• Ik ben fan van de serie MacGyver en die kijk ik dus elke week trouw, tenminste als er die week een aflevering word utigezonden. Maar waar ik normaal kijk, kan ik nu niet kijken, want mijn laptop vind het om mij te pesten.

    Op de site van CBS (de Amerikaanse zender waarop MacGyver wordt uitgezonden) wilde ik kijken, maar ik kreeg een foutmelding dat het niet beschikbaar is mijn regio. Toen dacht ik, ga even kijken of Netflix hem misschien heeft en dat ik dan toch gebruik ga maken van dat je Netflix vier weken mag uitproberen. Maar die schijnt hem dus niet te hebben en ik kan niet achterhalen of Videoland hem heeft. CBS all access is een optie, maar om daar nou een abonnement te nemen voor een show vind ik niet zo'n goed idee.

    Dus weet iemand of zoiets als Netflix MacGyver (2016) aanbied of een andere manier waarop ik de nieuwe aflevering kan kijken?


    Physics is awesome

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik kan m niet vinden op Netflix. Maar succes met zoeken! 😊


    Bedankt voor het kijken! Volgens mij kies ik echt van die series uit die gewoon niet op Netflix of Videoland staan.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Bedankt voor het kijken! Volgens mij kies ik echt van die series uit die gewoon niet op Netflix of Videoland staan.


    Herkenbaar 😂😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Herkenbaar 😂😅


    Alleen wel zo irritant. Ik wil de serie gewoon vanaf het begin zien en alle personages echt leren kennen. Want nu zit ik echt zo van, wie bedoel je nou want ik heb een idee van wie, wie is, maar jullie hebben ook bijnamen, help!


    Physics is awesome