• A      L      O      N      G            T      H      E            E      D      G      E

    “The Earth is littered with the ruins of empires
    that believed they were eternal.”

    In een wereld waar de mensheid bijna is uitgestorven, waar je moet oppassen met wie je vertrouwt, de juiste banden je leven kunnen redden en waar plunderaars de verkoolde aarde dwalen om te overleven, zal de tijd je vriend of je vijand zijn. Met het oog op de reeks van de steeds meer verontrustende moorden hebben ze in het rustige stadje Deephaven daarvan geleerd. Het heeft dan ook niet lang geduurd voor er verhalen te ronde gaan, en zelfs de (door)reizigers kunnen enkel fantaseren over hoe erg het wel niet in werkelijkheid zal zijn.
          Dompel jezelf onder in de wereld van Heksen, Demonen, Giants en Lycan's, terwijl het mysterie langzaam ontrafelt wordt. De vraag is echter, zijn de wezens van het duister degene waar je echt bang voor moet zijn?

    Regels
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten (geen ruzies). Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen perfecte rollen! Wees realistisch. Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (het liefst ouder dan 24):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Dit is de map over de area waar het om gaat.



    Rollen
    † Buccaneer | Female persona
    † Nedakh | Female persona
    † Thessalhydra | Male persona
    † Nesryn | Female persona
    † Hephaistion | Male persona

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 16:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nah, ik weet niet zo goed wat ik met haar geschiedenis wil (wat, waar, hoe en wanneer). Ik krijg er ook niet echt een lijn uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als ik dan ergens bij kan helpen, zeg het me dan gerust. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shane is af!
    Ik ben niet supertevreden, maar bon. Misschien dat ik later nog wat toevoeg. Hoop dat zijn geschiedenis zo ook een beetje oké is.


    Stenenlikker

    Hey, is er nog plekje voor mij? Man/vrouw, maakt me niet uit (;


    We were the forever that didn't last

    Buccaneer schreef:
    Als ik dan ergens bij kan helpen, zeg het me dan gerust. (:


    Dat is lief, dankjewel! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hephaistion schreef:
    Shane is af!
    Ik ben niet supertevreden, maar bon. Misschien dat ik later nog wat toevoeg. Hoop dat zijn geschiedenis zo ook een beetje oké is.

    Dan zal ik het zo eens doorlezen! 👍

    Eostre schreef:
    Hey, is er nog plekje voor mij? Man/vrouw, maakt me niet uit (;

    Natuurlijk! Dan zal ik je bij man zetten, om het gelijk te houden. Goed?

    Nesryn schreef:
    (...)

    Dat is lief, dankjewel! ^^

    Geen probleem! (;

    Oké, even een plan de campagne --hoe ziet iedereen het met je eigen rol? Gaat ieder dat deze week afkrijgen? Wanneer denkt ieder dat het beste uitkomt voor de speeltopic te openen?
          Ik zal zelf proberen vanavond een begin aan mijn rol te maken, gezien ik met woensdag geen tijd er meer voor heb. Ben dan een midweek bij mijn vriend en zondagmiddag ben ik weer terug.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Een man is prima!
    Het moet wel lukken om hem deze week af te krijgen. Het maakt mij niet zoveel uit wanneer je het speeltopic opent, wat jou het beste uitkomt (;


    We were the forever that didn't last

    Deze week moet het wel lukken om mijn rol af te krijgen, ik heb twee vrije ochtenden en middagen, dus dat moet goedkomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    OWEN REDFERNE
    ‘‘Speak only if it improves upon the silence.’’ — Ghandi


    N A M E •

    Owen Redferne
    • Owen: young warrior; well born; noble
    • Redferne: last name


    A G E •

    31, geboren op 5 januari.

    R O L E •
    • Rol: Heks
    Owen Is geboren als heks, een eigenschap dat hij heeft geërfd van zijn voorouders. Zijn affiniteit ligt bij de natuur. Hij is geen sterke magiër en raakt dan ook snel uitgeput.


    A P P E A R A N C E •

    FC:Christopher Mason

    • Haar: blond, lang, draagt het vaak vast in een staart of een knot. Heeft een lichte baard en lichte lichaamsbeharing. Scherpe wenkbrauwen.
    • Ogen: amberkleurig, bolle ogen, diepliggend
    • Huid: blank, egaal
    • Mond: scherp gevormd, vol
    • Hoofd: scherpe kaaklijn
    • Neus: button nose, liets naar boven staand puntje, redelijk smal
    • Lengte: 1,78 cm lang, gespierd.


    P E R S O N A L I T Y •
    Mensen zouden zeggen dat Owen een beetje mysterieus is. Hij praat niet veel, al hoort en ziet hij vrijwel alles. Owen is een serieus type die niet zo goed tegen tegenspraak kan.

    Owen raakt snel verveeld bij 'simpele' mensen waardoor hij dan ook niet veel vrienden heeft, laat staan een vriendin/vrouw. Van zijn verdiende geld koopt Owen vaak boeken want hij leest graag.

    Hij kan niet goed tegen mensen die zijn heksen-afkomst beledigen en zal hier ook gerust wat van zeggen.


    F A M I L Y & H I S T O R Y •
    • Familie: onbekend
    Owen is opgegroeid in een weeshuis in Deephaven nadat iemand hem had gevonden in het bos. Echt liefde heeft hij dan ook niet gekend, zeker niet toen zijn geërfde heksenkrachten voor het eerst manifesteerden. Zijn krachten heeft hij moeten onderdrukken, wat er voor gezorgd heeft dat hij nu geen sterke heks is.

    Op zijn achttiende verjaardag werd Owen op straat gezet, waar hij na een nacht in de winterkou een baan vond bij een smid in de stad, waar hij tot op heden nog steeds werkt. Daarnaast heeft hij twee jaar geleden een klein appartement gekocht vlak bij zijn werk.



    E X T R A •
    • Likes: luisteren naar goede verhalen, werken, mensen kijken, lezen, een goed stuk vlees, alcohol, hygiëne, zonsopgang, muziek en feesten, zwemmen.
    • Dislikes: 'simpele' mensen, mensen die hem beledigen, mensen die hem tegen spreken, kou, wierrook, ochtend adem, aanrakingen.
    •Wapen: kan redelijk goed overweg met zijn zwaard die hij zelf heeft gesmeed.



    R E L A T I O N S H I P S •





    We were the forever that didn't last

    Ik zal m'n vrouw zsm aanmaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik start het speeltopic aankomende weekend. Mijn excuses voor de verwaarlozing van het topic afgelopen dagen. Ik was bij mijn vriend en kon niet tot amper checken op mijn telefoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaat dit nog beginnen?


    Stenenlikker

    Fuck, was dit helemaal vergeten. Good question!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MELA 'CROW' BLACKMORE
                TEMPEST

          ; a dark witch.
          28 jaar.


                Love is a strange dark magic.
    Where death cannot destroy it,
    The softest kiss in the wrong direction,
    Could steal it away forever.


    Innerlijk:
    Mela is in één woord een risiconemer. Ze is altijd in voor een avontuurtje en zal dit niet links laten liggen als zij de kans krijgt. 'S nachts, 's ochtends, noem maar een tijd — ze staat ervoor paraat. Dit betekend niet dat Mela iemand is die anderen in gevaar zou brengen; niet haar dierbaren in iedergeval. Bij onbekenden heeft ze weleens de neiging hun zo op de proef te stellen en komt haar slechte karakter de kop op te steken. Op de een of andere manier brengt Mela het er altijd heel vanaf af. Als anderen stoppen, gaat zij door. Zij is degene met een enorme doorzettingsvermogen. Betrouwbaar en aanhoudend.
          Deze mysterieuze vrouw houdt van de vrijheid en zal er alles aan doen om dit in stand te houden. Door haar status als één van de bekendere assassins, is er enkel haar naam bekend die ze ervoor gebruikt. Crow. Haar bekende eigenschap met het risico nemen is enkel een topje van de ijsberg, gezien men verhalen over de botte en asociale karakter te ronde doen — waardoor men wel twee keer nadenkt de desbetreffende Crow in te huren. Mela vindt het allemaal maar larie en slaat haar hoofd ervan om. Iemand die daarin gelooft, heeft ze moeite mee om zelfs te helpen als de tijd hoog is.
          De koppige trekken kan haar in conflict brengen met andere sterke types, vooral omdat ze zich snel voor het hoofd gestoten kan voelen.
          Iemand die haar de les zal lezen zal zij niet leuk vinden. Erger nog, ze zal dit haten. Eenvoudigweg omdat zij de touwtjes graag zelf in handen heeft. Ze vindt het leuk om dingen te doen op haar eigen manier en vindt het juist fijn om op zichzelf te zijn — op deze manier worden de dingen gedaan op de manier waarop zij wilt dat ze worden gedaan. Als je denkt dat Mela geen mensen zal gebruiken, heb je dit goed fout. Ze heeft een verantwoordelijkheidsgevoel, maar het ware is dat als ze eenmaal haar doel voor ogen ziet, ze er niet van weg deinst om mensen te gebruiken die bij haar op het pad terecht komen. Hulp vragen? Nee hoor, dat doet Mela niet.
          Het komt er uiteindelijk op neer dat ze sarcastisch en bot uit de hoek zal komen met haar antwoorden. Mela heeft gevatte opmerkingen over hoe een gedachte van een man kan zijn. Soms kan ze er weleens grapjes over maken en lachen, vooral als ze er om vragen, maar soms merkt ze er niks van op en blijft ze er stil over. Ze zegt niet veel, alleen als haar iets gevraagd wordt of als ze ergens enthousiast over is. Vat dit niet op als verlegenheid, ze is alleen niet zo'n prater.
          Moeten een aantal arme zielen proberen haar te provoceren, berg je dan maar, want deze vrouw laat niet met zich sollen. Ze heeft een heel slecht humeur onder dat kalme oppervlak. Ze vermijdt het praten over haar emoties en veel mensen zullen nooit weten hoe ze zich echt voelt. Verlegen bij vreemden? Nee, ze zal zeggen wat ze denkt — wat weleens een verkeerde uitpak kan hebben.
          Probeer niet te overhaast een relatie met haar aan te gaan. Ze verwacht dat je geduldig bent, aangezien zij dat zelf ook is. Humor is altijd een pluspunt bij haar. Laat haar lachen en je bent weer een stap verder dan voorheen. Ze is meestal melancholisch, dus wanneer je haar aan het lachen brengt, zal ze hiervan onder de indruk zijn. Daarnaast maak je een goede indruk door gemeend naar haar advies te luisteren (of überhaupt zelf een gesprekje aan te beginnen; excuses aan te bieden als je daadwerkelijk fout zat).
          Mela is zeer boeiend en fascinerend in de liefde. Ze kan recht door de intenties van een man heen kijken en is niet makkelijk voor de gek te houden, de man zal dus eerlijk met haar moeten zijn en haar niet voor de gek houden. Omdat ze, in plaats van hem te confronteren, hem gewoon zal verlaten. De waarschuwing geeft Mela altijd van tevoren.
          Ze zal de man commando's geven, echter doet ze dit alleen voor zijn eigen bestwil. Het belangrijkste is dat je haar ideeën níet afwijst, want ze zal geen 'nee' te horen krijgen.

    Geschiedenis:
          Mother: Evanora
          Father: Unknown.
          Unknown sister: Zafira.

    Haar verleden is erg complex. Ze is een kind van een necromancer (zwarte magie; bezweren van de doden) en een heks. Dat is iets wat erg op Mela heeft gelegen, vooral als kind heeft het als last op haar schouders gelegen. Haar moeder beval haar namelijk dat ze haar krachten onder de knie kreeg, want "anders zou het goed mislopen met haar". Hierdoor heeft Mela geen enkel moment rust gehad en stond ze constant onder de stress om zich goed te voldoen aan de eisen van haar moeder.
          Haar vader aan de andere kant heeft geen enkele rol in haar leven gespeeld. Die heeft ze niet gekend, alleen uit kortbondige verhalen van haar moeder. Het bleek dat haar moeder een one—night stand had gehad met iemand van de duistere machten en daaruit Mela is gekomen. Haar moeder had de desbetreffende man aanboden en bewonderd; zijn denkbeeld, zijn krachten en vooral zijn macht, had haar moeder ooit uit schaamte toegegeven.
          Op een stormachtige avond nam haar moeder het jonge kind mee naar het midden van de Forbidden Shrine. Dat deel stond bekend als gevaarlijk en kwamen enkel mensen die duister van aard waren; obscure daden deden. Het lag vlak tegen The Voidwood aan; waar mensen in kwamen, maar niet meer terug kwamen (of tenminste, niet meer levend...). Mela had hier geen idee van. Het was immers haar 14e verjaardag en haar moeder had verteld dat ze "gezellig bij het kampvuur zouden zitten met z'n tweetjes en haar lievelingseten zouden eten."
          Eenmaal aangekomen was er niet enkel een kampvuur, maar waren andere figuren in donkere gewaden gekleed aanwezig. In alle drama kort en bondig verteld, was een opoffering haar cadeau geweest. De opoffering viel verkeerd, vanwege onbekende redenen (waar haar moeder en de rest niets van afwist; gezien ze dachten dat ze al dood was) en lieten haar halfdood achter in het bos van The Voidwood.
          Een nobele en simpele monnik had haar gevonden en nam haar mee om te verzorgen en op te knappen. Sindsdien heeft ze bij de man gewoond, in East Swyndale, en heeft ze (door de jaren heen) hem als vaderfiguur leren kennen. Haar geheugen heeft ze grotendeels verloren door de opoffering. Hierdoor herinnert ze zich enkele dagen niet meer. Ze heeft er vrede mee — en ergens voelde ze zich opgelucht dat ze niet meer terug hoefde; het gaf haar een slechte vibe, alsof ze in iemand kwaadaardig zou veranderen... Vanaf die dag had ze tevens haar naam veranderd in Tempest.
          De monnik had haar gevechtskunsten aangeleerd; om het voor zichzelf op te nemen wanneer hij er niet is. East Swyndale was een plek waar veel veroveraars en andere obscure mensen kwamen voor hun eigen slechte doelen. Het was een simpel dorp, toch logen de cijfers van de moord —en overvallen er niet om. Uiteindelijk met Tempest's 20ste verjaardag vond ze het weer best en wilde ze de wijde wereld in; zien wat er nog meer was. Vanaf dat moment begon haar leven als huurmoordenaar en had ze naam gemaakt als de "mysterieuze Crow".

    BLACK AS MIDNIGHT, BLACK AS PITCH,
    BLACKER THAN THE FOULEST WITCH.

    Krachten:
    Hoewel het bekend is dat duistere magie een corruptieve invloed heeft, maakt het een heks niet per sé slecht. Een heks met sterk genoeg wilskracht kan de kwade invloed van Dark Magic weerstaan. Zo ook heeft Tempest veel te leren...

          Elemental control — De handeling van het beheersen of manipuleren van de elementen lucht, aarde, vuur, water en weer. Hoewel niet bewezen is dat ze vals of nauwkeurig zijn, worden heksen verondersteld een unieke affiniteit te hebben met bepaalde elementen waardoor ze meer beheersing en controle krijgen tijdens het uitvoeren. De elemental control van Tempest is vuur.

          Conjuration — De handeling van het aanroepen, bevelen of oproepen van een element, object, persoon of geest die al bestaat.
          Telepathy — Telepathie is de handeling van het lezen, projecteren, beheersen en channelen van de energie en geest van een ander.
          Telekinesis — De handeling van het besturen en manipuleren van de bewegingen van objecten en personen.

    Teleportation (Dimension Creation) — Teleportatie met behulp van schaduwen en duisternis door de basis connectie te begrijpen die alle schaduwen en duisternis delen.
          Intangibility — Het vermogen om door fysieke materie te gaan.

          Bag of Tricks — Dimensionale opslag om spullen in schaduwen op te slaan, kan de gebruiker mogelijk zijn eigen zakdimensie (opslag) invoeren.
          Spell Casting — Spreuken zijn de meest gebruikelijke methode van heksen om hun magie te focussen. Spreuken kunnen variëren van eenvoudige opdrachten tot een reeks woorden.
          Witches Brew — Het brouwen en verzinnen van magische elixers en drankjes die mystieke eigenschappen bevatten.

    Heel of oblivion — Slaat haar hiel in de grond, het creëren van een kleine aardbeving.
    Cosmic witcher — Beïnvloedt een persoon, zowel fysiek als emotioneel.
          Wall of Shadow — Maakt een muur uit stof van donkere wolken die in haar handpalmen verschijnt en een vijand vasthoudt.

    Transformation — De gebruiker kan veranderen in andere versies van zichzelf.
    Duplication — Kan duplicaties van zichzelf maken, welke ook vijanden kunnen aanvallen.
          Illusion Dillusion — Creëert een illusie van het doelwit's grootste angst.

    Perfect darkness — Maakt een ruimte compleet donker.
          Zijstroom van deze kracht; heeft ze nog niet onder de knie.
          Optical darkness — Verblind het doelwit.
          Clouds of Darkness — Creëert duisternis rondom een persoon.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 18:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Excuses naar ieder! Ik dacht dat het geen zin had om de RPG meer aan te maken, maar ik zie dat hier nog wel vraag naar is. Dan zal ik het speeltopic alvast openen.
          Wees gerust open en creatief met de personages. Ikzelf zal later posten. Het is vooral rustig aan beginnen; er is geen oorlog of whatsoever op het moment.

          EDIT; 't Speeltopic.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 18:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.