• Ik ben fan van de serie MacGyver en die kijk ik dus elke week trouw, tenminste als er die week een aflevering word utigezonden. Maar waar ik normaal kijk, kan ik nu niet kijken, want mijn laptop vind het om mij te pesten.

    Op de site van CBS (de Amerikaanse zender waarop MacGyver wordt uitgezonden) wilde ik kijken, maar ik kreeg een foutmelding dat het niet beschikbaar is mijn regio. Toen dacht ik, ga even kijken of Netflix hem misschien heeft en dat ik dan toch gebruik ga maken van dat je Netflix vier weken mag uitproberen. Maar die schijnt hem dus niet te hebben en ik kan niet achterhalen of Videoland hem heeft. CBS all access is een optie, maar om daar nou een abonnement te nemen voor een show vind ik niet zo'n goed idee.

    Dus weet iemand of zoiets als Netflix MacGyver (2016) aanbied of een andere manier waarop ik de nieuwe aflevering kan kijken?


    Physics is awesome

    *knip*

    [ bericht aangepast op 16 mei 2019 - 13:26 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Kun je niet een VPN gebruiken?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat is een VPN?

    modmededeing: bericht aangepast wegens privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:20 ]


    Physics is awesome

    Op Videoland staat 'ie niet, ik heb even voor je gekeken. Google even op VPN, is een extensie voor je browser waarmee je kunt doen alsof je in een ander land bent.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Siwicki schreef:
    Op Videoland staat 'ie niet, ik heb even voor je gekeken. Google even op VPN, is een extensie voor je browser waarmee je kunt doen alsof je in een ander land bent.


    Bedankt voor het kijken. Ik had gekeken bij hun aanbod, maar daar stond slechts een selectie van wat ze aanboden. Google heeft me goed geholpen, maar zijn er alleen VPN's waarvoor je moet betalen? Want er zit bij de meeste een proefperiode van 30 dagen die gratis is, maar daarna moet je betalen. Tenminste bij de VPN's die ik tot nu toe tegen kwam.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2019 - 17:34 ]


    Physics is awesome

    *knip*

    [ bericht aangepast op 16 mei 2019 - 13:26 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oké, dankjewel! Ik heb er een gevonden die gratis is dus die ga ik uitproberen.

    modmededeing: bericht aangepast wegens privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 mei 2019 - 11:19 ]


    Physics is awesome

    Heb even gekeken op Netflix maar deze heeft hij niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je nog een website nodig hebt waar je die afleveringen kan kijken, pb mij even. Ik heb een website waar je alles op kan kijken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    O, iemand was me al voor met reageren haha. 😂
    Maar ik had het dus ook voor je nagevraagd aan mijn zusje of ze het op Videoland hadden en toen zei ze; "Nee, dat hebben ze niet. Maar zeg maar 'Ze hebben wel Grey's Anatomy!'" Dus bij deze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IrishNialler schreef:
    Heb even gekeken op Netflix maar deze heeft hij niet


    Bedankt voor het kijken! Ik las op internet dat Netflix hem waarschijnlijk nog niet had dus ik dacht, moet toch iets anders gaan verzinnen.


    Physics is awesome

    Marmora schreef:
    Als je nog een website nodig hebt waar je die afleveringen kan kijken, pb mij even. Ik heb een website waar je alles op kan kijken. ^^


    Je krijgt zo een pb, want ik wil ook nog steeds Rizzoli & Isles af kijken, maar ik heb seizoen 2 voor de helft niet kunnen zien.


    Physics is awesome

    Buccaneer schreef:
    O, iemand was me al voor met reageren haha. 😂
    Maar ik had het dus ook voor je nagevraagd aan mijn zusje of ze het op Videoland hadden en toen zei ze; "Nee, dat hebben ze niet. Maar zeg maar 'Ze hebben wel Grey's Anatomy!'" Dus bij deze.


    Lief van je om toch te reageren! Blijkbaar is dit een van die series die gewoon niet beschikbaar is via veel kanalen ofzo. Top dat ze die wel hebben, maar Grey's Anatomy heb ik vrijwel vanaf het begin met mijn moeder gekeken. Ik moet zeggen dat ik de eerdere seizoenen wel wat beter vond en nu zo goed als afgehaakt ben.


    Physics is awesome

    Weet iemand of de serie S.W.A.T wel op Netflix of Videoland staat? Want die kan ik dus ook niet zien of mijn laptop mag me gewoon niet meer.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Weet iemand of de serie S.W.A.T wel op Netflix of Videoland staat? Want die kan ik dus ook niet zien of mijn laptop mag me gewoon niet meer.


    Ik kan m niet vinden op Netflix. Maar succes met zoeken! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •