje dat hem oké leek om in te wonen: Deephaven.
    Shane had even nodig om zich er te settelen en alles uit te vinden, maar al gauw werd hij geaccepteerd door de gemeenschap. Hij is één van de jagers van het dorp en helpt hen zo in de voorziening van vlees. Het gevangen vlees ruilt hij voor ander voedsel en gebruiksvoorwerpen.
    Hij woont er nu nog en had het er naar zijn zin, tot de moorden begonnen. Hij leeft al een tijdje in lichte angst, bang dat hij de volgende is. Maar hij heeft zichzelf er nog niet toe kunnen zetten om weer te gaan reizen en een nieuwe, hopelijk veiligere woonplaats te zoeken.
    EXTRA
    Shane maakt gebruik van een boog. Hij gebruikt deze vooral voor de jacht, maar het wapen is ook vaak nuttig gebleken als verdediging. Daarnaast draagt hij ook nog een lang mes bij zich ter verdediging. Ook heeft hij een vrij kort mes, wat hij vooral gebruikt voor het villen van gevangen dieren.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2019 - 20:05 ]


    Stenenlikker

    Wordt er trouwens nog wat meer informatie gegeven over de wereld? Want ik zit nog een beetje met in wat voor situatie ik mijn personage precies moet plaatsen, ook in betrekking tot geschiedenis.

    En oef, deze rol is dus gewoon 6 jaar oud, cringe. Ik moet nog wel het nodige doen om m wat op te knappen, haha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Wordt er trouwens nog wat meer informatie gegeven over de wereld? Want ik zit nog een beetje met in wat voor situatie ik mijn personage precies moet plaatsen, ook in betrekking tot geschiedenis.

    En oef, deze rol is dus gewoon 6 jaar oud, cringe. Ik moet nog wel het nodige doen om m wat op te knappen, haha.

    Zoals wat wil je nog meer weten over de wereld? Ik zat me een beetje de wereld van een apocalyptisch fantasiewereld in te denken. Als het me deze avond nog lukt, zal ik wat eventuele foto's neerplanten hoe ik het eruit vindt zien. Wellicht geeft dat iets meer ideeën (ook voor anderen), om een rol aan te maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vraag me vooral af wat voor technologieën er nog aanwezig zijn in deze wereld. Wat voor wapens gebruiken ze? Hoe zitten de menselijke gemeenschappen in elkaar?


    Stenenlikker

    Het is vooral het opbouwen van de technologieën, als het ware. (Denk dan aan de wat middeleeuwse dingen, want ik zie de wereld niet zo 'techno' voor me.) Zeker de mensheid, gezien die niet veel keuzes hebben of geëvolueerd zijn hierin. Dus ze moeten zo creatief mogelijk zijn om toch sterker te zijn en te overleven.
          Ze zijn bijv. niet te vergelijken met lycans; mensen die het vermogen hebben om in een weerwolf te veranderen waaraan veel meer te pas komt (denk aan de kracht en snelheid).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ms


    Let's drink Jasmin tea!

    Princessperfect schreef:
    Ms

    Ms?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe gaat het bij iedereen met de rollen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet enkel haar uiterlijke en geschiedenis nog, maar op dat laatste sta ik een klein beetje vast. Ik hoop het alsnog snel verder in te kunnen vullen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan ik ergens mee helpen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.