• Hey allemaal 😊

    Ik wilde aankomend weekend of het weekend erna in mijn voorjaarsvakantie misschien twee dagen naar Parijs, maar ik ben eigenlijk een beetje huiverig in verband met de gele hesjes en alles. Is iemand van jullie recent nog geweest of kennen jullie iemand die pas nog geweest is? Reisadvies van de overheid is gewoon groen licht, maar op Google staat dat er wel nog demonstraties plaats vinden. Dus ik vind het best lastig.

    Alvast bedankt ❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    Buccaneer schreef:
    (...)
    Ah, dat valt inderdaad erg ongelukkig! Helaas kan ik je er niet verder mee helpen, maar ik hoop dat je er toch uit kan komen.


    Jaaa. Begon net allemaal voordat hij hier kwam, maar goed. Ik ga het zien, maar ik verwacht eigenlijk dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt. 🤔


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat het wel weer kan anders zou je de telefoon van het reisadvies hier in Nederland kunnen bellen voor advies? Ik ga aanstaand weekend ook naar Frankrijk maar niet naar Parijs dus dat weet ik niet.


    The truth is out there.

    Ik ben eind december naar Parijs gegaan en ik heb geen enkel geel hesje gezien. Ik denk dus dat je gewoon kan gaan ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben er twee weken geleden op een zaterdag geweest en het valt allemaal wel mee. Ze demonstreren vooral bij de arc du triomphe dus als je daar een beetje bij uit de buurt blijft dan heb je er bijna geen last van (op de Champs-Élysées merkte je er al eigenlijk niks van) . Het enige jammere is dat er een stuk van de stad is afgezet waardoor je soms wat moet omlopen maar zelfs dat is niet eens zo erg. Ik heb mezelf er geen enkel moment onveilig gevoelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga volgende week naar Parijs voor werk en ik heb er nog niets over gehoord. Normaal zijn ze heel snel met het sturen van waarschuwingen over dat we moeten oppassen en ik heb nog niets gehoord.
    Ik kan je later wel laten weten hoe het er nu aan toe gaat (:


    I am an idiot, I move.

    SPECS schreef:
    Hey allemaal 😊

    Ik wilde aankomend weekend of het weekend erna in mijn voorjaarsvakantie misschien twee dagen naar Parijs, maar ik ben eigenlijk een beetje huiverig in verband met de gele hesjes en alles. Is iemand van jullie recent nog geweest of kennen jullie iemand die pas nog geweest is? Reisadvies van de overheid is gewoon groen licht, maar op Google staat dat er wel nog demonstraties plaats vinden. Dus ik vind het best lastig.

    Alvast bedankt ❤️


    Ik ben niet meer in Parijs geweest sinds augustus 2015.

    Zoals hierboven al vermeldt wordt, zijn ze erg snel in het geven van waarschuwingen. Ik denk dat je wel prima kunt gaan. Maar hou wel de situatie goed in de gaten. Ook als je daar bent om de demonstraties eventueel te omzeilen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie