• Ja daar ben ik weer met een topic over het leukste feest van het jaar.

    Carnaval!!!

    Dus drop hier la je avonturen, gekste pakjes en mooiste verhalen.

    Ikzelf ben gister geweest en het was weer fantastisch. Vandaag d'n optocht, uit eten en de stad in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb gisteren carnaval gevierd op het werk (basisschool) en ik was echt gesloopt. :W (Opnieuw één van de dingen die geweldig waren als kind, maar een Hel voor leerkrachten.) Vandaag ga ik naar Eindhoven (optocht + stappen) en morgen de optocht kijken in m'n eigen hometown. Maandag ga ik naar Londen voor een midweekje, dus een korte carnaval dit jaar. :Y)


    •

    Ik heb een keer carnaval gevierd toen ik nog samen was met mijn Brabantse vriendin en het was echt gekte. (Zoals altijd). Eigenlijk is er verder nooit meer echt wat van gekomen. Veel plezier in ieder geval!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie



    Mijn outfit gisteren ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb gisteren de grootste optocht uit mijn regio gekeken. En ja, daar hoort een outfit bij:


    Face paint is overigens zelf gedaan.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2019 - 16:25 ]

    FRIDERICUS schreef:
    Ik heb gisteren de grootste optocht uit mijn regio gekeken. En ja, daar hoort een outfit bij:


    Face paint is overigens zelf gedaan.


    Wooooow, zo gaaf die facepaint! Superknap gedaan!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Helaas geen carnaval kunnen vieren, was een weekend naar Parijs en ben nogal dood :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Zo vanavond de afsluiting.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben het type Nederlander dat liever gaat skieen dan carnaval vieren


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Derks schreef:
    (...)

    Wooooow, zo gaaf die facepaint! Superknap gedaan!


    Thanks! (:

    Ik heb zelf echt helemaal niets met carnaval.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap niet wat er leuk is aan carnaval, tbh. Niet om iemand aan te vallen of zo, maar ik zie de charme van gekke outfits en wagens niet. Bovendien, wordt niemand dan helemaal stapelgek van de drukte, chaos en herrie? Ik heb jaren geleden wel (toen was ik 16?) even carnaval gevierd met een vriendin, maar toen er allemaal stonede jochies kwamen met uitspraken als 'die krijgt 'n kogel in z'n nek' zijn we hem maar gepeerd.

    Krensorae schreef:
    Ik snap niet wat er leuk is aan carnaval, tbh. Niet om iemand aan te vallen of zo, maar ik zie de charme van gekke outfits en wagens niet. Bovendien, wordt niemand dan helemaal stapelgek van de drukte, chaos en herrie? Ik heb jaren geleden wel (toen was ik 16?) even carnaval gevierd met een vriendin, maar toen er allemaal stonede jochies kwamen met uitspraken als 'die krijgt 'n kogel in z'n nek' zijn we hem maar gepeerd.

    Oeps, kijk maar uit met je mening hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krensorae schreef:
    Ik snap niet wat er leuk is aan carnaval, tbh. Niet om iemand aan te vallen of zo, maar ik zie de charme van gekke outfits en wagens niet. Bovendien, wordt niemand dan helemaal stapelgek van de drukte, chaos en herrie? Ik heb jaren geleden wel (toen was ik 16?) even carnaval gevierd met een vriendin, maar toen er allemaal stonede jochies kwamen met uitspraken als 'die krijgt 'n kogel in z'n nek' zijn we hem maar gepeerd.


    Ik denk dat dat laatste vooral verschillend is van wáár je het viert (en dus wat voor mensen je tegen komt). Ik ben afgelopen zaterdag in Eindhoven geweest en dan lopen er ook figuren rond waarvan ik denk ‘zo vier je geen carnaval’. Terwijl het op datzelfde moment in mijn eigen dorp super gemoedelijk gaat, zoals het hoort te gaan. (:


    •

    Krensorae schreef:
    Ik snap niet wat er leuk is aan carnaval, tbh. Niet om iemand aan te vallen of zo, maar ik zie de charme van gekke outfits en wagens niet. Bovendien, wordt niemand dan helemaal stapelgek van de drukte, chaos en herrie? Ik heb jaren geleden wel (toen was ik 16?) even carnaval gevierd met een vriendin, maar toen er allemaal stonede jochies kwamen met uitspraken als 'die krijgt 'n kogel in z'n nek' zijn we hem maar gepeerd.


    Ik denk dat het vooral iets is waar je mee opgegroeid 'moet' zijn en een band mee moet hebben. Ik geef toe zaterdag is altijd het minst leuke van de 6 dagen en mede door de mensen van boven.

    Ik ben dol op het verkleden en ben dol op de muziek, die draai ik het hele jaar door. Ik ga zelf in een grote kerk altijd feesten. Daar is het druk ja, maar er is ruimte om te bewegen. Ik ga nooit eigenlijk naar de kroegjes want daar sta je op elkaar en dat vind ik niks.

    Mensen die stoned zijn heb ik nog niet vaak gezien maar dat zijn geen leuke uitspraken inderdaad. Dronken mensen , ja overal maar dat heeft juist wat.

    Ik heb gesprekken met mensen die ik normaal nooit zou hebben. Loop je in de polonaise en heb je weer een gezellig gesprek of in de rij van de wc.

    Zojuist terug van de afsluiting en moest ik alleen fietsen. Er was een man met z'n vrouw en dochter en die vroeg waar ik heen moest. Normaal doen mensen dit niet maar ik heb een leuke fietsrit gehad

    Vermoed dat het vooral aan ligt met wie je waar heen gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Buccaneer schreef:
    (...)
    Oeps, kijk maar uit met je mening hier.


    Ze mag toch gewoon haar mening geven ;)
    Ze valt niemand aan ze zegt alleen dat zij het zelf niet begrijpt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan