• Hey allemaal 😊

    Ik wilde aankomend weekend of het weekend erna in mijn voorjaarsvakantie misschien twee dagen naar Parijs, maar ik ben eigenlijk een beetje huiverig in verband met de gele hesjes en alles. Is iemand van jullie recent nog geweest of kennen jullie iemand die pas nog geweest is? Reisadvies van de overheid is gewoon groen licht, maar op Google staat dat er wel nog demonstraties plaats vinden. Dus ik vind het best lastig.

    Alvast bedankt ❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    Ironisch hoe mensen klagen dat er geen topics worden aangemaakt en vervolgens niemand reageert. 🤷🏻‍♀️


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ironisch hoe mensen klagen dat er geen topics worden aangemaakt en vervolgens niemand reageert. 🤷🏻‍♀️
    ik wilde reageren, want dat probeer ik op elk topic. Echter heb ik werkelijk waar geen idee en leek het mij niet nuttig om te reageren.

    Maar je punt klopt wel, soms denk ik waarom maak ik topics aan....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ik wilde reageren, want dat probeer ik op elk topic. Echter heb ik werkelijk waar geen idee en leek het mij niet nuttig om te reageren.

    Maar je punt klopt wel, soms denk ik waarom maak ik topics aan....


    Ja nouja, ik heb er misschien niks aan, maar Quizlet heeft er wel wat aan denk ik dan. Maar goed neem jou niks kwalijk ofzo, is een beetje collectief schapen gedrag 😛


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja nouja, ik heb er misschien niks aan, maar Quizlet heeft er wel wat aan denk ik dan. Maar goed neem jou niks kwalijk ofzo, is een beetje collectief schapen gedrag 😛


    Ik vind dat altijd zelf zo dubbel. Ik wil inderdaad overal op reageren omdat ik hoop dat anderen dit ook doen en er weer leven in de brouwerij komt.
    Maar anderzijds krijg je dan misschien weer het gezeur, je reageert niet op de inhoud, je reageert om te reageren.

    Maar hopelijk weet iemand wel wat je wilt weten =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik vind dat altijd zelf zo dubbel. Ik wil inderdaad overal op reageren omdat ik hoop dat anderen dit ook doen en er weer leven in de brouwerij komt.
    Maar anderzijds krijg je dan misschien weer het gezeur, je reageert niet op de inhoud, je reageert om te reageren.

    Maar hopelijk weet iemand wel wat je wilt weten =)


    Ahja, ik denk dat we het allemaal niet zo serieus moeten nemen. Reactie off-topic, nou én. 😛

    Yes hoop 't ook, heb geen zin om door gele hesjes gespiest te worden namelijk 😂


    You were born original, don't die as a copy.

    Zelf zou ik het wel even afwachten in verband met de shit die daar zich afspeelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buccaneer schreef:
    Zelf zou ik het wel even afwachten in verband met de shit die daar zich afspeelt.


    Dat zou ik ook doen, mits er niet een vriend uit Dubai in het land is sinds 1 januari en graag naar Parijs wilt.. :')
    Hij vertrekt 14 maart weer, dus dat is een beetje het dingetje.


    You were born original, don't die as a copy.

    De laatste keer dat ik in Frankrijk was, was het een week voor het hele gebeuren met de gele hesjes, dus ik kan je ook niet echt helpen hiermee, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Twee vriendinnen van me zijn afgelopen week met hun studie naar Parijs geweest en hebben helemaal geen last gehad van de gele hesjes, ze hebben ze zelfs niet eens gezien (schijnbaar demonstreren ze alleen in het weekend).

    Gisteren (of vrijdagavond) is een vriend van me naar Parijs vertrokken en op één foto na, van een standbeeld met een geel hesje aan in z'n instastory, heb ik tot nu toe niets over gele hesjes gezien of gehoord via hem.

    Ik denk dat het wel veilig is om naar Parijs te gaan hoor! Maar pin me er niet op vast 😅

    En de kans is groot dat je van die demonstraties niet eens iets meekrijgt. Parijs is groot, en de media framen vooral het beeld van die hesjes op heel handige manieren. Ik was een paar jaar terug in Dresden en daar was toen een Pegida demonstratie waarbij heel veel politie was enzo. Daar kwamen wij pas achter toen we alweer terug in het huisje waren 😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tragically schreef:
    De laatste keer dat ik in Frankrijk was, was het een week voor het hele gebeuren met de gele hesjes, dus ik kan je ook niet echt helpen hiermee, sorry.


    Hmmm, ik houd hoop dat er iemand is hier 😋
    Toch bedankt 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    Twee vriendinnen van me zijn afgelopen week met hun studie naar Parijs geweest en hebben helemaal geen last gehad van de gele hesjes, ze hebben ze zelfs niet eens gezien (schijnbaar demonstreren ze alleen in het weekend).

    Gisteren (of vrijdagavond) is een vriend van me naar Parijs vertrokken en op één foto na, van een standbeeld met een geel hesje aan in z'n instastory, heb ik tot nu toe niets over gele hesjes gezien of gehoord via hem.

    Ik denk dat het wel veilig is om naar Parijs te gaan hoor! Maar pin me er niet op vast 😅

    En de kans is groot dat je van die demonstraties niet eens iets meekrijgt. Parijs is groot, en de media framen vooral het beeld van die hesjes op heel handige manieren. Ik was een paar jaar terug in Dresden en daar was toen een Pegida demonstratie waarbij heel veel politie was enzo. Daar kwamen wij pas achter toen we alweer terug in het huisje waren 😂😂😂


    Jaaa, ik ga dan wel van het weekend, dus dat is het juist 😛
    Zou je die vriend kunnen informeren voor me anders? 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaa, ik ga dan wel van het weekend, dus dat is het juist 😛
    Zou je die vriend kunnen informeren voor me anders? 😊


    Ik ga even vragen of hij veel last heeft/veel meekrijgt van de gele hesjes!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik ga even vragen of hij veel last heeft/veel meekrijgt van de gele hesjes!


    ❤️😊


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)
    Dat zou ik ook doen, mits er niet een vriend uit Dubai in het land is sinds 1 januari en graag naar Parijs wilt.. :')
    Hij vertrekt 14 maart weer, dus dat is een beetje het dingetje.

    Ah, dat valt inderdaad erg ongelukkig! Helaas kan ik je er niet verder mee helpen, maar ik hoop dat je er toch uit kan komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh geen idee, wel lastig, zeg. Ik zou inderdaad even kijken.


    SIC | PARVIS | MAGNA